motoGP

  • Latest News

    MV Agusta Brutale 800RR: H εξέλιξη δεν σταματά


    Μια από τις ομορφότερες μοτοσυκλέτες παραγωγής αναβαθμίζετα. Ο λόγος για το Brutale 800RR, που δείχνει κτηνώδες μέσα στην ομορφιά του.

    ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΣΤΑΣ ΤΑΡΝΑΒΑΣ
    Έχοντας ήδη κατακτήσει τον άτυπο τίτλο της ομορφότερης μοτοσυκλέτας για το 2016, η μητέρα Agusta προχωρά σε αισθητικές βελτιώσεις αλλά και καίριες μηχανικές.
    Ο τρικύλινδρος κινητήρας του νέου RR (και προκειμένου να δικαιολογήσει το διπλό R) δέχθηκε τις απαραίτητες περιποιήσεις των μηχανικών του ιταλικού εργοστασίου, με αποτέλεσμα να σκαρφαλώσει στους 140 ίππους και στα 8,8 χλγμ. ροπής.


    Οι αλλαγές που έγιναν στα ενδότερα αφορούν νέους εκκεντροφόρους, οδηγούς βαλβίδων και αντικραδασμικούς άξονες, νέα μίζα και γρανάζι πρωτεύουσας μετάδοσης, βελτιωμένο κιβώτιο ταχυτήτων για πιο ομαλές αλλαγές, καθώς και διαφορετικό τεντωτήρα καδένας. Παράλληλα γίνεται χρήση διπλών μπεκ ψεκασμού σε κάθε κύλινδρο και όλες αυτές οι αλλαγές, εκτός από την επίτευξη αυξημένης ιπποδύναμης και ροπής, συνέβαλαν τόσο στην πιο αθόρυβη λειτουργία του κινητήρα κατά 50% όσο και στην εναρμόνιση με τις προδιαγραφές Euro4.
    Τα ηλεκτρονικά του νέου μοντέλου φέρουν και αυτά βελτιώσεις. Τα οδηγικά προγράμματα έχουν γίνει τέσσερα, ο συμπλέκτης είναι μονόδρομος και υδραυλικός, νέα είναι η μονάδα γκαζιού ενώ στο βασικό εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται και quick shifter EAS 2.0, που επιτρέπει αλλαγές σχέσεων χωρίς τη χρήση συμπλέκτη, είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω, ενώ στην πρώτη περίπτωση δεν απαιτείται καν το κλείσιμο του γκαζιού. Το traction control ρυθμίζεται σε οκτώ επίπεδα, ενώ στα όργανα υπάρχει διαγνωστικό OBD (On Board Diagnostics).

    Το σταμπιλιζατέρ (αμορτισέρ τιμονιού) είναι επίσης νέο και έχει τοποθετηθεί πάνω από το τιμόνι, μπροστά στο πάνελ. Η μπροστινή ανάρτηση αποτελείται από ένα «κτηνώδες» (για μοτοσυκλέτα δρόμου) ανεστραμμένο πολυρυθμιζόμενο πιρούνι 43mm της Marzocchi, ενώ πίσω προτιμήθηκε αμορτισέρ της Sachs, επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο.
    Το σετ των φρένων προέρχεται από τη Brembo, με δύο δίσκους 320mm μπροστά και τετραπίστονες δαγκάνες ενώ πίσω υπάρχει ένας δίσκος 220mm με διπίστονη δαγκάνα. Φυσικά δεν θα μπορούσε να λείψει το δικάναλο σύστημα αντιμπλοκαρίσματος Bosch ABS 9 Plus, μάλλον ότι το καλύτερο μπορεί να βρεθεί στην αγορά σήμερα. Με μεταξόνιο 1400mm και βάρος 175kg, δύσκολα θα βρεθεί κάτι να αντισταθεί στο RR σε δρόμους χωρίς ευθείες.
    Πηγή: caranddriver.gr
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: MV Agusta Brutale 800RR: H εξέλιξη δεν σταματά Rating: 5 Reviewed By: moto-Steki
    Scroll to Top