Στην Ινδία, εκτός από το κρίκετ, λατρεύουν και τις μοτοσυκλέτες. Για τη ακρίβεια, είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά για τους κατασκευαστές δικύκλων κι αυτό έχει αντίκτυπο και στις custom δημιουργίες, καθώς η δουλειά που γίνεται είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο.
Από την Ινδία μας έρχεται και το ΜΚ46, που είναι ένας φόρος τιμής του Samik Chatterjee και της εταιρείας του MotoKraft Customs, στον Valentino Rossi. Αφού από φοίτησε από την σχολή καλών Τεχνών το 2009, ο Samik, αποφάσισε να συνδυάσει το πάθος του για τις μοτοσυκλέτες με τις γνώσεις του και ξεκίνησε τη δική του εταιρεία custom μοτοσυκλετών, με σκοπό τη δημιουργία μοναδικών μοντέλων που συνδυάζουν τη μοναδικότητα με τις επιδόσεις.
Με το ΜΚ46, ο Chatterjee, ήθελε να ευχηθεί καλή επιτυχία στον Ιταλό πολυπρωταθλητή. Η δημιουργία του συγκεκριμένου café racer ξεκίνησε από μια chopper και συγκεκριμένα ένα Kawasaki Eliminator, κάτι που είναι ασυνήθιστο.
Το πλαίσιο κόπηκε στο πίσω μέρος του και τοποθετήθηκαν τα απαραίτητα στηρίγματα που συνδέουν το αμορτισέρ από ΚΤΜ με το ψαλίδι. Εμπρός υπάρχει ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλιοστών που στηρίζεται σε χειροποίητες πλάκες.
Με το ΜΚ46, ο Chatterjee, ήθελε να ευχηθεί καλή επιτυχία στον Ιταλό πολυπρωταθλητή. Η δημιουργία του συγκεκριμένου café racer ξεκίνησε από μια chopper και συγκεκριμένα ένα Kawasaki Eliminator, κάτι που είναι ασυνήθιστο.
Το πλαίσιο κόπηκε στο πίσω μέρος του και τοποθετήθηκαν τα απαραίτητα στηρίγματα που συνδέουν το αμορτισέρ από ΚΤΜ με το ψαλίδι. Εμπρός υπάρχει ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χιλιοστών που στηρίζεται σε χειροποίητες πλάκες.
Οι τροχοί είναι 18 και 17 ιντσών, εμπρός και πίσω αντίστοιχα, για να δίνουν την απαραίτητη σπορ νότα και φοράνε ελαστικά της Pirelli. Τα φρένα προέρχονται από την Ινδική Bybre, που είναι θυγατρική της Brembo. Ο κινητήρας προέρχεται από Kawasaki EL400 του 2005, η ιπποδύναμη του οποίου έχει αυξηθεί με υπερκυβισμό και μεγαλύτερα έμβολα. Η τροφοδοσία του γίνεται από ένα καρμπυρατέρ 37 χιλιοστών.
Ο Samik, για να πετύχει την café racer εμφάνιση που ήθελε, έκανε πολλές μετατροπές στο ΜΚ46. Το ρεζερβουάρ προέρχεται από ένα Royal Enfield GT, που τροποποιήθηκε για να ταιριάζει στο πλαίσιο του Eliminator. Τα πλαινά πάνελ είναι χειροποίητα και κρύβουν τη μπαταρία. Το number plate μπροστά, είναι απαραίτητο χαρακτηριστικό της συγκεκριμένης κατηγορίας μοτοσυκλετών και φέρει τον αριθμό 46, του Valentino Rossi.
Ο δημιουργός, ήθελε η μοτοσυκλέτα να έχει μια πιο ιδιαίτερη εμφάνιση, γιΆ αυτό το βάψιμο θυμίζει βουρτσισμένο αλουμίνιο και έχει πατίνα σε κάποια σημεία.
Ο δημιουργός, ήθελε η μοτοσυκλέτα να έχει μια πιο ιδιαίτερη εμφάνιση, γιΆ αυτό το βάψιμο θυμίζει βουρτσισμένο αλουμίνιο και έχει πατίνα σε κάποια σημεία.
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου