Τo 1995 η Ducati 916 ήταν το φαινόμενο της εποχής και όλοι οι κατασκευαστές προσπαθούσαν να την ανταγωνιστούν. Ο δικύλινδρος κινητήρας με τον οποίο ήταν εξοπλισμένη, ήταν εμπόδιο για όλους. Τελικά, το 1996 η Suzuki άφησε όλους άφωνους όταν παρουσίασε το νέο GSX-R 750.
Οι μοτοσυκλέτες της Ιαπωνικής εταιρείας είχαν μεν κερδίσει την αγάπη του κόσμου, αλλά υστερούσαν σε σχέση με τα σπορ μοντέλα του ανταγωνισμού. Η Ducati αλλά και τα Honda CBR 900 και Kawasaki ZXR-750, είχαν κορυφαία τεχνικά χαρακτηριστικά και επισκίαζαν τα GSX-R μέχρι εκείνη την εποχή. Η μεγαλύτερη διαφορά εντοπίζονταν στο πλαίσιο, καθώς οι αλουμινένιες δοκοί και το χωροδικτύωμα που χρησιμοποιούσαν οι ανταγωνιστές, έδινε μικρές διαστάσεις και δυναμική συμπεριφορά.
Στα τέλη του 1995 ήρθε η απάντηση της Suzuki με το νέο GSX-R 750, το οποίο είχε νέο πλαίσιο και κινητήρα, κάνοντας ένα μεγάλο άλμα εμπρός σε σχέση με το παρελθόν. Η αισθητική του φαίρινγκ ήταν εμπνευσμένη από την RGV500 του Kevin Schwantz. Το συνολικό βάρος ήταν 179 κιλά (10 κιλά λιγότερα, κατά μέσο όρο, από τον ανταγωνισμό) και η απόδοσή της 130 ίπποι στις 11.500 στροφές με 8.1 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 10.000 σ.α.λ. Επίσης, είχε το πρωτοποριακό για την εποχή σύστημα εισαγωγής αέρα «SRAD» (Suzuki Ram Air Direct). Το πλαίσιο ήταν καινούργιο και με μεταξόνιο στα 1.400 χιλιοστά, η μοτοσυκλέτα είχε μικρές διαστάσεις. Το πιρούνι ήταν ανεστραμμένο 43 χλς με πλήρεις ρυθμίσεις και το πίσω ελαστικό ήταν διάστασης 190/50. Το 1997, έγιναν μικρές μετατροπές στον κινητήρα με αποτέλεσμα να αυξηθεί λίγο η ροπή.
Το 1998 απέκτησε ηλεκτρονικό ψεκασμό με σώματα 46 χιλιοστών και το μεταξόνιο μειώθηκε στα 1.395 χιλιοστά. Βελτιώσεις έγιναν στα φρένα, με τους δίσκους να είναι στα 320 χιλιοστά, την ανάρτηση, το κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και το σύστημα εισαγωγής αέρα. Η ιπποδύναμη ανέβηκε στους 135 ίππους στις 12.000 σ.α.λ. με την ροπή, όμως να παραμένει στα ίδια επίπεδα. Το 1999 οι αλλαγές περιορίστηκαν σε μια νέα πίσω ζάντα πλάτους 6 ιντσών και καινούργια γραφικά.
Έμεινε στην μνήμη των μοτοσυκλετιστών για τις επιδόσεις της, καθώς συνδύαζε την δύναμη μιας μοτοσυκλέτας 1000 κυβικών με τις διαστάσεις μιας 600 κυβικών. Η Suzuki βρήκε τρόπο να μείνει το GSX-R 750 στην ιστορία.
Στα τέλη του 1995 ήρθε η απάντηση της Suzuki με το νέο GSX-R 750, το οποίο είχε νέο πλαίσιο και κινητήρα, κάνοντας ένα μεγάλο άλμα εμπρός σε σχέση με το παρελθόν. Η αισθητική του φαίρινγκ ήταν εμπνευσμένη από την RGV500 του Kevin Schwantz. Το συνολικό βάρος ήταν 179 κιλά (10 κιλά λιγότερα, κατά μέσο όρο, από τον ανταγωνισμό) και η απόδοσή της 130 ίπποι στις 11.500 στροφές με 8.1 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 10.000 σ.α.λ. Επίσης, είχε το πρωτοποριακό για την εποχή σύστημα εισαγωγής αέρα «SRAD» (Suzuki Ram Air Direct). Το πλαίσιο ήταν καινούργιο και με μεταξόνιο στα 1.400 χιλιοστά, η μοτοσυκλέτα είχε μικρές διαστάσεις. Το πιρούνι ήταν ανεστραμμένο 43 χλς με πλήρεις ρυθμίσεις και το πίσω ελαστικό ήταν διάστασης 190/50. Το 1997, έγιναν μικρές μετατροπές στον κινητήρα με αποτέλεσμα να αυξηθεί λίγο η ροπή.
Το 1998 απέκτησε ηλεκτρονικό ψεκασμό με σώματα 46 χιλιοστών και το μεταξόνιο μειώθηκε στα 1.395 χιλιοστά. Βελτιώσεις έγιναν στα φρένα, με τους δίσκους να είναι στα 320 χιλιοστά, την ανάρτηση, το κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και το σύστημα εισαγωγής αέρα. Η ιπποδύναμη ανέβηκε στους 135 ίππους στις 12.000 σ.α.λ. με την ροπή, όμως να παραμένει στα ίδια επίπεδα. Το 1999 οι αλλαγές περιορίστηκαν σε μια νέα πίσω ζάντα πλάτους 6 ιντσών και καινούργια γραφικά.
Έμεινε στην μνήμη των μοτοσυκλετιστών για τις επιδόσεις της, καθώς συνδύαζε την δύναμη μιας μοτοσυκλέτας 1000 κυβικών με τις διαστάσεις μιας 600 κυβικών. Η Suzuki βρήκε τρόπο να μείνει το GSX-R 750 στην ιστορία.
Πηγή: motoriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου