motoGP

  • Latest News

    Rossi: Η φετινή μάχη; Το πιο συναρπαστικό Πρωτάθλημα!


    Ο Valentino Rossi πιστεύει ότι το φετινό Πρωτάθλημα και η σκληρή μάχη που δίνεται για τον Τίτλο, είναι «κάτι το ιδιαίτερο».

    Ο Ιταλός άσος είναι στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας αλλά μόλις 26β πίσω από τον πρωτοπόρο, τον Andrea Dovizioso.

    Με τον Dani Pedrosa στην πέμπτη θέση και μόλις 35β από την κορυφή και τρία εργοστάσια να παλεύουν για τον Τίτλο, οπωσδήποτε διανύουμε χρυσές εποχές στο MotoGP.

    «Ναι, νομίζω ότι είναι πραγματικά κάτι το ιδιαίτερο επειδή συνήθως παλεύεις  με άλλον έναν ή δυο οδηγούς για τον Τίτλο. Τώρα είμαστε πέντε!»

    «Και δεν είναι μόνο αυτό... στα ελεύθερα μπορεί πολύ εύκολα να είσαι εκτός δεκάδας κι επομένως ναι, είναι το πιο συναρπαστικό Πρωτάθλημα που έχω πάρει μέρος».

    Πάντως ο Valentino συνεχίζει να κρατά μικρό καλάθι για τις φετινές προσδοκίες Τίτλου, λέγοντας μετά τον αγώνα στο Silverstone όπου τερμάτισε 3ος.

    «Ναι, οι 26β διαφοράς δεν είναι πολλοί. Έχουμε έξι ακόμα αγώνες, που είναι αρκετοί, αλλά για εμένα είναι δύσκολο».

    «Δεν είμαι αρκετά δυνατός στους τελευταίους γύρους ώστε να παλέψω για τον Τίτλο. Δεν είμαι μακριά, είμαι 4ος, αλλά είναι δύσκολο».

    Πηγή: motograndprix.gr
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Rossi: Η φετινή μάχη; Το πιο συναρπαστικό Πρωτάθλημα! Rating: 5 Reviewed By: moto-Steki
    Scroll to Top