motoGP

  • Latest News

    Οδηγούμε: Honda NC750X DCT & Integra


    Με βελτιώσεις σε καίρια σημεία, αναβαθμισμένο λογισμικό για το DCT κιβώτιο και αισθητικό φρενάρισμα, τα NC750X και Integra έγιναν ακόμα καλύτερα, χωρίς να ξεφεύγουν στο ελάχιστο από την αρχική τους φιλοσοφία, αυτή της άνετης και απρόσκοπτης μετακίνησης, όπου υπάρχει δρόμος με άσφαλτο.

    Τιμή: 9.150 ευρώ

    Xρώματα: Κόκκινο, μπλε, ασημί, μαύρο ματ,
    λευκό ματ (όλα μεταλλικά)

    Οι Ιάπωνες πιστεύουν πολύ στα NC. Πώς αλλιώς δικαιολογείται η δεύτερη αναβάθμιση μέσα σε διάστημα μόλις τεσσάρων ετών από την παρουσίαση του πρώτου NC700X; Αυτή η πίστη βέβαια έχει και αποτελέσματα που φαίνονται και στις πωλήσεις.

    Σε όλο τον κόσμο, όλα τα NC (X, S και Integra) έχουν βρει περισσότερους από 130.000 αγοραστές, εκ των οποίων οι 70.000 είναι Ευρωπαίοι. Από τα 70.000 NC, τα 33.000 είναι το “Χ” που ήταν και το best seller της Honda στη Γηραιά Ήπειρο το 2015. Το σημαντικότερο νέο το 2014, όταν έγινε η πρώτη αναβάθμιση, ήταν η αύξηση του κυβισμού και το ραφινάρισμα της λειτουργίας του κινητήρα με την προσθήκη ενός επιπλέον αντικραδασμικού άξονα.

    Τώρα οι αλλαγές αφορούν τα περιφερειακά. Στόχος να εκσυγχρονιστούν τα NC750Χ και Integra, να γίνουν συνολικά ακόμη πιο χρηστικά, αλλά και πιο ευχάριστα, όταν έχει κέφια ο αναβάτης τους.
    Η Honda άκουσε προσεκτικά οι παρατηρήσεις των αναβατών των προηγούμενων μοντέλων και τις μετέφερε ως αλλαγές στα ανανεωμένα, τα οποία και οδηγήσαμε στην πανέμορφη Μάλαγα της Ισπανίας. Πάμε να δούμε μαζί αυτές τις αλλαγές και φυσικά τον αντίκτυπο που είχαν στα δύο μοντέλα της Honda.


  • Σχεδίαση-Ποιότητα

  • Εργονομία-Aνεση

  • Κιβώτιο-Κινητήρας

  • Πλαίσιο- Αναρτήσεις-Φρένα

  • Οδηγώντας -NC750X

  • Οδηγώντας -Integra

  • Συμπέρασμα        


  • Πηγή: mototriti                    

    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Οδηγούμε: Honda NC750X DCT & Integra Rating: 5 Reviewed By: misterS
    Scroll to Top