Οδηγήσαμε το ισχυρότερο παπί στην Ελλάδα και ας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις μας. Πως είναι στο δρόμο; Μπορεί να κερδίσει τις καρδιές των αναβατών; Οι απαντήσεις, εδώ!
Το VF δεν τρομάζει και σε κάθε ευκαιρία θα υπενθυμίσει στον οδηγό του την σπορ πλευρά του. Τα φρένα δίνουν επιπλέον εμπιστοσύνη, με το ABS να σε προστατεύει από το χαρακτηριστικό τσαλάκωμα του τιμονιού σε φρενάρισμα πανικού, που εμφανίζουν τα παπιά. Έχουν καλό αρχικό δάγκωμα και αρκετή δύναμη, με το πίσω φρένο να δείχνει μια μικρή πτώση απόδοσης στις συνεχόμενες επιβραδύνσεις. Ας περάσουμε και στο καυτό θέμα, αυτό του κινητήρα. Η δύναμη είναι απλωμένη σε όλο το φάσμα, ώστε να διευκολύνει στις καθημερινές μετακινήσεις. Τραβάει από χαμηλά ευχάριστα και χωρίς κομπιάσματα και αν αλλάζεις σχέσεις γύρω στις 5.500 με 6.000 σ.α.λ, αποκτάς σχετικά εύκολα ροή και χιλιόμετρα. Στο τέρμα γκάζι ο μονοκύλινδρος των 18 ίππων δείχνει τα δόντια του. Από τις 6.000 μέχρι τον κόφτη στις 9.500 σ.α.λ επιταχύνει δυνατά.
Με την 4η ψηλά το VF 100αρίζει. Δεν έχει καμία σχέση με οτιδήποτε κυκλοφορεί στην αγορά αυτή την στιγμή. Κανένα παπί δεν μπορεί να κάτσει δίπλα του, ενώ με σύμμαχο το χαμηλό βάρος θα στεναχωρήσει και κατόχους scooter έως και 250 κυβικών. Ο μαλακός συμπλέκτης δεν θα κουράσει το αριστερό χέρι, ούτε μετά από αλλεπάλληλες αλλαγές στο απαιτητικό αστικό εργασιακό περιβάλλον. Το σασμάν χαρακτηρίζεται από σαφήνεια και οι σχέσεις του γεμίζουν εύκολα και γρήγορα χάρη στην κοντή κλιμάκωση του 6-τάχυτου(!) κιβωτίου. Ναι καλά διαβάσατε. Το παπί Γολιάθ εξοπλίζεται με 6άρι σασμάν. Τι ζούμε;! Η ώρα που είχα στη διάθεση μου δεν ήταν αρκετή, ώστε να έχω μια ολοκληρωμένη άποψη. Εντούτοις, μπόρεσα με σαφήνεια να αποκομίσω μερικά χρήσιμα συμπεράσματα. Το VF είναι ένα σύγχρονο παπί που διατηρεί την ευκολία μετακίνησης που χαρακτηρίζει την κατηγορία και σε αυτό προσθέτει έναν ισχυρό κινητήρα, τον δυνατότερο μέχρι σήμερα, παράλληλα με μια σπορ συμπεριφορά που παραπέμπει σε μικρή μοτοσικλέτα. Εν αναμονή της πλήρους δοκιμής και μετά από την πρώτη επαφή, το σίγουρο είναι ότι το VF ήρθε για να μείνει..!
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου