Μια μετατροπή που πραγματοποιείται όλο και περισσότερο και δεν παύει να εντυπωσιάζει. Θα οδηγούσατε κάτι τέτοιο;
Το neo sports café μοντέλο… ψήλωσε και αγρίεψε αισθητά, σε μια εκτενή μετατροπή που κρύβει πολλές εργατοώρες σε μια τρομακτική θα λέγαμε, σιλουέτα. Ο κινητήρας, το πλαίσιο και η υπερκατασκευή ρεζερβουάρ-υποπλαισίου παρέμεινε ίδια, ωστόσο, ριζικές είναι οι αλλαγές στην ανάρτηση. Μπροστά, τοποθετήθηκε ένα ολόκληρο σύστημα από την CRF450R, ένα νέο τιμόνι και το φτερό ανυψώθηκε στο ύψος της μάσκας, ενώ πίσω το «σήκωμα» της ανάρτησης είναι προφανές. Ιδιαίτερα ενδιαφέρον είναι το γεγονός, ότι διατηρήθηκαν οι εργοστασιακοί τροχοί του CB1000R, ενώ μπροστά ο ένας από τους δύο δίσκους πήρε… πόδι!
Τους τροχούς έντυσαν τα ελαστικά με τακούνια TKC80 της Continental, ενώ η εξάτμιση είναι νέα εξολοκλήρου, θυμίζοντας αυτήν της πρώτης CB650. Στις λεπτομέρειες, το μοντέλο εξοπλίστηκε επίσης με νέα οδοντωτά μαρσπιέ, νέα βάση πινακίδας και μικρά LED φώτα.
Μηχανικά, δεν αναφέρεται ότι αλλάζει κάτι, άρα ο τετρακύλινδρος των 1.000 κυβικών αποδίδει ακόμα, και τα 146 άλογα του! Πως σας φαίνεται;
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου