Όλοι οι μοτοσικλετιστές ξέρουμε τι σημαίνει να οδηγείς με κράνος μέσα στον καύσωνα. Και δεν είναι λίγες οι φορές που ζηλεύουμε τους οδηγούς των αυτοκινήτων με κλιματισμό στην καμπίνα.
Τώρα όμως υπάρχει και κράνος με σύστημα κλιματισμού. Και δεν πρόκειται για πρωτότυπο. Πωλείται κανονικά και δεν είναι απλησίαστο σε τιμή.
Το σωτήριο κράνος είναι το νέο ACH-1 της Feher, που έχει μια μικρή κλιματιστική μονάδα ενσωματωμένη στο πίσω μέρος του. Διατίθεται με καλώδιο λήψης ρεύματος από την μπαταρία της μοτοσικλέτας και χρησιμοποιεί τεχνολογία παρόμοια με αυτήν των ψυχόμενων καθισμάτων σε πανάκριβα αυτοκίνητα όπως Rolls-Royce και Lexus.
Αντίθετα από τα κοινά air condition των αυτοκινήτων που στέλνουν ένα ψυχρό ρεύμα αέρα στο πρόσωπο, το Feher διοχετεύει τον ψυχρό αέρα μέσα στην εσωτερική επένδυση του κράνους που είναι φτιαγμένη από το ειδικό υλικό Tubular Spacer Fabric της Feher για να τον κυκλοφορεί σε όλο το κράνος. Έτσι το κεφάλι κρατιέται δροσερό χωρίς να το καταλαβαίνεις – και χωρίς κίνδυνο ψύξης.
Το σύστημα μπορεί να ρίξει τη θερμοκρασία μέσα στο κράνος κατά 5,5 έως 8,5 βαθμούς Κελσίου. Και όταν το κεφάλι είναι δροσερό, ολόκληρο το σώμα νιώθει άνετα. Η Feher δεν συνιστά να φοριέται το κράνος σε συνθήκες κατακλυσμού, όμως εγγυάται πως είναι ασφαλές στην κακοκαιρία.
Όσοι έχουν προσπαθήσει να σηκώσουν κλιματιστικό, εύλογα θα ανησυχήσουν για το πρόσθετο βάρος στο κράνος. Όμως, το Feher έχει σχεδιαστεί ειδικά για να ενσωματώνει τον κλιματισμό, είναι φτιαγμένο από fiberglass ενισχυμένο με Kevlar και δεν ζυγίζει πάνω από 1,450 kg – ένα μέσο βάρος για full-face κράνος, κι ελαφρύτερο από κάποια «σπαστά».
Το ACH-1 πληροί ή και υπερκαλύπτει τις προδιαγραφές ασφαλείας DOT και ECE 22.05, και μπορεί να αγοραστεί on-line από τον ιστότοπο της Feher. Η τιμή τιμοκαταλόγου είναι στα $599 (€514), αλλά γίνεται έκπτωση γνωριμίας $50 (€43). Διατίθεται σε διάφορα στιλπνά ή ματ χρώματα και παραδίδεται με αντιθαμβωτική και αντιχαρακτική ζελατίνα, τα ηλεκτρικά καλώδια λήψης ρεύματος, υφασμάτινη θήκη και ειδικό σακίδιο πλάτης για τη μεταφορά του.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου