motoGP

  • Latest News

    Καντο το μονος σου. Κρατησε την μοτοσυκλετα σου σε φορμα


    Η αμφίδρομη σχέση μοτοσυκλέτας και αναβάτη συμπεριλαμβάνει και το στοιχείο της σωστής συντήρησης, καθώς ένας τακτικός έλεγχος σε ορισμένα σημεία, θα μας γλιτώσει από τυχόν προβλήματα.

    Δεν χρειάζεται να είσαι εξειδικευμένος μηχανικός, για να μπορέσεις να τσεκάρεις, μερικά σημεία στην μοτοσυκλέτα σου και να την διατηρείς σε άψογη φόρμα.

    Μερικά εργαλεία, το manual της μοτοσυκλέτας και λίγη καλή διάθεση, είναι αρκετά. Αν πάλι νιώθετε άβολα, μπορείτε να ζητήσετε, από κάποιον που το έχει ξανακάνει, να σας βοηθήσει.

    Ελαστικά: Μην παραμελείτε, να ελέγχετε τακτικά, την πίεση των ελαστικών σας. Όταν έχουν λιγότερη πίεση, επηρεάζεται αρνητικά, η συμπεριφορά και η πέδηση της μοτοσυκλέτας, καθώς το τοίχωμα του, δεν είναι σε ιδανικές συνθήκες λειτουργίας. Παραφουσκωμένα ελαστικά μειώνουν το μέγεθος επιφάνειας επαφής στο δρόμο, επιδρώντας αρνητικά στην πρόσφυση. Χρησιμοποιήστε ένα όργανο μέτρησης πίεσης ελαστικών και εφαρμόστε τις πιέσεις που προτείνει ο κατασκευαστής.

    Αλυσίδα: Η λάθος ένταση στην αλυσίδα, μπορεί να προκαλέσει πρόωρη φθορά γραναζιού και κιβωτίου ταχυτήτων και να κάνει τραχιά την μετάδοση, ή μπορεί να μειώσει τη διαδρομή  της πίσω ανάρτησης . Ρυθμίστε την αλυσίδα στην σωστή ένταση, με ένα άτομο καθισμένο πάνω στην μοτοσυκλέτα, αφού έτσι θα σφίξει η αλυσίδα. Με το κατάλληλο εργαλείο ( ροπόκλειδο) , ακολουθήστε τις οδηγίες του manual για το πόση σύσφιξη θα εφαρμόσετε. Μην αμελήσετε την τακτική λίπανση, καθώς αυξάνει τη διάρκεια ζωής της.

    Ψυκτικό: Απώλεια του ψυκτικού υγρού, μπορεί να επιφέρει σοβαρά προβλήματα στο κινητήρα. Με τον κινητήρα εντελώς κρύο, ελέγξτε τη στάθμη, αν βρίσκεται στα επιθυμητά επίπεδα. Αν χρειάζεται αλλαγή, σιγουρευτείτε ότι ακολουθείτε τη σωστή διαδικασία, κοιτάζοντας το manual. Αφαιρέστε το παλιό υγρό και τοποθετήστε το καινούργιο, πιέζοντας τα κολάρα για να πετύχουμε εξαέρωση του κυκλώματος. Κάνετε μια βόλτα και τσεκάρετε να χρειάζεται συμπλήρωμα.

    Λάδια: Ελέγχουμε τακτικά τη ποσότητα λαδιού και εφόσον χρειάζονται αλλαγή, συμβουλευόμαστε το εγχειρίδιο του κατασκευαστή, για την σωστή εκτέλεση της διαδικασίας. Αφαιρούμε τα λάδια, βγάζοντας την τάπα λαδιού και τοποθετώντας μια λεκάνη περισυλλογής, στο κάτω μέρος της μοτοσυκλέτας. Αφαιρούμε και το φίλτρο λαδιού με το κατάλληλο εργαλείο. Αντικαθιστούμε τη ροδέλα και τοποθετούμε το νέο φίλτρο σφίγγοντας στη ροπή που ορίζει ο κατασκευαστής.  Βάζουμε το νέο λιπαντικό και ελέγχουμε για τυχόν διαρροές. Μετά από λίγα λεπτά εκκινούμε ξανά τον κινητήρα και συμπληρώνουμε αν χρειαστεί.


    Πηγή:
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Καντο το μονος σου. Κρατησε την μοτοσυκλετα σου σε φορμα Rating: 5 Reviewed By: misterS
    Scroll to Top