motoGP

  • Latest News

    1000άρια On-Off και πας παντού!


    Μαζί τους θα ταξιδέψετε παντού, ακόμα και εκεί που τελειώνει ο δρόμος. Ικανές τόσο σε ασφάλτινες όσο και σε χωμάτινες διαδρομές, οι μοτοσυκλέτες On-Off 1000 κυβικών αποτελούν αδιαμφισβήτητα μια από τις πιο χρηστικές κατηγορίες μοτοσικλετών για τους δρόμους της χώρας μας.




    Ducati Multistrada 950: 14.500 ευρώ


    Το Multistrada 950 είναι μια μοτοσυκλέτα που μοιράζεται το ίδιο πλαίσιο, υποπλαίσιο και ψαλίδι με το 1200 Enduro, παντρεμένα με τον κινητήρα από το Hypermotard. Συνδυάζει την άνεση, το στυλ και τις επιδόσεις με την ευκολία στην οδήγηση. Στόχος ήταν να δημιουργηθεί ένα πιο προσιτό μοντέλο, που θα εξακολουθεί να προσφέρει την απαραίτητη εμπειρία Multistrada. Ο δικύλινδρος υδρόψυκτος Testastretta, έχει τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και χωρητικότητα 937 κυβικών. Οι νέες δεσμοδρομικές κεφαλές κυλίνδρων αποδίδουν σχέση συμπίεσης 12,6:1 από 13,1:1. Τα σώματα της πεταλούδας είναι πλέον στα 53 χιλιοστά, ενώ ο εγκέφαλος της Bosch έχει νέο χάρτη ανάφλεξης για κάθε ένα από τα τέσσερα Riding modes, που είναι διαθέσιμα μέσω του ride by wire γκαζιού. Η ιπποδύναμη ανέρχεται στους 113 ίππους στις 9.000σαλ. με μέγιστη ροπή 9,7 κιλών στις 7.750σαλ. Περισσότερο από το 80% της διαθέσιμη ροπής, είναι διαθέσιμο από τις 3.500 έως τις 9.500 σαλ. και παρουσιάζει αρκετά καλή διασπορά για κινητήρα V-Twin. Στο Urban και το Enduro mode, η απόδοση μειώνεται στους 75 ίππους. Διαθέτει τέσσερα Riding modes, με 3 επίπεδα  ABS, καθώς και 8 επίπεδα Traction. Η χρήση του 950 ως καθημερινή μοτοσυκλέτα είναι μέσα στο range των δυνατοτήτων του και τα καταφέρνει αρκετά καλά. Το φαρδύ τιμόνι που κόβει αρκετά, σε συνδυασμό με τις compact διαστάσεις, κάνουν τη μοτοσυκλέτα να ελίσσεται χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα μέσα στην κίνηση της πόλης. Το 950 είναι αρκετά ομαλό στις χαμηλές ταχύτητες, παρόλη την απουσία του μεταβλητού χρονισμού. Καταφέρνει και συγκεντρώνει όλα τα δυναμικά και ιδιαίτερα στοιχεία, από τα μεγαλύτερα μοντέλα της σειράς, ενώ η μικρότερη αλλά αρκετή ιπποδύναμη και η αυξημένη πρακτικότητα και ευχρηστία, το καθιστούν ενδεδειγμένη λύση για καθημερινή χρήση και για ταξίδια με περιπετειώδεις προορισμούς. Με τιμή και εξοπλισμό που αγχώνει τον ανταγωνισμό, το νέο Multistrada 950 είναι μια συναρπαστική μοτοσυκλέτα, που θα την ευχαριστηθεί ο αναβάτης περισσότερο από το 1200, καθώς δεν θέτει περιορισμούς. 




    Honda CRF 1000 Africa Twin DCT: 16.090 ευρώ

    Η έκφραση σαν να την οδηγάς χρόνια περιγραφεί την αίσθηση που εισπράττει κανείς όταν κάθεται στην νέα Africa. Η Honda τόλμησε να ενσωματώσει το σύστημα DCT σε On-Off και με την πληθώρα των ρυθμίσεων που προσφέρει για τους αυτοματισμούς και επί μέρους ηλεκτρονικά της συστήματα, δίνει στον οδηγό της την δυνατότητα να προσαρμόσει με ακρίβεια την μοτοσικλέτα στις εκάστοτε συνθήκες. O κινητήρας είναι δικύλινδρος και η απόδοση του ανέρχεται στους 94 ίππους στις 7.500σ.α.λ. και στα 10 kg-m ροπής στις 6.000σ.α.λ. Σκοπός δεν είναι η εκρηκτικότητα αλλά η εκπληκτική ελαστικότητα του και η γραμμική & γεμάτη απόδοση του σε όλο το φάσμα των στροφών. Η Africa δομείται γύρω από ένα ατσάλινο ημί-διπλο κλειστό πλαίσιο, το οποίο έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την ευελιξία για την πόλη, την σταθερότητα στο ταξίδι (με συνεπιβάτη και αποσκευές) και την στιβαρότητα και την αντοχή στο χώμα. Σε ότι αφορά στις αναρτήσεις, η Honda δεν «τσιγκουνεύτηκε», εξοπλίζοντας το Africa με πλήρως ρυθμιζόμενο USD πιρούνι της Showa μπροστά και μονό αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας πίσω, επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο. Στα φρένα δύο πλευστοί «wave» δίσκοι 310 χλστ. μπροστά με τετραπίστονες δαγκάνες και μονός επίσης «wave» δίσκος 256 χλστ, με μονή δαγκάνα πίσω, συμπληρώνουν την εικόνα. Η αίσθηση που σου δίνει η Africa είναι ότι πρόκειται για μια ελαφρύτερη και μικρότερη μοτοσικλέτα. Σε συνδυασμό με το πολύ καλό της ζύγισμα και την «αύρα φιλικότητας» που αποπνέει, μπορεί να κινηθεί με άνεση και χωρίς να προβληματίζει τον οδηγό της, σε οποιοδήποτε ασφάλτινο πεδίο. Στην πόλη ελίσσεται με χαρακτηριστική άνεση ανάμεσα στα αυτοκίνητα, με την ψηλή θέση οδήγησης να προσφέρει πλήρη επόπτευση και τις αναρτήσεις να «σιδερώνουν» τα πάντα. Στο ταξίδι είναι εντυπωσιακά σταθερή, ενώ εξίσου εύκολα και χωρίς κόπο μπορεί να οδηγηθεί με γρήγορους ρυθμούς σε δρόμους με στροφές. Έτσι εκπληρώνει επάξια τους στόχους της και συνεχίζει στο δρόμο που έχει χαράξει το όνομα Africa Twin.




    KTM 1090 Adventure: 13.990 ευρώ

    Η Αυστριακή εταιρία χρησιμοποίησε την ίδια αλάνθαστη συνταγή, στην κατασκευή μοτοσυκλετών που προσφέρουν περιπετειώδη  χαρακτηριστικά και φρόντισε να την βελτιώσει στα σημεία, κάνοντάς την συνολικά καλύτερη. Στα σωθικά του 1090 βρίσκεται ο γνωστός δικύλινδρος LC8, αλλά πλέον αποδίδει 125 ίππους στις 8.500σαλ και 10,9kg ροπής στις 6.500σαλ. 30 επιπλέον ίπποι από το απερχόμενο μοντέλο και μάλιστα σε καιρούς που οι κανονισμοί του Euro4 είναι αυστηροί, δεν το λες και λίγο! Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο σε συνδυασμό με το σετ αναρτήσεων και το ελαφρύ αλουμινένιο ψαλίδι, προσφέρουν αυξημένη ακαμψία και σταθερότητα. Η WP είναι και εδώ η επιλογή της Αυστριακής εταιρίας για να εξοπλίσει το μοντέλο της. Ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών, που δεν δέχεται ρυθμίσεις, εδράζει στον μπροστά άξονα. Μπορεί να ξενίσει κάποιους η απουσία επιλογής ρυθμίσεων, όμως πιστέψτε μας, το 1090 συμπεριφέρεται ιδανικά σε κάθε περίσταση, κάνοντας την όποια επιλογή ρύθμισης να μοιάζει περιττή. Πίσω έχει τοποθετηθεί ένα μονό αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς. Στον τομέα της πέδησης, δύο δίσκοι 320 χιλιοστών συνεργάζονται με δαγκάνες 4 εμβόλων της Brembo, ενώ πίσω ένας μονός δίσκος 267 χιλιοστών συνεργάζεται με διπίστονη δαγκάνα.  Το δικάναλο ABS της Bosch 9M+ είναι πάντα έτοιμο να αναλάβει δράση σε περιπτώσεις που παραστεί ανάγκη. Το αρχικό δάγκωμα είναι ικανοποιητικό, ενώ η δύναμη είναι επαρκής για να σε σταματήσει σε κάθε περίπτωση. Η ατόφια αίσθηση που αποκομίζεις είναι υπέρμετρα απολαυστική  και σε ταξιδεύει μακριά από το αποστειρωμένο περιβάλλον του ανταγωνισμού. Περισσότερη διασκέδαση χωρίς παραχωρήσεις. Το 1090 είναι μια μοτοσυκλέτα, που απευθύνεται σε αναβάτες που αναζητούν ένα πολυεργαλείο για κάθε χρήση, αφού μπορεί να κινηθεί με την ίδια άνεση τόσο στο βουνό και τη θάλασσα, όσο στην πόλη και τα ταξίδια. Η ατόφια αίσθηση που αποκομίζεις είναι υπέρμετρα απολαυστική και σε ταξιδεύει μακριά από το αποστειρωμένο περιβάλλον του ανταγωνισμού. 




    Suzuki V-Strom 1000: 13.295 ευρώ

    Το V-Strom 1000 είναι  μια adventure μοτοσυκλέτα με ασφάλτινο κυρίως προσανατολισμό, και  με βασικά χαρακτηριστικά την πολυχρηστικότητα και τον ροπάτο κινητήρα. Ο δικύλινδρος V  των 1.037 κυβικών τίθεται σε λειτουργία με ένα στιγμιαίο πάτημα του κουμπιού, χάρη στο σύστημα easy start της Suzuki. Πλέον καλύπτει και τις προδιαγραφές euro 4, χωρίς όμως να υστερεί σε δύναμη, αποδίδοντας 100 ίππους στις 8.000σαλ. και 10,5 κιλά ροπής στις 4.000σαλ. Τα ηλεκτρονικά έκαναν και εδώ την εμφάνιση τους, αφού πέρα από το Traction Control 3 θέσεων, υπάρχει και το σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης (low rpm assist). Ανεβαίνουν αυτόματα οι στροφές όσο χρειάζεται, ώστε να ξεκινάς πάντα χωρίς το φόβο ενός σβησίματος. Το πλαίσιο συνεχίζει τη φιλοσοφία των  V-Strom και είναι αλουμινένιο περιμετρικό δύο δοκών με αφαιρούμενο υποπλαίσιο.  Στον τομέα των αναρτήσεων συναντάμε  ένα ανεστραμμένο πιρούνι  43 χιλ με ρυθμίσεις για την απόσβεση συμπίεσης, επαναφοράς και προφόρτισης ελατηρίου και ένα αμορτισέρ με μοχλικό, επίσης ρυθμιζόμενο ως προς την απόσβεση επαναφοράς και την προφόρτιση του ελατηρίου, που μπορεί να γίνει πολύ εύκολα χωρίς εργαλεία. Το φρενάρισμα αναλαμβάνουν 2 τετραπίστονες δαγκάνες της tokico μπροστά με δίσκους 310 χιλ και μια διπίστονη δαγκάνα πίσω με δίσκο 260χιλ.  που συνεργάζονται για πρώτη φορά με σύστημα cornering ABS. Μέσω του συστήματος IMU της Bosch, υπολογίζονται όλες οι παράμετροι, ώστε να μπορείς να φρενάρεις με ασφάλεια ακόμα και υπό κλίση, επωφελούμενος και από το σύστημα συνδυασμένης πέδησης. Δεν χρειάζεται να σε απασχολεί πώς θα πας, αλλά πού θα πας αφού το V-strom 1000, είναι ικανό να σε ταξιδέψει με άνεση παντού. Μπορεί να μην έχει τις δυνατότητες Off Road, τον τουριστικό χαρακτήρα ή την ιπποδύναμη που έχουν κάποιοι ανταγωνιστές της κατηγορίας, αλλά έχει ό,τι ακριβώς χρειάζεται, ώστε να αποτελεί τη χρυσή τομή. Αυτός άλλωστε είναι και ο λόγος που έχει αγαπηθεί τόσο από το μοτοσυκλετιστικό κοινό.


    Πηγή: mototriti
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    5 σχόλια:

    1. Πώς θα μπορούσα να αγοράσω το δικό μου σπίτι. Ονομάζομαι Christopher Nissan, από τη Δανία, θέλω να εκφράσω τις ειλικρινείς μου ευχαριστίες στα Πιστωτικά Ιδρύματα που με βοήθησαν με ένα δάνειο 100.000,00 $ να αγοράσω ένα δικό μου σπίτι με χαμηλό επιτόκιο 2%, μετά την απόρριψή μου τράπεζα και άλλους χρηματοοικονομικούς φορείς που επισκέφτηκα. Θέλω επίσης να απευθυνθώ στο ευρύ κοινό, καθώς συνιστώ σε όποιον χρειάζεται οικονομική βοήθεια να επικοινωνήσει με αυτήν την εταιρεία για να μην πέσουν σε λάθος χέρια αναζητώντας υπεύθυνο δάνειο μέσω της διεύθυνσης email: loancreditinstitutions00@gmail.com ή Whatsapp : +393509811524

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. Γεια σε όλους, είμαι η Mariam μια ανύπαντρη μητέρα από την πόλη του Άμπου Ντάμπι στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, θα ήθελα να μοιραστώ αυτή τη μεγάλη μαρτυρία για το πώς έλαβα το δάνειό μου από τα πιστωτικά ιδρύματα δανείου όταν μας έδιωξαν από το σπίτι μας όταν δεν μπορούσα πληρώνω περισσότερο τους λογαριασμούς μου. , αφού με έκλεψαν διάφορες διαδικτυακές εταιρείες και μου αρνήθηκαν δάνειο από την τράπεζά μου και άλλες πιστωτικές ενώσεις που επισκέφτηκα. Τα παιδιά μου τα πρόσεχε ο οικοδεσπότης, ήμουν μόνος στο δρόμο. Ώσπου μια μέρα είδα έναν παλιό συνάδελφο που με σύστησε στα Δανειακά Πιστωτικά Ιδρύματα. Στην αρχή της είπα ότι δεν ήμουν διατεθειμένος να πάρω το ρίσκο να δανειστώ άλλο δάνειο στο Διαδίκτυο, αλλά με διαβεβαίωσε ότι είχε λάβει το δάνειό της για αυτούς. Με δεύτερη σκέψη, έκανα λόγω της εργασίας μου, έκανα ένα τεστ και έκανα αίτηση για το δάνειο, για καλή μου τύχη, έλαβα ένα δάνειο 50.000,00 $ από το (loancreditinstitutions00@gmail.com). Είμαι στην ευχάριστη θέση να αναλάβω το ρίσκο και να κάνω αίτηση για το δάνειο. Μου επέστρεψαν τα παιδιά μου και τώρα έχω σπίτι και επιχείρηση. Όλες μου οι ευχαριστίες στα Πιστωτικά Ιδρύματα Δανεισμού που έδωσαν νόημα στη ζωή μου όταν έχασα κάθε ελπίδα. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω WhatsApp: +393509811524

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    3. Καλημέρα σε όλους, Το όνομά μου είναι Akuzuk, είμαι πολίτης της Λετονίας. ζω στην Ιορδανία. Θέλω να συστήσω σε όποιον χρειάζεται δάνειο να επικοινωνήσει με τα Πιστωτικά Ιδρύματα Δανείου που μου έδωσαν δάνειο 305.000,00 $ για να ξεκινήσω την επιχείρησή μου. Τα πιστωτικά ιδρύματα δανείου είναι μια νόμιμη χρηματοοικονομική εταιρεία πιστοποιημένη από την Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση. Προσφέρουν όλα τα είδη δανείων, π.χ. προσωπικό δάνειο, ενοποιημένο δάνειο, επενδυτικό δάνειο, δάνειο εκκίνησης επιχειρήσεων, δάνειο κολάζ και δάνειο υγείας. Email επικοινωνίας: loancreditinstitutions00@gmail.com ή WhatsApp: +393509811524

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    4. Γεια σε όλους, με λένε Haitham Saleh Al-Hatar, είμαι τόσο χαρούμενος σήμερα. Έλαβα την απόφασή μου από έναν άνθρωπο που φοβάται τον Θεό, επίσκοπο Ηλία, όταν έχασα κάθε ελπίδα ότι δεν μπορώ να πάρω πια δάνειο επειδή με απατούν πολλοί δανειστές, αλλά ενθαρρύνω τον εαυτό μου και κάνω ένα τολμηρό βήμα και κάνω αίτηση με αυτόν τον δανειστή, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος που σήμερα λέω ότι μόλις έλαβα το δάνειό μου των 15.000 ευρώ και θα σας συμβουλέψω όλους που τον χρειάζονται για δάνειο
      email: loancreditinstitutions00@gmail.com ή WhatsApp: +393512114999

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    5. Είμαι χαρούμενος εδώ γιατί πήρα δάνειο ενός εκατομμυρίου ευρώ από Δανειακά Πιστωτικά Ιδρύματα. Εάν είστε αλαζονικοί για το δάνειο? Στείλτε της ένα email στο {loancreditinstitutions00@gmail.com} ή στο whatsapp του πράκτορα: +393512114999

      ΑπάντησηΔιαγραφή

    Item Reviewed: 1000άρια On-Off και πας παντού! Rating: 5 Reviewed By: moto-Steki
    Scroll to Top