 | 3. Λύνουμε την ασφάλεια του γραναζιού (που είναι και εξάρτημα του αισθητήρα του σένσορα ταχύτητας). Για να το λύσουμε βάζουμε σχέση στο κιβώτιο. |
|
 | 4. Με το αερόκλειδο λύνουμε το παξιμάδι του γραναζιού. |
|
 | 5. Λύνουμε το παξιμάδι του πίσω τροχού (πάντα έχοντας σχέση στο κιβώτιο). |
|
 | 6. Σε ορισμένες περιπτώσεις χρειάζεται να λύσουμε και την κόντρα της δαγκάνας. |
|
 | 7. Λύνουμε τα παξιμάδια του πίσω γραναζιού (πάντα έχοντας σχέση στο κιβώτιο) και αφαιρούμε το πλακάκι του ρεγουλατόρου και τον άξονα. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούμε να βγάλουμε τον τροχό. |
|
 | 8. Αφού τοποθετήσουμε το νέο γρανάζι, βάζουμε ελάχιστη ποσότητα κόλλας σπειρωμάτων και βιδώνουμε έως ότου πατήσουν τα παξιμάδια. |
|
 | 9. Τοποθετούμε το εμπρός γρανάζι. |
|
 | 10. Τοποθετούμε τον πίσω τροχό αφού πρώτα έχουμε γρασάρει τον άξονα και πατάμε το παξιμάδι για να μην μας γλιστρά προς τα πίσω ο τροχός. Στη συνέχεια περνάμε από πίσω προς τα εμπρός τη νέα αλυσίδα. |
|
 | 11. Παίρνουμε το σύνδεσμο και του φοράμε τα x-ring λαστιχάκια. |
|
 | 12. Με το ειδικό εργαλείο σφίγγουμε-ασφαλίζουμε (πριτσίνωμα) την αλυσίδα. |
|
 | 13. Βιδώνουμε το παξιμάδι του εμπρός γραναζιού με δυναμόκλειδο (στα 12 κιλά). |
|
 | 14. Αφού βάλουμε κόλλα σπειρωμάτων στην ασφάλεια, την βιδώνουμε. |
|
 | 15. Αφού ρυθμίσουμε την αλυσίδα με τους ρεγουλατόρους, σφίγγουμε το παξιμάδι του πίσω τροχού (στα 10 κιλά). |
|
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου