Το πολυαναμενόμενο adventure T310 της Daytona έφτασε στην Ελλάδα. Δείτε εδώ την τιμή του.
Το νέο αστέρι στην κατηγορία των Street Adventure μοτοσυκλετών ονομάζεται Τ310 και πρόκειται για την ίσως πιο εντυπωσιακή μοτοσυκλέτα της κατηγορίας με επιβλητική σχεδίαση και υψηλά ποιοτικά χαρακτηριστικά. Η Τ310 έρχεται να συμπληρώσει την σειρά συνεργασίας της DAYTONA με την ZONTES στην εξέλιξη των μοντέλων της R250, R310, X310. Προσαρμοσμένη τέλεια στις συνθήκες των ελληνικών δρόμων, η Τ310, μπορεί να κινείται στην πόλη, στο ταξίδι, αλλά και στο χώμα. Η αναγέννηση μιας κατηγορίας μονοκύλινδρων μοτοσυκλετών πολλαπλών χρήσεων, που είναι ταυτόχρονα οικονομικές, φιλικές στον χρήστη, ευέλικτες και δεν δυσκολεύονται να κινηθούν και στο χώμα, αποτελεί σημαντική είδηση για την ελληνική αγορά, η οποία ανέκαθεν προτιμούσε τέτοιες συναρπαστικές μοτοσυκλέτες.
Η Daytona, λοιπόν, επαναφέρει αυτή την τόσο δημοφιλή κατηγορία στο προσκήνιο, προσφέροντας την T310, ένα μοντέλο με εντυπωσιακή εμφάνιση, για Crossover χρήση. Το προσεγμένο design της μοτοσυκλέτας ξεκινάει με δυο φτερά, ένα χαμηλό πάνω από τον μπροστινό τροχό και ένα μικρότερο, κάτω από τον ιδιαίτερου σχήματος προβολέα LED. Η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα προστατεύει τον αναβάτη από τον αέρα, ενώ πίσω της υπάρχει η μεγάλη ψηφιακή οθόνη - πολυόργανο και το ψηλό τιμόνι με προστατευτικές χούφτες, με αντίβαρα στα άκρα του και ρυθμιζόμενες μανέτες. Πίσω από το τιμόνι, βρίσκεται ένα χρηστικό ντουλαπάκι που ανοίγει με push button για ψιλά ή το “κλειδί” - πομπό. Στο εσωτερικό της μάσκας υπάρχει μία κρυφή θύρα φόρτισης USB.
Το ρεζερβουάρ χωράει 15,5 λίτρα με τάπα που ανοίγει ηλεκτρικά, ενώ υπάρχουν κάγκελα προστασίας των πλαϊνών καπακιών του ψυγείου, του κινητήρα, αλλά και του μπροστινού τμήματος της μοτοσυκλέτας. Η ουρά είναι λεπτή και δυναμική, όπως και όλο το design της Τ310, με το μονό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ να είναι κεντρικά τοποθετημένο πάνω στο ενισχυμένο, ειδικής χύτευσης, αλουμινένιο ψαλίδι.
Το πλαίσιο είναι σωληνωτό με μονή ραχοκοκαλιά και το πιρούνι είναι ανάποδο, διαδρομής 110 mm, με καλάμια διαμέτρου 37 χιλιοστών. Δισκόφρενα συναντάμε και στους δυο τροχούς των 17 ιντσών που συνεργάζονται με σύστημα ABS 9.1Μ της Bosch, ενώ για περιπτώσεις οδήγησης κάτω από ειδικές συνθήκες υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησής του. Ο μπροστινός δίσκος έχει διάμετρο 260 mm και δαγκάνα δύο εμβόλων, ενώ ο πίσω έχει διάμετρο 200 mm και δαγκάνα ενός εμβόλου. Το ύψος σέλας της Daytona Τ310 φτάνει τα 795 mm, το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1.400 mm και το βάρος δεν ξεπερνάει τα 159 κιλά γεμάτη.
Ο κινητήρας της Daytona Τ310 είναι υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, διαθέτει τέσσερις βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους, αποδίδει 35,4 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 3 κιλά ροπής στις 7.500 σ.α.λ. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων και η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό. Η κατανάλωση (σύμφωνα με την πιστοποιημένη μέτρηση Euro4) φτάνει τα 3,6 λίτρα / 100 χιλιόμετρα. Ο αναβάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τρόπους λειτουργίας του κινητήρα μέσα από δύο χαρτογραφήσεις: είτε την οικονομική (eco), είτε την πιο “δυναμική” Sport.
Τα φωτιστικά σώματα είναι στο σύνολό τους LED. Συγκεκριμένα, τα φώτα πορείας να αποτελούνται από 4 κυκλικούς προβολείς LED συνολικής απόδοσης 30W και μαζί με τα DRL φώτα και τα ενσωματωμένα στη μάσκα LED φλας, διαγράφουν ένα ιδιαίτερο μακρόστενο σχήμα. Οι καθρέφτες του Daytona T310 διαθέτουν αλουμινένια, ενισχυμένα μπράτσα και αναδιπλώνονται όποτε χρειάζεται. Στον εξοπλισμό συναντάμε φωτιζόμενους διακόπτες και μεγάλη σχάρα αποσκευών, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει μπαγκαζιέρα και πλαϊνές βαλίτσες, αυξάνοντας την πρακτικότητα της μοτοσυκλέτας στο ταξίδι. Επίσης, Υπάρχει πρίζα φόρτισης μικροσυσκευών στην αριστερή, εσωτερική πλευρά του φέρινγκ.
Διαθέτει εμφάνιση, επιδόσεις, πλούσιο εξοπλισμό, κι όλα αυτά στη χαμηλή, προσιτή για το ευρύ κοινό, τιμή των 3.995 ευρώ.
Περισσότερες πληροφορίες στο www.daytonamotors.gr
Η Daytona, λοιπόν, επαναφέρει αυτή την τόσο δημοφιλή κατηγορία στο προσκήνιο, προσφέροντας την T310, ένα μοντέλο με εντυπωσιακή εμφάνιση, για Crossover χρήση. Το προσεγμένο design της μοτοσυκλέτας ξεκινάει με δυο φτερά, ένα χαμηλό πάνω από τον μπροστινό τροχό και ένα μικρότερο, κάτω από τον ιδιαίτερου σχήματος προβολέα LED. Η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα προστατεύει τον αναβάτη από τον αέρα, ενώ πίσω της υπάρχει η μεγάλη ψηφιακή οθόνη - πολυόργανο και το ψηλό τιμόνι με προστατευτικές χούφτες, με αντίβαρα στα άκρα του και ρυθμιζόμενες μανέτες. Πίσω από το τιμόνι, βρίσκεται ένα χρηστικό ντουλαπάκι που ανοίγει με push button για ψιλά ή το “κλειδί” - πομπό. Στο εσωτερικό της μάσκας υπάρχει μία κρυφή θύρα φόρτισης USB.
Το ρεζερβουάρ χωράει 15,5 λίτρα με τάπα που ανοίγει ηλεκτρικά, ενώ υπάρχουν κάγκελα προστασίας των πλαϊνών καπακιών του ψυγείου, του κινητήρα, αλλά και του μπροστινού τμήματος της μοτοσυκλέτας. Η ουρά είναι λεπτή και δυναμική, όπως και όλο το design της Τ310, με το μονό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ να είναι κεντρικά τοποθετημένο πάνω στο ενισχυμένο, ειδικής χύτευσης, αλουμινένιο ψαλίδι.
Το πλαίσιο είναι σωληνωτό με μονή ραχοκοκαλιά και το πιρούνι είναι ανάποδο, διαδρομής 110 mm, με καλάμια διαμέτρου 37 χιλιοστών. Δισκόφρενα συναντάμε και στους δυο τροχούς των 17 ιντσών που συνεργάζονται με σύστημα ABS 9.1Μ της Bosch, ενώ για περιπτώσεις οδήγησης κάτω από ειδικές συνθήκες υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησής του. Ο μπροστινός δίσκος έχει διάμετρο 260 mm και δαγκάνα δύο εμβόλων, ενώ ο πίσω έχει διάμετρο 200 mm και δαγκάνα ενός εμβόλου. Το ύψος σέλας της Daytona Τ310 φτάνει τα 795 mm, το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1.400 mm και το βάρος δεν ξεπερνάει τα 159 κιλά γεμάτη.
Ο κινητήρας της Daytona Τ310 είναι υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος, διαθέτει τέσσερις βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους, αποδίδει 35,4 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 3 κιλά ροπής στις 7.500 σ.α.λ. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων και η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό. Η κατανάλωση (σύμφωνα με την πιστοποιημένη μέτρηση Euro4) φτάνει τα 3,6 λίτρα / 100 χιλιόμετρα. Ο αναβάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει τρόπους λειτουργίας του κινητήρα μέσα από δύο χαρτογραφήσεις: είτε την οικονομική (eco), είτε την πιο “δυναμική” Sport.
Τα φωτιστικά σώματα είναι στο σύνολό τους LED. Συγκεκριμένα, τα φώτα πορείας να αποτελούνται από 4 κυκλικούς προβολείς LED συνολικής απόδοσης 30W και μαζί με τα DRL φώτα και τα ενσωματωμένα στη μάσκα LED φλας, διαγράφουν ένα ιδιαίτερο μακρόστενο σχήμα. Οι καθρέφτες του Daytona T310 διαθέτουν αλουμινένια, ενισχυμένα μπράτσα και αναδιπλώνονται όποτε χρειάζεται. Στον εξοπλισμό συναντάμε φωτιζόμενους διακόπτες και μεγάλη σχάρα αποσκευών, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει μπαγκαζιέρα και πλαϊνές βαλίτσες, αυξάνοντας την πρακτικότητα της μοτοσυκλέτας στο ταξίδι. Επίσης, Υπάρχει πρίζα φόρτισης μικροσυσκευών στην αριστερή, εσωτερική πλευρά του φέρινγκ.
Διαθέτει εμφάνιση, επιδόσεις, πλούσιο εξοπλισμό, κι όλα αυτά στη χαμηλή, προσιτή για το ευρύ κοινό, τιμή των 3.995 ευρώ.
Περισσότερες πληροφορίες στο www.daytonamotors.gr
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου