Περισσότερα στοιχεία για την νέα S1000XR αποκαλύπτονται… πλαγίως, μέσα από έγγραφα στην Αμερική. Δείτε περισσότερα.
Πιο συγκεκριμένα, μετά από κατάθεση εγγράφων της BMW στην CARB, την αρχή ελέγχου ρύπων της California, γίνεται σαφές ότι το νέο S1000XR παίρνει τον νέο 4κύλινδρο του RR, με την τεχνολογία ShiftCam στον έλεγχο των βαλβίδων. Ακόμα, όπως λένε τα έγγραφα, το S1000XR θα εξοπλίζεται με νέους αισθητήρες λ, όλα προς όφελος της μείωσης των εκπεμπόμενων ρύπων.
Και πράγματι, η μείωση αυτή είναι σημαντική: Σύμφωνα με τα έγγραφα που κατατέθηκαν, το S1000XR του 2020 εκπέμπει το ένα τρίτο των υδρογονανθράκων, σε σχέση με την υπάρχουσα γενιά (0,057 gr/km σε σχέση με τα 0,154 του τρέχοντος μοντέλου)!
Μιας και ο νέος κινητήρας απαίτησε την χρήση νέου πλαισίου στο S1000RR, αυτό αναμένεται να συμβεί και στο S1000XR, ετοιμαστείτε λοιπόν για μια ριζικά νέα έκδοση της συναρπαστικής μοτοσυκλέτας αυτής. Το S1000XR αναμένεται να αποκαλυφθεί στα πλαίσια της EICMA, που ξεκινά σε λίγες ημέρες.
Κάτι που αποκαλύπτουν ακόμα οι Αμερικανοί από αυτά τα έγγραφα, δεν αφορά άμεσα στο S1000XR, συνδέεται όμως με το «αδελφό» S1000R, το οποίο για μία ακόμη χρονιά… δεν θα ανανεωθεί. Με βάση τα δεδομένα της αγοράς, η απόφαση αυτή δεν μας προκαλεί έκπληξη, ωστόσο θέτει κάποια ερωτηματικά όσον αφορά το μέλλον της γυμνής μοτοσυκλέτας της BMW. Πόσο ακόμα θα μείνει κοντά μας;
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου