motoGP

  • Latest News

    BMW R50/3 custom


    Το μικρό εργαστήρι Titan που βρίσκεται στην Αυστρία και συγκεκριμένα στο Πανεπιστήμιο του Graz θέλησε να δώσει bobber αισθητική της δεκαετίας του `30 σε μια BMW μοτοσυκλέτα.  

    Ο λόγος για το μικρό εργαστήρι Titan που βρίσκεται στην Αυστρία και συγκεκριμένα στο Πανεπιστήμιο του Graz, το οποίο θέλησε να δώσει bobber αισθητική της δεκαετίας του `30 σε ένα BMW.  Το πλαίσιο προήλθε από μια R50/3 η οποία δέχθηκε τη φροντίδα του Herr Zink (ειδικό στις παλαιές BMW) καθώς ταίριαζε με τις απαιτήσεις της Titan σχετικά με το μεταξόνιο και τη γωνία κάστερ.

    Δεν ήθελαν να κάνουν σημαντικές δομικές αλλαγές, έτσι τα κέντρα των τροχών, τα καλάμια του πιρουνιού, ο κινητήρας και το κιβώτιο ταχυτήτων παρέμειναν, αλλά όχι χωρίς βελτιώσεις. Συγκεκριμένα το πιρούνι δέχθηκε καινούργιες τσιμούχες και ελατήρια και ο κινητήρας αύξησε τη χωρητικότητά του από τα 750 στα 1070 κυβικά, απέκτησε νέο σύστημα ανάφλεξης και ηλεκτρονικών με αποτέλεσμα η απόδοση να αγγίξει τους 70 ίππους. Φορέθηκαν ζάντες 18 ιντσών με καινούργιες ακτίνες και τα κλασικής εμφάνισης λάστιχα Avon Μκ ΙΙ, τα οποία όμως δυσκολεύονται να διαχειριστούν τη δύναμη του κινητήρα αν ο αναβάτης δεν είναι προσεκτικός στο άνοιγμα του γκαζιού.

    Η αισθητική βελτίωση του R50 περιλαμβάνει ένα μικρό αναλογικό ταχύμετρο τοποθετημένο πάνω στον εμπρός προβολέα, φαρδύ κλασικό τιμόνι και φλασάκια της Rizoma. Eξαιρετικής ποιότητας δέρμα καλύπτει τη σέλα με τις υπέροχες μπλέ ραφές και το σημείο του ρεζερβουάρ των 7 λίτρων που ακουμπούν τα γόνατα του αναβάτη. Το σύνολο ολοκληρώνει η βαφή με τις απαραίτητες cystom πινελιές.

    Η λεπτομέρεια κάνει την κατασκευή μια από τις πιο όμορφες bobber που έχουμε δει ως τώρα και μπορεί άνετα να παρκάρει δίπλα σε κάποια Harley ή μια Indian χωρίς κανείς να δυσαρεστηθεί.

    ΠΗΓΉ: mototriti
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: BMW R50/3 custom Rating: 5 Reviewed By: moto-Steki
    Scroll to Top