motoGP

  • Latest News

    Mobylette


    Ήμουν 11-12 χρονών όταν είδα την κοπέλα απέναντι από το σπίτι μου να καβαλάει ένα μοτοποδήλατο. Λίγο αργότερα θα της το ζητούσα για μια βόλτα γύρω στο τετράγωνο. Αυτή ήταν η πρώτη μου επαφή με την μοτοσικλέτα (τρόπος του λέγειν μοτοσικλέτα)  Αυτή όμως ήταν και η πρώτη μου τούμπα, αφού στην επόμενη γωνία βρέθηκα ανάσκελα, με την πλάτη μου καταγρατζουνισμένη.


    Αυτό λοιπόν ήταν μία Mobylette. ή μια Μομπιλέτα, όπως συνήθιζαν να την λένε Ελληνιστί

    Η Mobylette, μερικές φορές εν συντομία "Moby", ήταν ένα μοντέλο μοτοποδηλάτου από το γαλλικό κατασκευαστή Motobecane στο δεύτερο μισό του 20ου αιώνα. Η Mobylette ξεκίνησε το 1949 και κατασκευαζόταν μέχρι το 1997, με αριθμούς παραγωγής που υπερέβησαν τα 14 εκατομμύρια με αιχμή την παραγωγή στη δεκαετία του 1970, και κατά μέσο όρο περίπου 750.000 ετησίως. Η λέξη "Mobylette" έκτοτε έχει γίνει κάτι σαν το εμπορικό σήμα στη γαλλική γλώσσα, και σε γενικές γραμμές αναφέρεται σε μοτοποδήλατα.

    Δείτε το manual χρήσης ΕΔΩ





    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Mobylette Rating: 5 Reviewed By: misterS
    Scroll to Top