Πρόκειται για μια πολύ δημοφιλής μοτοσυκλέτα, που άλλαξε τον τρόπο σκέψης, σχετικά με το πόσο διασκεδαστικές μπορούν να γίνουν οι μικρομεσαίες naked.
Η Triumph αποκάλυψε όλη τη νέα γκάμα των Street Triple, διαθέτοντας 3 νέες εκδόσεις με διαφορετικά χαρακτηριστικά και αυξημένη χωρητικότητα, από τα 675 στα 765 κυβικά εκατοστά.
Οι τρεις εκδόσεις είναι η S με 113 ίππους, η R με 118 ίππους και η RS με 123 ίππους και εκτός από τον κυβισμό, ο κινητήρας περιλαμβάνει 80 νέα εξαρτήματα, που βελτιώνουν τη ροπή στην χαμηλομεσαία περιοχή. Αυξημένη είναι και η συνολική ροπή και στις 3 εκδόσεις, σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.
...
Το καθαρό βάρος ανέρχεται στα 166 κιλά, 2 κιλά ελαφρύτερο από το υπάρχον Street Triple και στο γκάζι έχουμε ride by wire λειτουργία που συνοδεύετε από traction control και διαφορετικές χαρτογραφήσεις.
Το R και το RS, φέρουν βοηθητικό συμπλέκτη ολίσθησης για ευκολία στα κατεβάσματα και πιο ελαφρύ σε αίσθηση κιβώτιο και ο πίνακας οργάνων είναι μια οθόνη TFT 5 ιντσών που ο αναβάτης μπορεί, μέσω ενός 5-δρόμων joystick, να ελέγξει τις λειτουργίες και τα διάφορα προγράμματα. Το RS, έχει επιπλέον quick-shifter για ανεβάσματα και χρονόμετρο γύρων.
Όλες οι εκδόσεις έχουν νέα σχεδίαση με διπλή σέλα, κάλυμμα ψυγείου και νέες εισαγωγές αέρα.
Το RS διαθέτει 5 διαφορετικά modes: Road, Rain, Sport, Track και ένα προσαρμόσιμο στις επιλογές του αναβάτη. Στην ανάρτηση έρχεται με καλάμια Showa big-piston 41χιλ. με ικανότητα ρύθμισης προφόρτισης, επαναφοράς και απόσβεσης συμπίεσης για μπροστά, ενώ πίσω θα διαθέτει ένα μονό αμορτισέρ Ohlinhs STX40. Διαθέτει και τα καλύτερα φρένα με τετραπίστονες ακτινικές μονομπλόκ δαγκάνες Brembo M50 εμπρός και μια μονοπίστονη Brembo πίσω. Η πιο ακριβή και γεμάτη αδρεναλίνη έκδοση που φτιάχτηκε ποτέ, ικανή για δρόμο και πίστα, σύμφωνα με την Triumph.
Το R είναι ένα street fighter, με προσανατολισμό για τον δρόμο και διαθέτει 4 προγράμματα : Road, Rain, Sport, και ένα προσαρμόσιμο. Στην ανάρτηση θα έρχεται upside-down ρυθμιζόμενα μπροστινά 41χιλ.της Showa και ένα monoshock της ίδιας εταιρίας πίσω αμορτισέρ. Τα φρένα θα είναι τετραπίστονα ακτινικά μονομπλόκ Brembo Μ4.32 μπροστά και μονοπίστονα Brembo πίσω.
Η πιο απλή έκδοση S έχει στόχο την καθημερινή μετακίνηση. Διαθέτει 2 προγράμματα οδήγησης: Road και Rain. Στην ανάρτηση επιλέχθηκε η λύση της Showa με upside-down 41χιλ.μπροστινά, με ξεχωριστή ρύθμιση των καλαμιών και ένα μονό monoshock αμορτισέρ πίσω. Τα μπροστινά φρένα διαθέτουν διπίστονες δαγκάνες, ενώ πίσω θα βρούμε μια μονοπίστονη της Brembo.
Όλες οι εκδόσεις έχουν κοντές τις 2 πρώτες σχέσεις του σασμάν, για καλύτερες επιταχύνσεις και διαθέτουν ABS, που ρυθμίζεται, στην περίπτωση των R και RS. Τα 2 ακριβότερα μοντέλα, εξοπλίζονται και με φώτα ημέρας τύπου LED.
Οι διαθέσιμοι χρωματισμοί είναι :
Έκδοση S Diablo Red ή Phantom Black
Έκδοση R Jet Black, Matt Aluminum Silver ή Crystal White
Έκδοση RS Matt Silver ή Phantom Black
Αν και τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί, οι τιμές αναμένεται να ξεκινούν από τα 9.000 Ευρώ για την απλή έκδοση.
Αναμένουμε να το δούμε και από κοντά!
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου