Το αρχικό σχέδιο του τροχού, του Claudio Domenicali. |
Μια ριζοσπαστική και, σύμφωνα με τον Domenicali, πολλά υποσχόμενη πατέντα, που σίγουρα θα προκαλέσει συζητήσεις!
Ο Claudio Domenicali, διευθύνων σύμβουλος της Ducati, είναι παράλληλα και μηχανικός αλλά και εφευρέτης. Και η τελευταία του ιδέα, την οποία θα δούμε εδώ, είναι σίγουρο ότι θα προκαλέσει συζητήσεις, καθώς ο Domenicali προτείνει μια ριζοσπαστική λύση, που κυριολεκτικά σκοπεύει στο… να επανεφεύρει τον τροχο!
Λεπτομέρεια που απεικονίζει το μεγάλο ελαστικό κομμάτι, στο κέντρο του τροχού, που θα εκτείνεται και στις ακτίνες. |
Μπερδευτήκατε; Ας το κάνουμε λίγο πιο σαφές: Ο τροχός που σχεδίασε ο Domenicali θα έχει ένα μεγάλο κομμάτι από σκληρό λάστιχο, το οποίο θα ξεκινά από το κέντρο του τροχού και θα εκτείνεται μέσα στις ακτίνες του! Στο κέντρο του τροχού, το λάστιχο θα ενώνεται με ένα μεταλλικό κολάρο, το οποίο θα υποστηρίζει και τα ρουλεμάν τροχού, μέσα από τα οποία θα διέρχεται ο άξονας.
Μια ακόμα λεπτομέρεια, από το κέντρο του τροχού, που πας δείχνει πως θα συνδεθεί το λάστιχο με το κεντρικό μεταλλικό κομμάτι-προσέξτε τις εναλλαγές των γραμμών. |
Που όμως αυτή η ενδιαφέρουσα, κατά τα άλλα πατέντα, μπορεί να προκαλέσει έντονη συζήτηση; Μα φυσικά, στον παράγοντα της ελαστικότητας που εισάγει, ακόμα και στον ελάχιστο βαθμό, στο μπροστινό σύστημα της μοτοσυκλέτας. Αν σκεφτούμε ότι στην ακαμψία του εμπρός συστήματος στηρίζεται η κατευθυντικότητα της μοτοσυκλέτας, τότε αναμφίβολα ένα μεγάλο κομμάτι λάστιχο ανάμεσα στον άξονα και τον τροχό, προκαλεί σκέψεις.
Ο Claudio Domenicali |
Πηγή mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου