motoGP

  • Latest News

    Ηonda CRF 1000L Africa Twin. Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ


    Με ποσοστό 10,2% μοτοσικλέτα της χρονιάς αναδείχθηκε η Honda CRF 1000L Africa Twin! Ο Οn-Off θρύλος επέστρεψε και οι Έλληνες αναβάτες του επεφύλαξαν θερμότατη υποδοχή!


    Ο κόσμος αποφάσισε! Το Honda CRF 1000 Africa Twin, η «Africa» όπως συνηθίζουμε να λέμε όλοι, είναι η μοτοσικλέτα της χρονιάς! Με 2.838 ψήφους και ποσοστό 10,2%, το μοντέλο που επανέφερε στο προσκήνιο ένα θρυλικό όνομα, πήρε μια «ξεκαθαρή» νίκη έναντι των υπολοίπων μοτοσικλετών στην ψηφοφορία, αποδεικνύοντας ότι στην Ελλάδα, οι παραδοσιακές on-off αξίες και ο πραγματικός dual purpose χαρακτήρας, «μετράνε» ακόμα πολύ!

    Πολλοί και πολύ, περιμένανε το νέο Africa, το οποίο μέχρι να μετουσιωθεί από φήμη σε μοντέλο παραγωγής, του πήρε πολύ χρόνο είναι η αλήθεια…το αποτέλεσμα όμως, μας αποζημίωσε όλους! Ναι, στις μέρες μας όπου η κατηγορία έχει φτάσει τα 1200 κ.εκ. και οι ιπποδυνάμεις τα 160 άλογα, η Honda πόνταρε στην πολύ επιτυχημένη συνταγή της ιαπωνικής φιλικότητας  και παρουσίασε μια μοτοσικλέτα με πραγματικά 50/50 μοιρασμένες δυνατότητες μεταξύ ασφάλτου και χώματος, που κάνει την «περιπέτεια παντός εδάφους» ένα ρεαλιστικό σενάριο για όλους, χωρίς να απαιτούνται ειδικές δεξιότητες και… μπράτσα! Μοναδικός Big-H χαρακτήρας, το Africa το καβαλάς για πρώτη φορά και αισθάνεσαι αυτό που αποτελεί συντακτικό κλισέ αλλά είναι πέρα για πέρα αλήθεια: σαν να το οδηγάς χρόνια! Aψογη εργονομία, θέση οδήγησης που επιτρέπει σήκωμα στα μαρσπιέ για τα εκτός δρόμου κομμάτια και πολύ ελαφριά αίσθηση που θυμίζει μονοκύλινδρο 650.

    Η Ηonda σοφά επέλεξε δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα ώστε να επιτευχθεί όσο το δυνατόν καλύτερη συγκέντρωση των μαζών κοντά στο κέντρο βάρους και σε συνδυασμό με το πολύ καλό πλαίσιο και τις εξίσου καλές αναρτήσεις, το αποτέλεσμα είναι μια «μαγική» ιδιότητα προσαρμογής σε κάθε οδηγικό πεδίο: πόλη, βόλτα, ταξίδι, χώμα, το Africa τα κάνει όλα πολύ καλά όντας μια πολυχρηστική πρόταση, ιδανική για της συνθήκες στην Ελλάδα. Φυσικά ως μια σύγχρονη μοτοσικλέτα, το Africa δε θα μπορούσε παρά να φέρει ένα πολύ υψηλό επίπεδο ηλεκτρονικού εξοπλισμού: Πέραν της έκδοσης με το DCT κιβώτιο (με επιλογή και για εκτός δρόμου οδήγηση) προσφέρονται επίσης ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης στον πίσω τροχό και σύστημα HSTC δηλαδή το κατά Honda Traction Control.
     
    ΘΕΣΗΜΟΝΤΕΛΟΨΗΦΟΙΠΟΣΟΣΤΟ%
    1.Honda Africa Twin 10002.83810,2%
    2.BMW R 1200 GS2.2057,9%
    3.Ducati Multistrada Enduro 12001.7156,1%
    4.Yamaha MT-10 / SP1.6976,1%
    5.Ducati Multistrada 9501.5145,4%
    6.SuZuki V-Strom 650 / XT1.4485,2%
    7.Yamaha Tracer 7001.4055,0%
    8.KTM 1290 Super Duke GT1.3044,7%
    9.Kawasaki ZX-10RR1.1964,3%
    10.SuZuki GSX-R 1000/R1.1774,2%
    11.Yamaha R61.1694,2%
    12.Harley-Davidson Forty Eight1.0543,8%
    13.Honda CBR 1000 RR1.0443,7%
    14.BMW G 310 GS9663,5%
    15.Ducati Supersport 9399543,4%
    16.SuZuki V-Strom 2508092,9%
    17.KTM 1290 Super Adventure7592,7%
    18.Kawasaki Z9006462,3%
    19.Kawasaki Ninja 6505722,0%
    20.Kawasaki Versys - X 3005482,0%
    21.Aprilia Tuono V4 11005221,9%
    22.Moto Guzzi V7 III4651,7%
    23.KTM 1090 Adventure R4541,6%
    24.Husqvarna Vitpilen 4014071,5%
    25.SuZuki SV 6503671,3%
    26.Triumph Thruxton R3661,3%
    27.Honda CRF 250 Rallye3571,3%
    Πηγή: mototriti
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Ηonda CRF 1000L Africa Twin. Η ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ Rating: 5 Reviewed By: moto-Steki
    Scroll to Top