Σε ασημί χρώμα, με αντισυμβατικό μπροστινό σύστημα, ηλεκτροκίνητη και μάλιστα… εμφατικά! Πως σας φαίνεται η νέα Zeus;
Στην έκθεση της California φέτος, παρουσιάστηκε και αυτή η απίθανη μοτοσυκλέτα που βλέπετε στις φωτογραφίες: Πρόκειται για την Curtiss Zeus, μια νέα ηλεκτρική concept μοτοσυκλέτα από την εταιρεία που ονομαζόταν μέχρι πρότινος «Confederate». Η Curtiss εντυπωσιάζει τόσο με την εμφάνισή της, όσο και με το τεχνολογικό της επίπεδο.
Πηγή ισχύος της θα είναι 2 ομοαξονικοί ηλεκτροκινητήρες από την γνωστή εταιρεία Zero, που θα αποδίδουν 170 ίππους ισχύος και 39 (!!) κιλά ροπής. Οι ηλεκτροκινητήρες βρίσκονται στο πίσω μέρος, ενώ στον ίδιο άξονα με την άτρακτο εξόδου της ισχύος εδράζεται το ψαλίδι της μοτοσυκλέτας.
Η όλη κατασκευή έχει γίνει από billet αλουμίνιο, ενώ εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι τα διάφορα τμήματα είναι βιδωμένα και όχι συγκολλημένα, μεταξύ τους. Η σχεδίαση της μοτοσυκλέτας είναι στοχευμένα διαφορετική, καθώς η ίδια η εταιρεία επιθυμεί να μην περιορίζεται σε «σχεδιαστικές νόρμες» και να «επαναπροσδιορίσει την έννοια της Αμερικανικής μοτοσυκλέτας».
Στο κέντρο της κατασκευής φιλοξενείται φυσικά, η μεγάλη μπαταρία των 14,4 kWh ενώ ο αναβάτης κάθεται στην κεντρική «δοκό» της μοτοσυκλέτας, πάνω σε μία… μάλλον σκληρή σέλα!
Οι αναρτήσεις προέρχονται από την Race Tech και στο πίσω μέρος βρίσκουμε ένα cantilever αμορτισέρ στο ψαλίδι που εδράζεται ψηλά, ενώ η εμπρός ανάρτηση είναι τύπου διπλού ψαλιδιού με ένα αμορτισέρ. Οι τροχοί είναι κατασκευασμένοι από ανθρακόνημα, ενώ το εμπρός φρένο προέρχεται από την Beringer και είναι τύπου διπλού ρότορα.
Αν και η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα είναι πρωτότυπη, η Curtiss κάθε άλλο παρά απέκλεισε την δημιουργία ενός μοντέλου παραγωγής, που θα κυκλοφορήσει το 2020, με μια τιμή μάλλον απαγορευτική για τον «κοινό θνητό» αναβάτη…
Πηγή ισχύος της θα είναι 2 ομοαξονικοί ηλεκτροκινητήρες από την γνωστή εταιρεία Zero, που θα αποδίδουν 170 ίππους ισχύος και 39 (!!) κιλά ροπής. Οι ηλεκτροκινητήρες βρίσκονται στο πίσω μέρος, ενώ στον ίδιο άξονα με την άτρακτο εξόδου της ισχύος εδράζεται το ψαλίδι της μοτοσυκλέτας.
Η όλη κατασκευή έχει γίνει από billet αλουμίνιο, ενώ εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι τα διάφορα τμήματα είναι βιδωμένα και όχι συγκολλημένα, μεταξύ τους. Η σχεδίαση της μοτοσυκλέτας είναι στοχευμένα διαφορετική, καθώς η ίδια η εταιρεία επιθυμεί να μην περιορίζεται σε «σχεδιαστικές νόρμες» και να «επαναπροσδιορίσει την έννοια της Αμερικανικής μοτοσυκλέτας».
Στο κέντρο της κατασκευής φιλοξενείται φυσικά, η μεγάλη μπαταρία των 14,4 kWh ενώ ο αναβάτης κάθεται στην κεντρική «δοκό» της μοτοσυκλέτας, πάνω σε μία… μάλλον σκληρή σέλα!
Οι αναρτήσεις προέρχονται από την Race Tech και στο πίσω μέρος βρίσκουμε ένα cantilever αμορτισέρ στο ψαλίδι που εδράζεται ψηλά, ενώ η εμπρός ανάρτηση είναι τύπου διπλού ψαλιδιού με ένα αμορτισέρ. Οι τροχοί είναι κατασκευασμένοι από ανθρακόνημα, ενώ το εμπρός φρένο προέρχεται από την Beringer και είναι τύπου διπλού ρότορα.
Αν και η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα είναι πρωτότυπη, η Curtiss κάθε άλλο παρά απέκλεισε την δημιουργία ενός μοντέλου παραγωγής, που θα κυκλοφορήσει το 2020, με μια τιμή μάλλον απαγορευτική για τον «κοινό θνητό» αναβάτη…
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου