Όταν η κορυφαία μηχανή BMW S 1000RR, με 300 χλμ/ ώρα στο Ring, προκαλεί την PORSCHE 918 SPYDER μέσα στο στοιχείο της, δηλαδή στην πίστα του Nürburgring, αυτή δεν μπορεί παρά να σηκώσει το γάντι.
Ένοχοί και οι 2! Αύτη θα ήταν η απόφαση του δικαστηρίου για μια τέτοια κόντρα. Όταν η εκρηκτική μηχανή των 1000 κεκ προκαλεί ένα αυτοκίνητο 887 ίππων, δεν παίρνει κανένας από τους 2 ελαφρυντικά! Μέσα όμως στην καυτή πίστα του Νürburgring όλα συγχωρούνται! Η Porsche με 887 ίππους που πατούν σε 4 ρόδες, τα βάζει με την BMW με την τέλεια αναλογία ένα κιλό ανά ίππο στις 2 ρόδες!
Είμαστε τυχεροί που έχουμε ένα από τα μόλις 918 Porsche 918 Spyder που κατασκευάστηκαν και έγιναν ανάρπαστα σε ελάχιστο χρόνο. Ποιος δεν θα ήθελε ένα supercar με κατανάλωση υβριδικού; Η υβριδική Porsche έχει τοποθετήσει 2 ηλεκτροκινητήρες στο διθέσιο supercar που του προσφέρουν 279 ηλεκτρικούς ίππους. Αν προσθέσουμε και τους 608 ίππους του V8 φτάνουμε το εξωφρενικό αριθμό των 887 ίππων που μεταφράζονται σε εκρηκτικές επιδόσεις και ένα από τα καλύτερα 0-100 σε αυτοκίνητο παραγωγής.
Το ηλεκτρικό σύστημα του εξασφαλίζει πλήρη ηλεκτρική αυτονομία για 19 χιλιόμετρα. Οι ακαριαίες αλλαγές ταχυτήτων γίνονται από ένα 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και η λειτουργία του είναι υποδειγματική. Είναι τετρακίνητο με τον ένα από τους 2 ηλεκτροκινητήρες να δίνει την δύναμή του στον εμπρός άξονα. Ένα τεχνολογικό θαύμα! Αν σας ενδιαφέρει υπολογίστε περι το ενάμισι εκατομμύριο για μια ελαφρώς μεταχειρισμένη!
Από την άλλη μεριά, από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής της το 2009, η S 1000 RR θορύβησε τον ανταγωνισμό στην κατηγορία των superbike του λίτρου. Το μοντέλο της BMW έκανε και συνεχίζει να κάνει αίσθηση με τον πανίσχυρο κινητήρα και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας που διαθέτει στον εξοπλισμό της. Ο εν λόγω υδρόψυκτος τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας φτάνει τους 199 ίππους στις 12.500σαλ και έχει μέγιστη ροπή 11,5 κιλά στις 10.500σαλ. Πάνω από τις 7.000 σαλ., το S 1000 RR ξεχύνεται ασυγκράτητο, κάνοντας το σταμπιλιζατέρ στο τιμόνι να δουλεύει υπερωρίες. Το τιμόνι ελαφραίνει και ο πίσω τροχός αρχίζει να αφήνει μαύρες γραμμές στην καλή άσφαλτο.
Το quickshifter σου επιτρέπει να ανεβάζεις ταχύτητες με το γκάζι τέρμα ανοιχτό! Ο ηλεκτρονικός έλεγχος της τροφοδοσίας καυσίμου παρέχει περισσότερη αμεσότητα. Το ride by wire γκάζι δίνει τη δυνατότητα 5 διαφορετικών χαρτογραφήσεων απόδοσης, ανάλογα με τις επιθυμίες του αναβάτη και την κατάσταση του οδοστρώματος. Για τον έλεγχο της πρόσφυσης υπεύθυνο είναι το traction control που διαθέτει αισθητήρες γωνιακής ταχύτητας, ώστε το σύστημα ελέγχου να προσαρμόζεται κατάλληλα.
Οι αναρτήσεις του S 1000 RR είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες και αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι 46 χιλιοστών με ρυθμιζόμενη επαναφορά και συμπίεση, καθώς και ρυθμιζόμενη προφόρτιση και ένα μονό αμορτισέρ πίσω, με τις ίδιες δυνατότητες ρυθμίσεων. Ο πλούσιος εξοπλισμός συνεχίζεται και στον τομέα της πέδησης, με δύο δίσκους 320 χιλιοστών εμπρός, με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Brembo και μια δαγκάνα μονού εμβόλου που δαγκώνει ένα δίσκο 220 χιλιοστών στον πίσω μέρος, να φροντίζουν για την επιβράδυνση του S 1000 RR. Το δικάναλο ABS της Bosch διαθέτει αισθητήρα κλίσης για περισσότερη ασφάλεια. Συστήματα όπως το anti-wheelie, το pit limiter και το launch control δεν θα μπορούσαν να λείπουν από το πλούσιο αγωνιστικό μενού του Γερμανικού μοντέλου. Το S 1000 RR παραμένει μια από τις κορυφαίες superbike για το δρόμο αλλά και την πίστα.
Οι συνάδελφοι που θέλησαν να τα πάρουν μέρος σε αυτήν την εξωφρενική κόντρα ήταν μετρημένοι στα δάχτυλα. Την μηχανή οδήγησε διάσημη οδηγός αγώνων του Superbike-IDM. Ακόμα όμως και η επαγγελματίας οδηγός θα τα βρει σκούρα απέναντι στην κτηνώδη Porsche που πιάνει τα 100 σε 2,6 δευτερόλεπτα! Η τέλεια επιτάχυνση δεν έχει χαζοσπιναρίσματα για κανένα από τους δυο! Στη Porsche κολλάς στο κάθισμα ενώ στην S 1000RR αγωνίζεσαι για να κρατηθείς πάνω στην μηχανή. Η επιτάχυνση είναι τρομακτική, οι κινητήρες ουρλιάζουν και οι καρδιακοί καλό θα είναι να παρακολουθούν από απόσταση. Φαντάσου να έχεις 0-200 σε 6,9 δευτερόλεπτα και να φτάνεις αβίαστα τα 300χλμ/ ώρα!!
H BMW είναι ταχύτερη μέχρι τα 280 χλμ /ώρα ενώ απο την άλλη η Porsche 300αρίζει ελάχιστα δέκατα γρηγορότερα.
Πηγή: mototriti
Είμαστε τυχεροί που έχουμε ένα από τα μόλις 918 Porsche 918 Spyder που κατασκευάστηκαν και έγιναν ανάρπαστα σε ελάχιστο χρόνο. Ποιος δεν θα ήθελε ένα supercar με κατανάλωση υβριδικού; Η υβριδική Porsche έχει τοποθετήσει 2 ηλεκτροκινητήρες στο διθέσιο supercar που του προσφέρουν 279 ηλεκτρικούς ίππους. Αν προσθέσουμε και τους 608 ίππους του V8 φτάνουμε το εξωφρενικό αριθμό των 887 ίππων που μεταφράζονται σε εκρηκτικές επιδόσεις και ένα από τα καλύτερα 0-100 σε αυτοκίνητο παραγωγής.
Το ηλεκτρικό σύστημα του εξασφαλίζει πλήρη ηλεκτρική αυτονομία για 19 χιλιόμετρα. Οι ακαριαίες αλλαγές ταχυτήτων γίνονται από ένα 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και η λειτουργία του είναι υποδειγματική. Είναι τετρακίνητο με τον ένα από τους 2 ηλεκτροκινητήρες να δίνει την δύναμή του στον εμπρός άξονα. Ένα τεχνολογικό θαύμα! Αν σας ενδιαφέρει υπολογίστε περι το ενάμισι εκατομμύριο για μια ελαφρώς μεταχειρισμένη!
Από την άλλη μεριά, από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής της το 2009, η S 1000 RR θορύβησε τον ανταγωνισμό στην κατηγορία των superbike του λίτρου. Το μοντέλο της BMW έκανε και συνεχίζει να κάνει αίσθηση με τον πανίσχυρο κινητήρα και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας που διαθέτει στον εξοπλισμό της. Ο εν λόγω υδρόψυκτος τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας φτάνει τους 199 ίππους στις 12.500σαλ και έχει μέγιστη ροπή 11,5 κιλά στις 10.500σαλ. Πάνω από τις 7.000 σαλ., το S 1000 RR ξεχύνεται ασυγκράτητο, κάνοντας το σταμπιλιζατέρ στο τιμόνι να δουλεύει υπερωρίες. Το τιμόνι ελαφραίνει και ο πίσω τροχός αρχίζει να αφήνει μαύρες γραμμές στην καλή άσφαλτο.
Το quickshifter σου επιτρέπει να ανεβάζεις ταχύτητες με το γκάζι τέρμα ανοιχτό! Ο ηλεκτρονικός έλεγχος της τροφοδοσίας καυσίμου παρέχει περισσότερη αμεσότητα. Το ride by wire γκάζι δίνει τη δυνατότητα 5 διαφορετικών χαρτογραφήσεων απόδοσης, ανάλογα με τις επιθυμίες του αναβάτη και την κατάσταση του οδοστρώματος. Για τον έλεγχο της πρόσφυσης υπεύθυνο είναι το traction control που διαθέτει αισθητήρες γωνιακής ταχύτητας, ώστε το σύστημα ελέγχου να προσαρμόζεται κατάλληλα.
Οι αναρτήσεις του S 1000 RR είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες και αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι 46 χιλιοστών με ρυθμιζόμενη επαναφορά και συμπίεση, καθώς και ρυθμιζόμενη προφόρτιση και ένα μονό αμορτισέρ πίσω, με τις ίδιες δυνατότητες ρυθμίσεων. Ο πλούσιος εξοπλισμός συνεχίζεται και στον τομέα της πέδησης, με δύο δίσκους 320 χιλιοστών εμπρός, με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Brembo και μια δαγκάνα μονού εμβόλου που δαγκώνει ένα δίσκο 220 χιλιοστών στον πίσω μέρος, να φροντίζουν για την επιβράδυνση του S 1000 RR. Το δικάναλο ABS της Bosch διαθέτει αισθητήρα κλίσης για περισσότερη ασφάλεια. Συστήματα όπως το anti-wheelie, το pit limiter και το launch control δεν θα μπορούσαν να λείπουν από το πλούσιο αγωνιστικό μενού του Γερμανικού μοντέλου. Το S 1000 RR παραμένει μια από τις κορυφαίες superbike για το δρόμο αλλά και την πίστα.
Οι συνάδελφοι που θέλησαν να τα πάρουν μέρος σε αυτήν την εξωφρενική κόντρα ήταν μετρημένοι στα δάχτυλα. Την μηχανή οδήγησε διάσημη οδηγός αγώνων του Superbike-IDM. Ακόμα όμως και η επαγγελματίας οδηγός θα τα βρει σκούρα απέναντι στην κτηνώδη Porsche που πιάνει τα 100 σε 2,6 δευτερόλεπτα! Η τέλεια επιτάχυνση δεν έχει χαζοσπιναρίσματα για κανένα από τους δυο! Στη Porsche κολλάς στο κάθισμα ενώ στην S 1000RR αγωνίζεσαι για να κρατηθείς πάνω στην μηχανή. Η επιτάχυνση είναι τρομακτική, οι κινητήρες ουρλιάζουν και οι καρδιακοί καλό θα είναι να παρακολουθούν από απόσταση. Φαντάσου να έχεις 0-200 σε 6,9 δευτερόλεπτα και να φτάνεις αβίαστα τα 300χλμ/ ώρα!!
H BMW είναι ταχύτερη μέχρι τα 280 χλμ /ώρα ενώ απο την άλλη η Porsche 300αρίζει ελάχιστα δέκατα γρηγορότερα.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου