Ανέκαθεν στην «σκιά» του αδερφού μοντέλου, F 800 GS, που πάντα τράβαγε τα φώτα της δημοσιότητας πάνω του, το F 700 GS εξελίχθηκε παράλληλα, απέκτησε πιο δυναμική εμφάνιση και συνεχίζει στην γκάμα της BMW ως ένα Οn-Οff με έμφαση στην ασφάλτινη, all around χρήση.
Τιμή: 9.400ευρώ (βασική έκδοση) 11.320 ευρώ (μοτοσικλέτα δοκιμής)
+: Ομοιογένεια, Ροπή Κινητήρα, Οδηγική συμπεριφορά
-:Ελλιπής Κάλυψη Ανεμοθώρακα
Ας αρχίσουμε από τον κυβισμό πρώτα απ΄όλα. Το F700GS, που παρουσιάστηκε ως F650GS το 2007, παραμένει μέχρι και σήμερα η μοναδική μοτοσικλέτα που δηλώνει μικρότερο κυβισμό από τον πραγματικό. H BMW, προκειμένου να μην υπάρξει εσωτερικός ανταγωνισμός, έκανε μεγάλη προσπάθεια ώστε να διαχωρίσει τα δύο F/GS της γκάμας της και η αλήθεια είναι πως τα κατάφερε.

Σχεδίαση - Ποιότητα: Περισσότερος δυναμισμός

Εργονομία - 'Ανεση: Γερμανικά standards

Πλαίσιο - Φρένα - Αναρτήσεις: Στιβαρές επιλογές

Κινητήρας: Ροπή Uber Alles!

Οδηγώντας: Tα σιγανά ποταμάκια...

Συμπέρασμα: Συνειδητή επιλογή
Πηγή: mototriti

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου