Η νέα μοτοσυκλέτα της Harley-Davidson δείχνει με τον καλύτερο τρόπο τις προθέσεις της εταιρίας για το μέλλον.
Στις αρχές του Αυγούστου, η Harley-Davidson ανακοίνωσε τα μελλοντικά της σχέδια που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα, με μοντέλα όπως το ηλεκτρικό LiveWire και το adventure Pan America 1250.Για να κάνει όμως ευκολότερη την μετάβαση ακόμα και στους πιο παραδοσιακούς αναβάτες, παρουσίασε την νέα FXDR 114 power cruiser.
Η FXDR 114 διαθέτει τον ισχυρότερο κινητήρα από την γκάμα Softail ο οποίος παράγει 16,4 κιλά ροπής στις 3500rpm, αλλά δεν είναι σχεδιασμένη μόνο για επιδόσεις στην ευθεία. Οι σχεδιαστές επικεντρώθηκαν στη μείωση του βάρους κάνοντας χρήση αλουμίνιου και σύνθετων υλικών, αλλά και στη δυνατότητα για μεγαλύτερες κλίσεις(32,8 μοίρες), στοιχεία που χαρίζουν στη μοτοσυκλέτα μεγαλύτερη ευκινησία από οποιαδήποτε άλλη softtail.
Το νέο αλουμινένιο ψαλίδι ζυγίζει 6,2 κιλά, σε αντίθεση με ένα τυπικό ατσάλινο της υπόλοιπης γκάμας που ζυγίζει σχεδόν 11 κιλά. Το πίσω υποπλαίσιο είναι επίσης κατασκευασμένο από αλουμίνιο, ενώ το πίσω μέρος είναι κατασκευασμένο από σύνθετο υλικό, μειώνοντας περαιτέρω το βάρος κατά 3 κιλά σε σύγκριση με τα υπόλοιπα Softails. Οι τροχοί είναι από αλουμίνιο με διάμετρο 19 και 18 ίντσες μπροστά και πίσω αντίστοιχα, ενώ οι λεπτές ακτίνες συμβάλλουν επίσης στη μείωση του βάρους. Συνολικά, η FXDR 114 ζυγίζει 288 κιλά (χωρίς υγρά).
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ και μονό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου, ενώ στα φρένα συναντάμε δύο δίσκους 300 χιλ που συνδυάζονται με δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων εμπρός και έναν δίσκο 292 χιλ με δαγκάνα δύο έμβολων πίσω. Το ABS φυσικά είναι στάνταρ.
Σύμφωνα με τον Brad Richards υπεύθυνο για την σχεδίαση του νέου μοντέλου "η εμφάνιση του FXDR 114 εκφράζει τη δυναμική απόδοσή και υπογραμμίζει τα τεχνικά χαρακτηριστικά που την διαφοροποιούν από την υπόλοιπη σειρά Softail". "Η επιρροή από μοτοσυκλέτες dragster είναι έντονη με την μεγάλη εισαγωγή αέρα, το τελικό της εξάτμισης, και την μικροσκοπική ουρά, αλλά διασφαλίσαμε ότι και οι λεπτομέρειες όπως το αλουμινένιο ψαλίδι, τα πλήρως ψηφιακά όργανα και ο εξωτερικός ρυθμιστής της πίσω ανάρτησης διακρίνονται, δείχνοντας ότι αυτή η μοτοσυκλέτα δεν έχει κατασκευαστεί μόνο για απόδοση στις ευθείες. "
Η FXDR 114 διαθέτει τον ισχυρότερο κινητήρα από την γκάμα Softail ο οποίος παράγει 16,4 κιλά ροπής στις 3500rpm, αλλά δεν είναι σχεδιασμένη μόνο για επιδόσεις στην ευθεία. Οι σχεδιαστές επικεντρώθηκαν στη μείωση του βάρους κάνοντας χρήση αλουμίνιου και σύνθετων υλικών, αλλά και στη δυνατότητα για μεγαλύτερες κλίσεις(32,8 μοίρες), στοιχεία που χαρίζουν στη μοτοσυκλέτα μεγαλύτερη ευκινησία από οποιαδήποτε άλλη softtail.
Το νέο αλουμινένιο ψαλίδι ζυγίζει 6,2 κιλά, σε αντίθεση με ένα τυπικό ατσάλινο της υπόλοιπης γκάμας που ζυγίζει σχεδόν 11 κιλά. Το πίσω υποπλαίσιο είναι επίσης κατασκευασμένο από αλουμίνιο, ενώ το πίσω μέρος είναι κατασκευασμένο από σύνθετο υλικό, μειώνοντας περαιτέρω το βάρος κατά 3 κιλά σε σύγκριση με τα υπόλοιπα Softails. Οι τροχοί είναι από αλουμίνιο με διάμετρο 19 και 18 ίντσες μπροστά και πίσω αντίστοιχα, ενώ οι λεπτές ακτίνες συμβάλλουν επίσης στη μείωση του βάρους. Συνολικά, η FXDR 114 ζυγίζει 288 κιλά (χωρίς υγρά).
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 43χιλ και μονό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου, ενώ στα φρένα συναντάμε δύο δίσκους 300 χιλ που συνδυάζονται με δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων εμπρός και έναν δίσκο 292 χιλ με δαγκάνα δύο έμβολων πίσω. Το ABS φυσικά είναι στάνταρ.
Σύμφωνα με τον Brad Richards υπεύθυνο για την σχεδίαση του νέου μοντέλου "η εμφάνιση του FXDR 114 εκφράζει τη δυναμική απόδοσή και υπογραμμίζει τα τεχνικά χαρακτηριστικά που την διαφοροποιούν από την υπόλοιπη σειρά Softail". "Η επιρροή από μοτοσυκλέτες dragster είναι έντονη με την μεγάλη εισαγωγή αέρα, το τελικό της εξάτμισης, και την μικροσκοπική ουρά, αλλά διασφαλίσαμε ότι και οι λεπτομέρειες όπως το αλουμινένιο ψαλίδι, τα πλήρως ψηφιακά όργανα και ο εξωτερικός ρυθμιστής της πίσω ανάρτησης διακρίνονται, δείχνοντας ότι αυτή η μοτοσυκλέτα δεν έχει κατασκευαστεί μόνο για απόδοση στις ευθείες. "
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου