motoGP

  • Latest News

    Η ζωή του Marquez Σε κόμιξ!


    Ο Marc Marquez παρουσίασε ένα νέο βιβλίο κόμιξ που αναφέρεται στη ζωή του και έχει ως στόχο η νέα γενιά να ακολουθήσει τα βήματά του.

    Ο τίτλος του βιβλίου είναι «Marc Marquez: The Story of a Dream» και εστιάζει σε άγνωστες πτυχές της παιδικής ηλικίας του Marquez.

    Συμπεριλαμβάνει πολλές ανέκδοτες ιστορίες, ενώ στο κόμιξ κυριαρχούν οι αξίες που έχει πάρει ο Ισπανός από την οικογένειά του και το περιβάλλον.

    «Το κόμιξ δίνει βάρος περισσότερο στην παιδική μου ηλικία, τότε που έκανα τα πρώτα βήματα στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού».

    «Χάρη στην οικογένειά μου πέτυχα το όνειρό μου, που ήταν να γίνω Παγκόσμιος Πρωταθλητής».

    «Είμαι πολύ χαρούμενος και το μόνο που θέλω είναι κάποιος μικρός να εμπνευστεί από το κόμιξ».

    «Υπάρχουν στιγμές που σημαδεύουν την καριέρα ενός αναβάτη και αυτές αντικατοπτρίζονται στο βιβλίο».

    «Δεν υπάρχουν στιγμές του παρόντος που οι περισσότεροι της ξέρουν».

    «Υπάρχουν ιστορίες από την παιδική μου ηλικία και πως χτίστηκε η προσωπικότητά μου απ’ όταν ήμουν μικρός».

    «Ιστορίες γενικά που είναι πιο πολύ άγνωστες», σχολίασε ο Marc Marquez.

    ΠΗΓΗ
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Η ζωή του Marquez Σε κόμιξ! Rating: 5 Reviewed By: misterS
    Scroll to Top