Ο φωτογραφικός φακός έπιασε σε δοκιμές τη νέα F750GS χωρίς καμουφλάζ. Απ`ότι φαίνεται η μοτοσυκλέτα της Βαυαρικής εταιρείας είναι στα τελευταία στάδια εξέλιξης και δεν θα αργήσει να μπει σε παραγωγή.
Πριν λίγο καιρό είχαμε δει κατασκοπευτικές φωτογραφίες από το νέο F850GS με καμουφλάζ, ενώ αργότερα ο φακός έπιασε και το F750GS. Τώρα βλέπουμε πως περίπου θα είναι η μοτοσυκλέτα στην τελική της μορφή, μιας και το καμουφλάζ απουσιάζει.
Όπως και στο παρελθόν, ο κινητήρας του 750, θα είναι μια ελαφρώς υποβαθμισμένη έκδοση του 850, αλλά χάρη στα περισσότερα κυβικά, σε σχέση με το υπάρχον F700GS, περιμένουμε η απόδοσή του να είναι κοντά στους 85 ίππους που είναι ένα πολύ ικανοποιητικό νούμερο για τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Η εξάτμιση και η μετάδοση, έχουν αλλάξει θέση με την αλυσίδα να είναι πλέον αριστερά και το τελικό δεξιά. Ο όγκος του συλλέκτη της εξάτμισης έχει μεγαλώσει, αλλά κρύβεται κάτω από τον κινητήρα, ενώ το τελικό είναι μικρότερο. Η μια εκ των δύο μοτοσυκλετών φαίνεται να φορά μια ελαφρώς διαφορετική εξάτμιση, η οποία ίσως να είναι η HP τιτανίου που θα ανήκει στον έξτρα εξοπλισμό και μάλλον θα βελτιώνει ελαφρώς την απόδοση.
Πέρα από τον κινητήρα, αλλαγές βλέπουμε και στο πλαίσιο το οποίο πλέον είναι αλουμινένιο κι όχι ατσάλινο, ενώ το υποπλαίσιο έχει επανασχεδιαστεί και έχει ενσωματωμένες τις βάσεις για βαλίτσες. Η εμφάνιση του νέου μοντέλου είναι πιο αιχμηρή και επιθετική, αλλά η διατήρηση του κόστους σε φυσιολογικά επίπεδα φαίνεται από τις χυτές ζάντες, τα φρένα και τις μη-ρυθμιζόμενες αναρτήσεις που επιλέχθηκαν. Όπως παραδοσιακά συνηθίζει η BMW, περιμένουμε να υπάρχουν διαφορετικές εκδόσεις εξοπλισμού. Οι κορυφαίες εκδόσεις, μπορεί να είναι εξοπλισμένες με το σύστημα ηλεκτρονικής ανάρτησης Dynamic ESA και δυνατότητα επιλογής διαφορετικών χαρτογραφήσεων για την απόδοση του κινητήρα. Όλες οι ρυθμίσεις θα γίνονται με χειριστήρια στο τιμόνι και λογικά, θα δούμε LED φώτα και φλας στις ακριβότερες εκδόσεις.
Τα F750GS και F850GS περιμένουμε να κάνουν το ντεμπούτο τους στην EICMA τον Νοέμβριο και να είναι στις εκθέσεις των εμπόρων στις αρχές του 2018.
Όπως και στο παρελθόν, ο κινητήρας του 750, θα είναι μια ελαφρώς υποβαθμισμένη έκδοση του 850, αλλά χάρη στα περισσότερα κυβικά, σε σχέση με το υπάρχον F700GS, περιμένουμε η απόδοσή του να είναι κοντά στους 85 ίππους που είναι ένα πολύ ικανοποιητικό νούμερο για τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. Η εξάτμιση και η μετάδοση, έχουν αλλάξει θέση με την αλυσίδα να είναι πλέον αριστερά και το τελικό δεξιά. Ο όγκος του συλλέκτη της εξάτμισης έχει μεγαλώσει, αλλά κρύβεται κάτω από τον κινητήρα, ενώ το τελικό είναι μικρότερο. Η μια εκ των δύο μοτοσυκλετών φαίνεται να φορά μια ελαφρώς διαφορετική εξάτμιση, η οποία ίσως να είναι η HP τιτανίου που θα ανήκει στον έξτρα εξοπλισμό και μάλλον θα βελτιώνει ελαφρώς την απόδοση.
Πέρα από τον κινητήρα, αλλαγές βλέπουμε και στο πλαίσιο το οποίο πλέον είναι αλουμινένιο κι όχι ατσάλινο, ενώ το υποπλαίσιο έχει επανασχεδιαστεί και έχει ενσωματωμένες τις βάσεις για βαλίτσες. Η εμφάνιση του νέου μοντέλου είναι πιο αιχμηρή και επιθετική, αλλά η διατήρηση του κόστους σε φυσιολογικά επίπεδα φαίνεται από τις χυτές ζάντες, τα φρένα και τις μη-ρυθμιζόμενες αναρτήσεις που επιλέχθηκαν. Όπως παραδοσιακά συνηθίζει η BMW, περιμένουμε να υπάρχουν διαφορετικές εκδόσεις εξοπλισμού. Οι κορυφαίες εκδόσεις, μπορεί να είναι εξοπλισμένες με το σύστημα ηλεκτρονικής ανάρτησης Dynamic ESA και δυνατότητα επιλογής διαφορετικών χαρτογραφήσεων για την απόδοση του κινητήρα. Όλες οι ρυθμίσεις θα γίνονται με χειριστήρια στο τιμόνι και λογικά, θα δούμε LED φώτα και φλας στις ακριβότερες εκδόσεις.
Τα F750GS και F850GS περιμένουμε να κάνουν το ντεμπούτο τους στην EICMA τον Νοέμβριο και να είναι στις εκθέσεις των εμπόρων στις αρχές του 2018.
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου