Με ποσοστό 10,2% μοτοσικλέτα της χρονιάς αναδείχθηκε η Honda CRF 1000L Africa Twin! Ο Οn-Off θρύλος επέστρεψε και οι Έλληνες αναβάτες του επεφύλαξαν θερμότατη υποδοχή!
Ο κόσμος αποφάσισε! Το Honda CRF 1000 Africa Twin, η «Africa» όπως συνηθίζουμε να λέμε όλοι, είναι η μοτοσικλέτα της χρονιάς! Με 2.838 ψήφους και ποσοστό 10,2%, το μοντέλο που επανέφερε στο προσκήνιο ένα θρυλικό όνομα, πήρε μια «ξεκαθαρή» νίκη έναντι των υπολοίπων μοτοσικλετών στην ψηφοφορία, αποδεικνύοντας ότι στην Ελλάδα, οι παραδοσιακές on-off αξίες και ο πραγματικός dual purpose χαρακτήρας, «μετράνε» ακόμα πολύ!
Πολλοί και πολύ, περιμένανε το νέο Africa, το οποίο μέχρι να μετουσιωθεί από φήμη σε μοντέλο παραγωγής, του πήρε πολύ χρόνο είναι η αλήθεια…το αποτέλεσμα όμως, μας αποζημίωσε όλους! Ναι, στις μέρες μας όπου η κατηγορία έχει φτάσει τα 1200 κ.εκ. και οι ιπποδυνάμεις τα 160 άλογα, η Honda πόνταρε στην πολύ επιτυχημένη συνταγή της ιαπωνικής φιλικότητας και παρουσίασε μια μοτοσικλέτα με πραγματικά 50/50 μοιρασμένες δυνατότητες μεταξύ ασφάλτου και χώματος, που κάνει την «περιπέτεια παντός εδάφους» ένα ρεαλιστικό σενάριο για όλους, χωρίς να απαιτούνται ειδικές δεξιότητες και… μπράτσα! Μοναδικός Big-H χαρακτήρας, το Africa το καβαλάς για πρώτη φορά και αισθάνεσαι αυτό που αποτελεί συντακτικό κλισέ αλλά είναι πέρα για πέρα αλήθεια: σαν να το οδηγάς χρόνια! Aψογη εργονομία, θέση οδήγησης που επιτρέπει σήκωμα στα μαρσπιέ για τα εκτός δρόμου κομμάτια και πολύ ελαφριά αίσθηση που θυμίζει μονοκύλινδρο 650.
Η Ηonda σοφά επέλεξε δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα ώστε να επιτευχθεί όσο το δυνατόν καλύτερη συγκέντρωση των μαζών κοντά στο κέντρο βάρους και σε συνδυασμό με το πολύ καλό πλαίσιο και τις εξίσου καλές αναρτήσεις, το αποτέλεσμα είναι μια «μαγική» ιδιότητα προσαρμογής σε κάθε οδηγικό πεδίο: πόλη, βόλτα, ταξίδι, χώμα, το Africa τα κάνει όλα πολύ καλά όντας μια πολυχρηστική πρόταση, ιδανική για της συνθήκες στην Ελλάδα. Φυσικά ως μια σύγχρονη μοτοσικλέτα, το Africa δε θα μπορούσε παρά να φέρει ένα πολύ υψηλό επίπεδο ηλεκτρονικού εξοπλισμού: Πέραν της έκδοσης με το DCT κιβώτιο (με επιλογή και για εκτός δρόμου οδήγηση) προσφέρονται επίσης ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης στον πίσω τροχό και σύστημα HSTC δηλαδή το κατά Honda Traction Control.
Πολλοί και πολύ, περιμένανε το νέο Africa, το οποίο μέχρι να μετουσιωθεί από φήμη σε μοντέλο παραγωγής, του πήρε πολύ χρόνο είναι η αλήθεια…το αποτέλεσμα όμως, μας αποζημίωσε όλους! Ναι, στις μέρες μας όπου η κατηγορία έχει φτάσει τα 1200 κ.εκ. και οι ιπποδυνάμεις τα 160 άλογα, η Honda πόνταρε στην πολύ επιτυχημένη συνταγή της ιαπωνικής φιλικότητας και παρουσίασε μια μοτοσικλέτα με πραγματικά 50/50 μοιρασμένες δυνατότητες μεταξύ ασφάλτου και χώματος, που κάνει την «περιπέτεια παντός εδάφους» ένα ρεαλιστικό σενάριο για όλους, χωρίς να απαιτούνται ειδικές δεξιότητες και… μπράτσα! Μοναδικός Big-H χαρακτήρας, το Africa το καβαλάς για πρώτη φορά και αισθάνεσαι αυτό που αποτελεί συντακτικό κλισέ αλλά είναι πέρα για πέρα αλήθεια: σαν να το οδηγάς χρόνια! Aψογη εργονομία, θέση οδήγησης που επιτρέπει σήκωμα στα μαρσπιέ για τα εκτός δρόμου κομμάτια και πολύ ελαφριά αίσθηση που θυμίζει μονοκύλινδρο 650.
Η Ηonda σοφά επέλεξε δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα ώστε να επιτευχθεί όσο το δυνατόν καλύτερη συγκέντρωση των μαζών κοντά στο κέντρο βάρους και σε συνδυασμό με το πολύ καλό πλαίσιο και τις εξίσου καλές αναρτήσεις, το αποτέλεσμα είναι μια «μαγική» ιδιότητα προσαρμογής σε κάθε οδηγικό πεδίο: πόλη, βόλτα, ταξίδι, χώμα, το Africa τα κάνει όλα πολύ καλά όντας μια πολυχρηστική πρόταση, ιδανική για της συνθήκες στην Ελλάδα. Φυσικά ως μια σύγχρονη μοτοσικλέτα, το Africa δε θα μπορούσε παρά να φέρει ένα πολύ υψηλό επίπεδο ηλεκτρονικού εξοπλισμού: Πέραν της έκδοσης με το DCT κιβώτιο (με επιλογή και για εκτός δρόμου οδήγηση) προσφέρονται επίσης ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης στον πίσω τροχό και σύστημα HSTC δηλαδή το κατά Honda Traction Control.
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου