Από μια κορυφαία supersport μοτοσυκλέτα ζητάμε το απόλυτο κράτημα-και αυτό μπορεί να μας το προσφέρει μόνο με τα κατάλληλα ελαστικά.
Τα τεχνολογικά άλματα που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στη χρήση και την εφαρμογή των ηλεκτρονικών έχουν μεταμορφώσει τις κορυφαίες SuperSport μοτοσυκλέτες σε βαθμό που έχουν κάνει τη συμπεριφορά τους κυριολεκτικά αγνώριστη.
Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο γκάζι, χάρτες ανάφλεξης για κάθε περίσταση, ABS, συστήματα ελέγχου πρόσφυσης με μυριάδες αισθητήρες κλίσης, ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις, συστήματα που ελέγχουν πότε και πόσο θα σηκωθεί ο μπροστινός τροχός, μια παραγωγή αλόγων που φτάνει δυσθεώρητα ύψη, ροπή που είναι σε θέση να ξηλώσει την άσφαλτο.
Τι κοινό έχουν όλα αυτά πέρα απΆτο ότι έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν φανταστικούς χρόνους και απόλαυση;
Ότι είναι απλά άχρηστα χωρίς τα κατάλληλα ελαστικά.
Όσο και να προχωρήσει η τεχνολογία ένα πράγμα θα παραμείνει πάντα, μα πάντα, σταθερό και αμετάκλητο: Η επαφή της μοτοσυκλέτας μας με το δρόμο, ο μόνος τρόπος που έχει για να ξεδιπλώσει την ισχύ της και να αξιοποιήσει τα εντυπωσιακά φρένα της είναι δύο τόσο δα τμήματα του πέλματος των ελαστικών της – και όταν λέμε τόσο δα το εννοούμε – η ουσιαστική επαφή κάθε ελαστικού με την άσφαλτο είναι ελάχιστα μεγαλύτερη από ένα πακέτο τσιγάρων.
ΠΗΓΗ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου