Η μοτοσυκλέτα των φοιτητών του Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας αγωνίστηκε με επιτυχία στον τελευταίο αγώνα Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στα Μέγαρα με αναβάτη τον Ανδρέα Παργινό.
Η απόλυτη δοκιμή μιας αγωνιστικής μοτοσυκλέτας μπορεί να γίνει μόνο κατά τη διάρκεια ενός αγώνας και οι φοιτητές αποφάσισαν να δοκιμάσουν τις δυνατότητες της ομάδας και της μοτοσυκλέτας τους συμμετέχοντας στον τελευταίο αγώνα του ΠΠΤ στην πίστα των Μεγάρων. Ο αναβάτης που επιλέχθηκε για να οδηγήσει το αγωνιστικό πρωτότυπο ήταν ο Ανδρέας Παργινός, χάρη στην πολυετή του εμπειρία και το επιτυχημένο αγωνιστικό υπόβαθρό του.
Στο δελτίο τύπου που ακολουθεί, η ομάδα των φοιτητών περιγράφει αναλυτικά την εμπειρία της από τον αγώνα και την προετοιμασία. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε τη σελίδα τους στο facebook.
Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές έρχεται και η συνειδητοποίηση ότι το όνειρο έγινε πραγματικότητα. Μήνες πάνω από το σχεδιαστήριο στο μηχανουργείο κάνοντας πράξεις και υπολογισμούς. Όλα για 25 λεπτά αγωνα. Τα γεγονότα των τελευταίων 2 εβδομάδων έχουν ως εξής.
Η ομάδα μετά από πολύμηνη προσπάθεια και σκέψη αποφάσισε την συμμετοχή στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας Μοτοσυκλετών της ΑΜΟΤΟΕ. Για την ακρίβεια στον τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος. Αφού ήρθαμε σε επικοινωνία με την ομοσπονδία ενημερωθήκαμε ότι η μονή κατηγορία που μπορεί να συμμετέχει ένα πρωτότυπο είναι η RACING/SS300. Το πρόβλημα ήταν ότι ο αναβάτης της ομάδας Κυριακός Λιούτας συμμετείχε στο αγώνα στην προηγούμενη κατηγορία των Νέων και λόγο κανονισμών δεν επιτρέπεται να τρέξει σε 2 αγώνες με διαφορά λιγότερη της μισής ώρας.
Με την βοήθεια φιλών βρέθηκε ο Ανδρέας Παργινός. Ένας οδηγός με πολυετή εμπειρία στους αγώνες και 3 πρωταθλήματα σε 2 κατηγορίες. Τετάρτη βράδυ και είναι γεγονός, είμαστε στις συμμέτοχες όχι ενός αλλά δυο αγώνων για το Σαββατοκύριακο.
Το ταξίδι από τις Σέρρες για την πίστα των Μεγάρων ξεκάνει με ελπίδες και άγχος για όλη την ομάδα. Παρασκευή 13/10 πρωί είμαστε στην πίστα από τις 8:00 το πρωί μια και η μοτοσυκλέτα έχει έρθει σε κομμάτια μέσα σε ΙΧ και πρέπει να συναρμολογηθεί για τα ελεύθερα δοκιμαστικά. Πριν καλά καλά το καταλάβουμε σπρώχνουμε τον Ανδρέα στην πίστα και τον παρακολουθούμε έκπληκτοι να προσαρμόζεται γύρο με τον γύρο. Ακολουθούν αλλαγές και ρυθμίσεις πάνω στις παρατηρήσεις του και τα πρώτα χρονομετρημένα. Ξανά ρυθμίσεις και δεύτερα χρονομετρημένα με την βελτίωση εμφανή ακόμα και από έξω. Αποτέλεσμα 8ο χρόνο στους 12 και 3η σειρά στην σχάρα εκκίνησης.
Σάββατο πρωί 14/10 και μετά από ένα ολιγόλεπτο warm up ήρθε η ώρα του αγώνα μια καλή εκκίνηση μας έφερε ανάμεσα σε δύο ΚΤΜ RC 390. Η εμπειρία του Ανδρέα εξισορρόπησε την διαφορά από τα δυνατότερα RC κυρίως στα φρένα. Οι εναλλαγές και τα προσπεράσματα ήρθαν σε ένα τέλος όταν η αλλαγή στην συμπεριφορά του μπροστινού αμορτισέρ έκαναν τον Ανδρέα να χαλαρώσει και να μην πιέσει άλλο με κύριο στόχο τον τερματισμό. Λίγους γύρους αργότερα ο τερματισμός και η πρώτη καρό σημαία μας βρίσκει στην 4η θέση της κατηγορίας.
Κυριακή πρωί 15/10 το πρόβλημα του μπροστινού αμορτισέρ εντοπίστηκε και επιδιορθώθηκε γρήγορα αλλά ένας γενικός έλεγχος και η απειρία μας καθυστερεί και χάνουμε το πρωινό warm up. Πιο σίγουροι όμως μπαίνουμε στον 2ο αγωνα. Γρήγορα έγινε αντιληπτό ότι το κιβώτιο δεν λειτουργεί σωστά. Ο Ανδρέας καταλήγει μόνο με τετάρτη και τερματίζει 6ος με πολύ προσπάθεια. Μια ελάχιστα λάθος τοποθέτηση στο καρέ του λεβιέ ταχυτήτων ήταν ο λόγος για την δυσλειτουργία του σασμάν και ήρθε να αποδείξει την αξία της λεπτομέρειας που χαρακτηρίζει της αγωνιστικές κατασκευές.
Συμπερασματικά. Το απόλυτο test για μια κατασκευή-οδηγό-ομάδα είναι ο αγώνας. Καμία δοκιμή δε μπορεί να συγκριθεί με ένα αγωνιστικό διήμερο. Είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα το οποίο ξεπέρασε κατά πολύ τις προσδοκίες μας και δεσμευόμαστε για μια πιο δυνατή, νέα σεζόν. Ευχαριστούμε τους χορηγούς μας, τον Ανδρέα Παργινό, τους φίλους της Racing και όλους τους ανθρώπους που μας βοηθήσαν μέχρι τώρα!
Στο δελτίο τύπου που ακολουθεί, η ομάδα των φοιτητών περιγράφει αναλυτικά την εμπειρία της από τον αγώνα και την προετοιμασία. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε τη σελίδα τους στο facebook.
Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές έρχεται και η συνειδητοποίηση ότι το όνειρο έγινε πραγματικότητα. Μήνες πάνω από το σχεδιαστήριο στο μηχανουργείο κάνοντας πράξεις και υπολογισμούς. Όλα για 25 λεπτά αγωνα. Τα γεγονότα των τελευταίων 2 εβδομάδων έχουν ως εξής.
Η ομάδα μετά από πολύμηνη προσπάθεια και σκέψη αποφάσισε την συμμετοχή στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας Μοτοσυκλετών της ΑΜΟΤΟΕ. Για την ακρίβεια στον τελευταίο αγώνα του πρωταθλήματος. Αφού ήρθαμε σε επικοινωνία με την ομοσπονδία ενημερωθήκαμε ότι η μονή κατηγορία που μπορεί να συμμετέχει ένα πρωτότυπο είναι η RACING/SS300. Το πρόβλημα ήταν ότι ο αναβάτης της ομάδας Κυριακός Λιούτας συμμετείχε στο αγώνα στην προηγούμενη κατηγορία των Νέων και λόγο κανονισμών δεν επιτρέπεται να τρέξει σε 2 αγώνες με διαφορά λιγότερη της μισής ώρας.
Με την βοήθεια φιλών βρέθηκε ο Ανδρέας Παργινός. Ένας οδηγός με πολυετή εμπειρία στους αγώνες και 3 πρωταθλήματα σε 2 κατηγορίες. Τετάρτη βράδυ και είναι γεγονός, είμαστε στις συμμέτοχες όχι ενός αλλά δυο αγώνων για το Σαββατοκύριακο.
Το ταξίδι από τις Σέρρες για την πίστα των Μεγάρων ξεκάνει με ελπίδες και άγχος για όλη την ομάδα. Παρασκευή 13/10 πρωί είμαστε στην πίστα από τις 8:00 το πρωί μια και η μοτοσυκλέτα έχει έρθει σε κομμάτια μέσα σε ΙΧ και πρέπει να συναρμολογηθεί για τα ελεύθερα δοκιμαστικά. Πριν καλά καλά το καταλάβουμε σπρώχνουμε τον Ανδρέα στην πίστα και τον παρακολουθούμε έκπληκτοι να προσαρμόζεται γύρο με τον γύρο. Ακολουθούν αλλαγές και ρυθμίσεις πάνω στις παρατηρήσεις του και τα πρώτα χρονομετρημένα. Ξανά ρυθμίσεις και δεύτερα χρονομετρημένα με την βελτίωση εμφανή ακόμα και από έξω. Αποτέλεσμα 8ο χρόνο στους 12 και 3η σειρά στην σχάρα εκκίνησης.
Σάββατο πρωί 14/10 και μετά από ένα ολιγόλεπτο warm up ήρθε η ώρα του αγώνα μια καλή εκκίνηση μας έφερε ανάμεσα σε δύο ΚΤΜ RC 390. Η εμπειρία του Ανδρέα εξισορρόπησε την διαφορά από τα δυνατότερα RC κυρίως στα φρένα. Οι εναλλαγές και τα προσπεράσματα ήρθαν σε ένα τέλος όταν η αλλαγή στην συμπεριφορά του μπροστινού αμορτισέρ έκαναν τον Ανδρέα να χαλαρώσει και να μην πιέσει άλλο με κύριο στόχο τον τερματισμό. Λίγους γύρους αργότερα ο τερματισμός και η πρώτη καρό σημαία μας βρίσκει στην 4η θέση της κατηγορίας.
Κυριακή πρωί 15/10 το πρόβλημα του μπροστινού αμορτισέρ εντοπίστηκε και επιδιορθώθηκε γρήγορα αλλά ένας γενικός έλεγχος και η απειρία μας καθυστερεί και χάνουμε το πρωινό warm up. Πιο σίγουροι όμως μπαίνουμε στον 2ο αγωνα. Γρήγορα έγινε αντιληπτό ότι το κιβώτιο δεν λειτουργεί σωστά. Ο Ανδρέας καταλήγει μόνο με τετάρτη και τερματίζει 6ος με πολύ προσπάθεια. Μια ελάχιστα λάθος τοποθέτηση στο καρέ του λεβιέ ταχυτήτων ήταν ο λόγος για την δυσλειτουργία του σασμάν και ήρθε να αποδείξει την αξία της λεπτομέρειας που χαρακτηρίζει της αγωνιστικές κατασκευές.
Συμπερασματικά. Το απόλυτο test για μια κατασκευή-οδηγό-ομάδα είναι ο αγώνας. Καμία δοκιμή δε μπορεί να συγκριθεί με ένα αγωνιστικό διήμερο. Είμαστε απόλυτα ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα το οποίο ξεπέρασε κατά πολύ τις προσδοκίες μας και δεσμευόμαστε για μια πιο δυνατή, νέα σεζόν. Ευχαριστούμε τους χορηγούς μας, τον Ανδρέα Παργινό, τους φίλους της Racing και όλους τους ανθρώπους που μας βοηθήσαν μέχρι τώρα!
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου