Μία από τις καλύτερες μετατροπές RD350 που έχουμε δει μέχρι σήμερα, από τα χέρια ενός Ισπανού «μερακλή»…
Το μαύρο με το κίτρινο και το χρυσό, κάνουν φοβερή αντίθεση. Σκέψου λοιπόν και τα 3 αυτά χρώματα να συναντηθούν πάνω σε μία custom μοτοσυκλέτα με αγωνιστικές διαθέσεις, όπως αυτή η Yamaha RD350. Πρόκειται για ένα μοντέλο-δημιουργία του Mike Navarro, ενός Ισπανού αναβάτη με πολυετές πάθος για τις μοτοσυκλέτες.
Η μετατροπή είναι πραγματικά τεράστιας έκτασης: Τίποτα σχεδόν δεν έχει μείνει εργοστασιακό, εκτός από το πλαίσιο. Ο κινητήρας φέρει διαφορετικά «σωθικά» και όχι μόνο, όπως τα πιστόνια Wiseco, την κεφαλή της Cool Head, νέο στρόφαλο, κιβώτιο και συμπλέκτη και μεγαλύτερο ψυγείο. Αλλαγμένα είναι επίσης τα καρμπυρατέρ, το φιλτροκούτι και η εξάτμιση.
Το πιρούνι εμπρός έχει αντικατασταθεί από ένα ανεστραμμένο Ohlins από μία Aprilia RSV1000 και το ψαλίδι προέρχεται από ένα Yamaha R6. Ohlins είναι και το πίσω αμορτισέρ που έχει χρησιμοποιηθεί, ενώ το ανθρακόνημα είναι –όπως βλέπετε-διάχυτο στη μοτοσυκλέτα. Τέλος, το πλήρως ψηφιακό όργανο του μοντέλου απεικονίζει μεταξύ άλλων, την θερμοκρασία του κάθε κυλίνδρου ξεχωριστά!
Η μετατροπή είναι πραγματικά τεράστιας έκτασης: Τίποτα σχεδόν δεν έχει μείνει εργοστασιακό, εκτός από το πλαίσιο. Ο κινητήρας φέρει διαφορετικά «σωθικά» και όχι μόνο, όπως τα πιστόνια Wiseco, την κεφαλή της Cool Head, νέο στρόφαλο, κιβώτιο και συμπλέκτη και μεγαλύτερο ψυγείο. Αλλαγμένα είναι επίσης τα καρμπυρατέρ, το φιλτροκούτι και η εξάτμιση.
Το πιρούνι εμπρός έχει αντικατασταθεί από ένα ανεστραμμένο Ohlins από μία Aprilia RSV1000 και το ψαλίδι προέρχεται από ένα Yamaha R6. Ohlins είναι και το πίσω αμορτισέρ που έχει χρησιμοποιηθεί, ενώ το ανθρακόνημα είναι –όπως βλέπετε-διάχυτο στη μοτοσυκλέτα. Τέλος, το πλήρως ψηφιακό όργανο του μοντέλου απεικονίζει μεταξύ άλλων, την θερμοκρασία του κάθε κυλίνδρου ξεχωριστά!
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου