Απόλυτη η επικράτηση του T-MAX 530 στα scooter, δεν αφήνει κανένα περιθώριο αμφισβήτησης! Τεράστια η εκτίμηση από τους Έλληνες αναβάτες!
Scooter της χρονιάς, με την σύμφωνη γνώμη 6.638 αναβατών, το νέο T-MAX 530 της Yamaha! Πρόκειται για ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα scooter της αγορά και αυτό το οποίο μέσα από την μακρόχρονη πορεία του στην αγορά, έχει κερδίσει τον σεβασμό και την εκτίμηση ακόμη και των «σκληροπυρηνικών» μοτοσικλετιστών! Δεν αποτέλεσε έκπληξη λοιπόν το γεγονός της συντριπτικής επικράτησης έναντι των ανταγωνιστών του.
Με ποσοστό 23,7% και διπλάσιους ψήφους από το δεύτερο στην κατάταξη scooter, δεν χωρά καμία αμφιβολία στην πρωτιά του T-MAX 530. H Υamaha, ήταν η πρώτη που τόλμησε αυτό που κάποτε θεωρούταν αιρετικό, να ξεπεράσει δηλαδή τα δομικά και κατασκευαστικά στεγανά των scooter, δημιουργώντας ένα μοντέλο – υπέρβαση, που μπορούσε άνετα να κοντράρει μοτοσικλέτες αντίστοιχου κυβισμού και όχι μόνο! Με τα χρόνια, το T-MAX κέρδισε την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση όλων των αναβατών, ενώ δεν σταμάτησε ποτέ να βελτιώνεται, φθάνοντας αισίως στο σήμερα που όχι μόνο ανανεώθηκε σε μεγάλο βαθμό αλλά απέκτησε και δυο διαφορετικές εκδόσεις, πέραν της βασικής.
Επανασχεδίαση στο αλουμινένιο πλαίσιο και στο ψαλίδι, νέος ιμάντας carbon, φώτα LED, YCC-T wired γκάζι και μια γενικευμένη σχεδιαστική αναθεώρηση είναι τα κοινά χαρακτηριστικά, ενώ οι εκδόσεις SX, με sport προσανατολισμό και DX, με luxury αύρα, εξοπλίζονται επιπρόσθετα με δυνατότητα επιλογής χαρτογράφησης στον κινητήρα και ειδικά η έκδοση DX, με cruise control, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, θερμαινόμενα grip και σέλα και ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ.
Με ποσοστό 23,7% και διπλάσιους ψήφους από το δεύτερο στην κατάταξη scooter, δεν χωρά καμία αμφιβολία στην πρωτιά του T-MAX 530. H Υamaha, ήταν η πρώτη που τόλμησε αυτό που κάποτε θεωρούταν αιρετικό, να ξεπεράσει δηλαδή τα δομικά και κατασκευαστικά στεγανά των scooter, δημιουργώντας ένα μοντέλο – υπέρβαση, που μπορούσε άνετα να κοντράρει μοτοσικλέτες αντίστοιχου κυβισμού και όχι μόνο! Με τα χρόνια, το T-MAX κέρδισε την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση όλων των αναβατών, ενώ δεν σταμάτησε ποτέ να βελτιώνεται, φθάνοντας αισίως στο σήμερα που όχι μόνο ανανεώθηκε σε μεγάλο βαθμό αλλά απέκτησε και δυο διαφορετικές εκδόσεις, πέραν της βασικής.
Επανασχεδίαση στο αλουμινένιο πλαίσιο και στο ψαλίδι, νέος ιμάντας carbon, φώτα LED, YCC-T wired γκάζι και μια γενικευμένη σχεδιαστική αναθεώρηση είναι τα κοινά χαρακτηριστικά, ενώ οι εκδόσεις SX, με sport προσανατολισμό και DX, με luxury αύρα, εξοπλίζονται επιπρόσθετα με δυνατότητα επιλογής χαρτογράφησης στον κινητήρα και ειδικά η έκδοση DX, με cruise control, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, θερμαινόμενα grip και σέλα και ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ.
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου