Η κατασκευή custom μοτοσυκλετών στη Ταϊβάν δεν είναι τόσο εύκολη. Η νομοθεσία είναι αυστηρή, αλλά η εταιρεία «2LOUD» αποφάσισε να τολμήσει να τροποποιήσει μια Harley-Davidson Sportster XL883.
Σύμφωνα με τον Ma Yicheng ή «Μax» της «2LOUD», ο στόχος της ομάδας ήταν να δημιουργήσουν μια sportster μοτοσυκλέτα με λεπτή και χαμηλή εμφάνιση. Οι αλλαγές που έγιναν για τη μεταμόρφωση της Harley είναι αξιοσημείωτες. Στην καρδιά του Sportser, εγκαταστάθηκε αμέσως ένα καρμπυρατέρ Mikuni HSR42 το οποίο ενισχύει τη δύναμη. Η διπλή εξάτμιση έχει, επίσης, προσαρμοστεί και διατηρεί τώρα τα επίπεδα θορύβου σε λογικά επίπεδα. Η πραγματική επιτυχία αυτού του μοντέλου κρύβεται στην πλήρη ανακατασκευή του πλαισίου.
Ο «Μax» κράτησε τον μπροστινό τροχό 21 ιντσών κι επέλεξε ένα πίσω τροχό 18 ιντσών. Το μπροστινό ελαστικό είναι Firestone, ενώ πίσω τοποθετήθηκε ένα ιαπωνικό Adlert. Οι αλλαγές συνεχίζονται στο τομέα της πέδησης, όπου τοποθετήθηκαν τετραπίστονες δαγκάνες. Το νέο ντεπόζιτο της μοτοσυκλέτας είναι συμπαγές, χωρητικότητας 4.5 λίτρων. Η νέα Harley διαθέτει πλέον μια μαύρη χειροποίητη, δερμάτινη σέλα και ένα πίσω φτερό σε κλασικό στυλ bobber. Το γενικό φινίρισμα της νέας δημιουργίας χαρακτηρίζεται από ακατέργαστο και γυαλισμένο μέταλλο και συμπληρώνεται από 2 αποχρώσεις. Εν ολίγοις, το μοντέλο του τελευταίου πειράματος της «2LOUD» δεν περνά απαρατήρητο σε καμία περίπτωση.
Ο «Μax» κράτησε τον μπροστινό τροχό 21 ιντσών κι επέλεξε ένα πίσω τροχό 18 ιντσών. Το μπροστινό ελαστικό είναι Firestone, ενώ πίσω τοποθετήθηκε ένα ιαπωνικό Adlert. Οι αλλαγές συνεχίζονται στο τομέα της πέδησης, όπου τοποθετήθηκαν τετραπίστονες δαγκάνες. Το νέο ντεπόζιτο της μοτοσυκλέτας είναι συμπαγές, χωρητικότητας 4.5 λίτρων. Η νέα Harley διαθέτει πλέον μια μαύρη χειροποίητη, δερμάτινη σέλα και ένα πίσω φτερό σε κλασικό στυλ bobber. Το γενικό φινίρισμα της νέας δημιουργίας χαρακτηρίζεται από ακατέργαστο και γυαλισμένο μέταλλο και συμπληρώνεται από 2 αποχρώσεις. Εν ολίγοις, το μοντέλο του τελευταίου πειράματος της «2LOUD» δεν περνά απαρατήρητο σε καμία περίπτωση.
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου