motoGP

  • Latest News

    8 Hot Superbikes


    Είναι η ελίτ των μοτοσυκλετών δρόμου και έχουν κατασκευαστεί με σκοπό τη μέγιστη απόδοση. Eξοπλίζονται με ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί και οι τυχεροί αναβάτες τους απολαμβάνουν τεχνολογία, που έχει προέλθει κατευθείαν από τους αγώνες.


    Τα superbikes είναι μία κατηγορία μοτοσυκλετών οι οποίες ξεκίνησαν να κατασκευάζονται με κυρίαρχο στοιχείο… το γκάζι! Η έκρηξη αδρεναλίνης που σου ερχόταν από το άνοιγμα του γκαζιού ενός παλιού superbike ήταν ανεκτίμητη! Βέβαια, αν το παράκανες η πιθανότητα να πάθεις κάτι αυξανόταν, καθώς δεν υπήρχαν ηλεκτρονικά συστήματα.

    Αυτό, τώρα, πια έχει αλλάξει! Η κατηγορία έχει αναβαθμιστεί και αποτελεί το τεχνολογικό οπλοστάσιο πολλών εταιριών. Σήμερα, τα superbikes έχουν ηλεκτρονικά βοηθήματα, εξελιγμένα φρένα και αναρτήσεις που κρατούν την μοτοσυκλέτα σταθερή. Φυσικά, το γκάζι δεν λείπει και δεν πρόκειται να λείψει από την κατηγορία, καθώς η ισχύ των μοτοσυκλετών αγγίζει και ξεπερνά τους 200 ίππους! Όλα αυτά είναι χαρακτηριστικά, που δίνουν τον απόλυτο έλεγχο στον αναβάτη, με αποτέλεσμα να μπορεί να κάνει γρήγορες βόλτες και η πρόσβαση στην πίστα να γίνεται ακόμα πιο εύκολη!

    Σας παρουσιάζουμε τις 8 μοτοσυκλέτες, που σίγουρα κάποια στιγμή, έχουν κατακτήσει μια θέση στα όνειρα σας.

    Aprilia RSV4 RR

    H πρώτη Superbike παραγωγής με κινητήρα V4 1000 κυβικών, διακρίνεται για το κορυφαίο στήσιμό της, στοιχείο που την έκανε να ξεχωρίσει από την πρώτη παρουσίασή της πριν λίγα χρόνια. Ο κινητήρας της RSV4 RR αποδίδει 201 ίππους και 11,7 kgm ροπής. Οι αναρτήσεις της αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο εμπρός πηρούνι διαμέτρου 43 χιλιοστών και μονό αμορτισέρ πίσω, προερχόμενες από την Sachs και πληρως ρυθμιζόμενες. Τα φρένα του RSV4 RR αποτελούν δύο δίσκοι 320 χιλιοστών εμπρός, ενώ πίσω έχουμε έναν δίσκο 220 χιλιοστών και οι δαγκάνες, τετραπίστονες ακτινικές εμπρός και διπίστονη πίσω, προέρχονται από την Brembo.

    Στη θέση των οργάνων υπάρχει μία οθόνη TFT, ενώ η μοτοσυκλέτα διαθέτει πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, τα οποία περιλαμβάνουν traction control, σύστημα ελέγχου εκκίνησης Launch Control anti-wheelie, Pit limiter και cruise control!, ενώ φέρει και ABS ρυθμιζόμενο σε δυο επίπεδα. Για τους πιο απαιτητικούς υπάρχει, επίσης, η έκδοση Race Pack και Rf superpole με αναρτήσεις της Ohlins και ζάντες ελαφρού κράματος.

    ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

    Κινητήρας: 4Τ 4Κ, Υ/Ψ 16Β
    Κυβισμός: 999,6 κ.εκ.
    Ισχύς: 201 ίπποι/13.000 σαλ.
    Ροπή: 11,7kgm/10.500 σαλ
    Βάρος κενό: 180 κιλά
    Τιμή: 18.550 ευρώ
    _____________________________


    Ducati PANIGALE 1299

    Το superbike της Ducati ξεχωρίζει για την έντονη σχεδίαση και την ιδιαίτερη κατασκευή του, με κύριο χαρακτηριστικό την έλλειψη  κλασικού πλαισίου. Τον ρόλο του, αναλαμβάνει ένα monocoque κομμάτι από χυτό αλουμίνιο, που στο πίσω μέρος ενώνεται με τον κινητήρα χρησιμοποιώντας τον σαν φέρον στοιχείο. Ο δικύλινδρος κινητήρας αποδίδει  205 ίππους και 14,7 kgm ροπής. Οι αναρτήσεις προέρχονται από την Marzocchi και την Sachs, με την πρώτη να παρέχει το εμπρός πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι των 50 χιλιοστών και την δεύτερη να φροντίζει για το πίσω αμορτισέρ, το οποίο είναι επίσης πλήρως ρυθμιζόμενο και συνεργάζεται με μονόμπρατσο  ψαλίδι. 

    Στα φρένα, θα συναντήσουμε δύο δίσκους 330 χιλιοστών εμπρός, που συνεργάζονται με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo και έναν δίσκο 245 χιλιοστών πίσω, με διπίστονη δαγκάνα. Τα ηλεκτρονικά συστήματα περιλαμβάνουν συστήματα ελέγχου πρόσφυσης, anti-wheelie, quick shifter και ABS, ενώ ξεχωρίζει η πλατφόρμα αδρανείας της Bosch, που μετρά διαρκώς την γωνία κλίσης της μοτοσυκλέτας και προσαρμόζει ανάλογα τα ηλεκτρονικά της.

    ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

    Κινητήρας: 4Τ 2Κ, Υ/Ψ 8Β
    Κυβισμός: 1.285 κ.εκ. 
    Ισχύς: 205 ίπποι/10.500 σαλ
    Ροπή: 14,7 kgm/8.750
    Βάρος γεμάτο: 190,5 κιλά
    Τιμή: 24.350 ευρώ
    ______________________________


    Honda CBR 1000RR

    Το 2017 η Honda περνά στην εποχή των ηλεκτρονικών, ανανεώνοντας τη CBR συνολικά. Νέα πιο επιθετική εμφάνιση με λεπτότερη σιλουέτα, βελτιωμένος κινητήρας με 189 ίππους, ελαφρύτερο πλαίσιο και ηλεκτρονικά βοηθήματα, είναι τα κυριότερα στοιχεία που συνθέτουν την κατά 90% νέα CBR. Το μικρότερο βάρος κατά 15 κιλά, σε συνδυασμό με τη μεγαλύτερη ισχύ, προσφέρουν την καλύτερη αναλογία βάρους / ισχύος από κάθε άλλη Fireblade, βελτιωμένη κατά 14% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις με πιρούνι 43 χιλ. και μονό αμορτισέρ πίσω,  προέρχονται από την showa. 

    Στον τομέα των φρένων, βλέπουμε monoblock, τετραπίστονες, ακτινικές, δαγκάνες της Tokico, που συνδυάζονται με σύστημα ABS. Η CBR υστερούσε στον τομέα των ηλεκτρονικών βοηθημάτων και η νέα μοτοσυκλέτα έρχεται να καλύψει αυτό το κενό με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Εφοδιάζεται για πρώτη φορά με γκάζι (ride by wire), αλλά και με αισθητήρα ανοίγματος Γκαζιού, πέντε προγράμματα ισχύος, μονάδα καταγραφής αδράνειας 5 αξόνων, έλεγχο Ροπής 9 Σταδίων, anti-wheelie, ρυθμιζόμενο φρένο κινητήρα, quickshifter και σύστημα 3 επιλογών οδήγησης. 

    ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

    Κινητήρας: 4Τ 4Κ, Υ/Ψ 16Β
    Κυβισμός: 999 κ.εκ. 
    Ισχύς: 189 ίπποι/13.000σαλ
    Ροπή: 11,6kgm/11.000σαλ
    Βάρος γεμάτο: 196 κιλά
    Τιμή: 20.990 ευρώ
    _____________________________


    Kawasaki Ninja ZX10-R

    Το ιδιαίτερα αιχμηρό σε εμφάνιση μεγάλο Ninja κινείται από έναν τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα, που αποδίδει 200 ίππους και 11,6kgm ροπής. Οι αναρτήσεις του μοντέλου προέρχονται από την Showa, με το εμπρός Balance Free πιρούνι να έχει διάμετρο 43 χιλιοστά και εξωτερικό θάλαμο συμπίεσης, ενώ το πίσω αμορτισέρ είναι επίσης τύπου Balance Free. Τόσο η μπροστά όσο και η πίσω ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενες, σε προφόρτιση και αποσβέσεις συμπίεσης και επαναφοράς. Τα φρένα του ZX-10R αποτελούνται από δύο δίσκους 330 χιλιοστών εμπρός και έναν δίσκο 220 χιλιοστών πίσω, ενώ η μοτοσυκλέτα διαθέτει σύστημα ABS που υπολογίζει την επεμβατικότητα του λαμβάνοντας πληθώρα δεδομένων, όπως ταχύτητα, βαθμό πίεσης στη μανέτα, σχέση στο κιβώτιο και στροφές κινητήρα. 

    Η μοτοσυκλέτα επιδεικνύει, επίσης, και άλλα ηλεκτρονικά βοηθήματα, όπως τα 3 modes ισχύος, traction control, quick shifter, αλλά και πλατφόρμα μέτρησης αδράνειας σε 6 επίπεδα, με λειτουργία cornering management που προσαρμόζει την απόδοση του κινητήρα και των φρένων βοηθώντας τον αναβάτη στη διάρκεια της στροφής. 

    ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

    Κινητήρας: 4Τ 4Κ, Υ/Ψ 16Β
    Κυβισμός: 998 κ.εκ.
    Ισχύς: 200 ίπποι/13.000 σαλ
    Ροπή: 11,6 kgm/11.500 σαλ
    Βάρος γεμάτο: 206 κιλά
    Τιμή: 19.190 ευρώ
    ______________________________


    MV Agusta F4

    Η μοτοσυκλέτα της MV Agusta, F4, προσελκύει επί σειρά ετών τα βλέμματα, χάρη στην εντυπωσιακή σχεδίαση της και τον εξωτικό της χαρακτήρα. Το μεγάλο Superbike της MV Agusta φέρει έναν τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα, με απόδοση 195 ίππων και 11.3 kgm ροπής. Οι αναρτήσεις της αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 50 χιλιοστών, που προέρχεται από την Marzocchi και είναι πλήρως ρυθμιζόμενο, και ένα μονό αμορτισέρ της Sachs πίσω, επίσης ρυθμιζόμενο. 

    H μοτοσυκλέτα διαθέτει σύστημα ABS, ενώ για την πέδηση φροντίζουν δύο δίσκοι 320 χιλιοστών εμπρός με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo, και ένας δίσκος 210 χιλιοστών, με δαγκάνα της Nissin πίσω. Κατά τα προστάγματα των καιρών, η F4 διαθέτει ηλεκτρονικά συστήματα μεγάλης έκτασης, με 4 χάρτες απόδοσης, 3 επιλογές (Normal,Sport,Rain) όσον αφορά την απόκριση, τη ροπή και το φρένο του κινητήρα, traction control 8 θέσεων, ενώ ανάλογα με τη λειτουργία που επιλέγει ο αναβάτης, μεταβάλλονται και οι μέγιστες στροφές του κινητήρα. 

    ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

    Κινητήρας: 4Τ 4Κ, Υ/Ψ 16Β
    Κυβισμός: 998 κ.εκ.
    Ισχύς: 195 ίπποι/13.400 σαλ
    Ροπή: 11.3 kgm/9.600 σαλ
    Βάρος κενό: 191 κιλά
    Τιμή: 22.000 ευρώ
    ____________________________


    BMW S1000RR

    Το μοντέλο της BMW έκανε αίσθηση με τον πανίσχυρο κινητήρα του, όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, στοιχείο που το έθεσε απέναντι στον ανταγωνισμό με ισχυρότατες αξιώσεις. Ο εν λόγω κινητήρας είναι τετρακύλινδρος σε σειρά, με απόδοση 199 ίππων και 11,5 kgm ροπήςΟι αναρτήσεις της S1000RR είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες και αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός, 46 χιλιοστών ρυθμιζόμενο σε απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης, ενώ πίσω συναντάμε ένα μονό αμορτισέρ, επίσης με ρυθμίσεις επαναφοράς και συμπίεσης.

    Για την πέδηση φροντίζουν δύο δίσκοι 320 χιλιοστών εμπρός, με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες, ενώ πίσω η μοτοσυκλέτας φέρει δίσκο 220 χιλιοστών, με δαγκάνα ενός εμβόλου. Η S1000RR διαθέτει ABS με αισθητήρα κλίσης το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί, ενώ πλέον ο βασικός  εξοπλισμός της S 1000 RR περιλαμβάνει και  το DTC (Dynamic Traction Control). 

    ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

    Κινητήρας: 4Τ 4Κ, Υ/Ψ 16Β
    Κυβισμός: 999 κ.εκ.
    Ισχύς: 199 ίπποι/12.500 σαλ
    Ροπή: 11,5 kgm/10.500 σαλ
    Βάρος γεμάτο: 208 κιλά
    Τιμή: 18.650 ευρώ
    _____________________________


    Yamaha YZF-R1

    Η τελευταία γενιά YZF-R1 της Yamaha, έχει σχεδιασμό επηρεασμένο από την Μ1 των Moto GP και κινείται από έναν τετρακύλινδρο crossplane κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 200 ίππους και 11,5 kgm ροπής.Οι αναρτήσεις της μοτοσυκλέτας αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός, με διάμετρο 43 χιλιοστών και ένα αμορτισέρ πίσω. Τόσο η μπροστά όσο και η πίσω ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενες σε προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης. 

    Η λύση της Yamaha στον τομέα των φρένων είναι  δύο δίσκοι 320 χιλιοστών με ακτινικές, τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και ένας δίσκος των 220 χιλιοστών πίσω. Ο αναβάτης της R1, έχει στη διάθεση του εξελιγμένα ηλεκτρονικά βοηθήματα, όπως ABS με αισθητήρες πλευρικής γωνίας, μονάδα IMU 6 αξόνων με αισθητήρες πλευρικής επιτάχυνσης, traction control που διαθέτει γυροσκοπικό αισθητήρα κλίσης της μοτοσυκλέτας, και συνεργάζεται με το ABS, launch control, quick shifter, anti-wheelie, και διαφορετικές λειτουργίες απόδοσης του κινητήρα. 

    ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

    Κινητήρας: 4Τ 4Κ, Υ/Ψ 16Β
    Κυβισμός: 998 κ.εκ. 
    Ισχύς: 200 ίπποι/13.500 σαλ
    Ροπή: 11,5 kgm/11.500 σαλ
    Βάρος γεμάτο: 199 κιλά
    Τιμή: 20.800 ευρώ
    ______________________________


    Suzuki GSX-R1000

    H Suzuki για το 2017 δεν αναβάθμισε το υπάρχον μοντέλο, αλλά κατασκεύασε  μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα. Σύμφωνα με την εταιρία, η 6η γενιά είναι  η πιο ισχυρή, πιο compact, πιο αεροδυναμική και με τον καλύτερο χειρισμό GSX-R1000, που κατασκευάστηκε ποτέ. Ο κινητήρας, αποδίδει 199 ίππους και έχει για πρώτη φορά μεταβλητό βύθισμα βαλβίδων που επιτρέπει υψηλή απόδοση στις υψηλές στροφές. Το νέο πλαίσιο, είναι 20 χιλιοστά πιο στενό και 10% ελαφρύτερο, από αυτό του απερχόμενου μοντέλου. Η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με το Big Piston Fork πιρούνι της Showaμπροστά και με ένα link-type αμορτισέρ, πλήρως ρυθμιζόμενο, πίσω.

    Στα φρένα, χρησιμοποιήθηκαν δύο δίσκοι 320χιλ. με τετραπίστονες δαγκάνες, της Brembo, για εμπρός και ένας δίσκος 220χιλ. με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω, συνδυαζόμενα με σύστημα ABS. Στον τομέα τον ηλεκτρονικών το Traction Control, είναι 10 θέσεων επιτρέποντας στον αναβάτη, να δημιουργήσει τις προσωπικές του ρυθμίσεις, ενώ η μονάδα IMU, εντοπίζει την κίνηση και τη θέση της μοτοσυκλέτας, σε 6 κατευθύνσεις, μέσω 3 αξόνων βοηθώντας τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας.

    ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

    Κινητήρας: 4Τ 4Κ, Υ/Ψ 16Β
    Κυβισμός: 999,8 κ.εκ.
    Ισχύς: 199 ίπποι/13.200 σαλ
    Ροπή: 12 kgm/10.000 σαλ
    Βάρος γεμάτο: 203 κιλά
    Τιμή: 17.995 ευρώ


    Πηγή: mototriti
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: 8 Hot Superbikes Rating: 5 Reviewed By: moto-Steki
    Scroll to Top