Εξηγήσεις για τον τρόπο προσέγγισης της εταιρείας, όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση, δίνει ο επικεφαλής καινοτομίας Pierluigi Zampieri. Δείτε τι είπε.
Για το θέμα τοποθετείται ο Pierluigi Zampieri, επικεφαλής του τμήματος καινοτομίας της Ducati, εξηγώντας τον τρόπο σκέψης του: «Σήμερα το πακέτο δεν είναι τόσο καλό, όσο θα θέλαμε, γιατί η πυκνότητα ενέργειας που μπορείς να αποθηκεύσεις είναι μικρή. Η κύρια πρόκληση είναι, δηλαδή, να πετύχεις τους στόχους επιδόσεων και βάρους.»
«Όντας μια εταιρεία που συνήθως είμαστε στην αιχμή της τεχνολογίας, μπορούμε να φέρουμε ένα προϊόν αντίστοιχο ή και καλύτερο από αυτό των ανταγωνιστών μας. Το πρόβλημα είναι: Είναι τώρα η κατάλληλη στιγμή; Είναι μια μικρή αγορά και ακόμη προσπαθούμε να καταλάβουμε»
«Παρόμοια ήταν και η περίπτωση του V4. Είχαμε πολλές συζητήσεις σχετικά με το αν οι πελάτες θα το αποδεχθούν ή όχι. Σήμερα έχουμε παρόμοιες συζητήσεις. Προσπαθείς να πείσεις τον πελάτη σου αλλά πρέπει να ξέρεις αν του αρέσει ή όχι. Θα εκτιμούσαν οι πελάτες μας μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, είναι κατάλληλο το timing;» δηλώνει ο Zampieri.
Ο Ιταλός αναφέρθηκε και στις προδιαγραφές, που η Ducati θέτει στο ελάχιστο για την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα:«Είναι πρόκληση, αλλά είμαι βέβαιος ότι μπορούμε να φτιάξουμε μια ηλεκτρική με ξεκάθαρο Ducati χαρακτήρα. Δείτε για παράδειγμα την Harley-Davidson, που βρίσκεται ίσως σε χειρότερη θέση. Αν μπορούν να το κάνουν αυτοί, τότε μπορούμε και εμείς να κάνουμε κάτι παρόμοιο ή καλύτερο»
Ας μην ξεχνάμε και το εξής: Η Ducati σίγουρα αξιολογεί τις δικές της εργασίες, ενώ φυσικά δεν λείπουν και οι προτάσεις τρίτων, όπως η Zero (φωτογραφία), που αποτελεί μια δημιουργία του Πολυτεχνείου Σχεδιασμού του Μιλάνου. Έχουμε ακόμη χρόνο...
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου