motoGP

  • Latest News

    MV Agusta Dragster 800 RC: Αδρεναλίνη χωρίς πλαστικά


    ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΒΙΤΣΙΛΑΚΗΣ
    Στο πρες κιτ του μοντέλου διάβασα πάνω από μια σελίδα υπερθετικών σχολίων πριν φτάσω σε κάτι ουσιώδες που να αφορά στην προσοχή όσων θέλουν να μάθουν τι σόϊ πράγμα είναι αυτή η νέα Dragster 800 RC.
    Όμορφα βαμμένη στα αγωνιστικά χρώματα της ομάδας του Π.Π. Superbike, αλλά βρε παιδιά χάθηκε ο κόσμος να τη βγάλετε και σε ένα πιο …σοβαρό χρώμα για εμάς τους …ηλικιωμένους; Δηλαδή δεν μπορούμε και εμείς οι γέροντες να χαρούμε τα 140 άλογα του τρικύλινδρου χωρίς να μας κοιτούν στο δρόμο σαν κάτι εξωτικό; Να ακούμε τον ήχο που παράγει το ομολογουμένως πανέμορφο τρίκανο τελικό και να χαιρόμαστε που ακόμα καβαλάμε τέτοια “μηχανάκια”;
    Το ζουμί
    Στα τρία προγράμματα οδήγησης προστέθηκε και ένα τέταρτο, το οποίο είναι απόλυτα παραμετροποιήσιμο, κοινώς δίνει τη δυνατότητα να ρυθμιστεί έτσι όπως θέλει ο αναβάτης. Μέσω του προηγμένου συστήματος MVICS (Motor & Vehicle Integrated Control System), μπορούμε να αλλάξουμε πολλές παραμέτρους στη λειτουργία του κινητήρα, όπως π.χ. την απόκριση στο γκάζι, το όριο των στροφών του, την παρεχόμενη ροπή, την ευαισθησία του γκαζιού, καθώς και το φρένο που παρέχει ο ίδιος ο κινητήρας.

    Το νέο Quickshifter EAS 2.0 επιτρέπει την αλλαγή ταχυτήτων, προς τα πάνω και προς τα κάτω, χωρίς τη χρήση συμπλέκτη και χωρίς το κλείσιμο του γκαζιού (αυτό το τελευταίο ισχύει μόνο “προς τα πάνω”). Το Traction control έχει 8 στάδια λειτουργίας, στο 0 είναι “off” και φτάνοντας στο 8 γίνεται απόλυτα παρεμβατικό. Η χρήση ινών άνθρακα (carbon) είναι περιορισμένη και εντοπίζεται στο μπροστινό φτερό, στους απαγωγείς θερμότητας του ψυγείου και στο μίνι φέρινγκ του προβολέα.


    Έργο τέχνης οι σφυρήλατες ζάντες, απόλυτα ρυθμιζόμενο τόσο το USD πιρούνι της Marzocchi όσο και το νέο μονό αμορτισέρ της Sachs, xάρμα οφθαλμών το μονόμπρατσο ψαλίδι, μία από τα ίδια και για το διαιρούμενο και ρυθμιζόμενο τιμόνι, ενώ κανείς δεν μπορεί να πει κάτι αρνητικό για τα φρένα της Brembo.
    Ο αριθμός 37 πάνω στην RC συμβολίζει τους ισάριθμους παγκόσμιους τίτλους κατασκευαστών της ιταλικής φίρμας και το λογότυπο της Motul τη χορηγία της κορυφαίας εταιρείας λιπαντικών στον πλανήτη.




    Η Dragster 800 RC των μόλις 168 κιλών πιθανά κατέχει τον τίτλο στη σχέση κιλών ανά ίππο ανάμεσα στις γυμνές μοτοσυκλέτες παραγωγής κάτω των 1000cc και θα παραχθεί σε μόλις 350 κομμάτια για ισάριθμους streetfighters.


    Πηγή: caranddriver.gr
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: MV Agusta Dragster 800 RC: Αδρεναλίνη χωρίς πλαστικά Rating: 5 Reviewed By: moto-Steki
    Scroll to Top