Σε μια εποχή που όλες οι εταιρίες πασχίζουν να παρουσιάσουν τεχνολογικές καινοτομίες που θα μειώσουν δραστικά το βάρος των μοτοσυκλετών, έρχεται αυτή η δημιουργία να πάει κόντρα σε αυτό ρεύμα.
Το αρχικό μοντέλο είναι ένα Honda CX500 του 1982 και επινοήθηκε από τον ιδιοκτήτη της Chris Zernia που ζει στη Γερμανία.
Το σώμα της μοτοσυκλέτας, είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από πέτρα. Το ακριβές υλικό, ονομάζεται βασάλτης και πρόκειται για μια ηφαιστιογενής πέτρα, προερχόμενο από το βουνό Eifel, που βρίσκεται δίπλα από το σπίτι του ιδιοκτήτη. Ξεκίνησε ως ακατέργαστος λίθος και ζύγιζε 450 κιλά, κατάφερε όμως μετά από τις τροποποιήσεις του Chris, να φτάσει στο όριο των 60 κιλών.
Φυσικά κάτι τέτοιο προϋποθέτει ενίσχυση του πλαισίου, ώστε να καταφέρει να αντέξει το έξτρα βάρος. Ειδικά κατασκευασμένοι σωλήνες 4χιλ, από ατσάλι, έχουν τοποθετηθεί ώστε να υποστηρίζουν τη σέλα, ενώ το ρεζερβουάρ είναι πιστό αντίγραφο του αυθεντικού. Το πίσω φωτιστικό είναι χωνευτό στη σμιλεμένη ουρά, την ώρα που το εμπρός φωτιστικό τύπου LED συγκρατείται στη θέση του με κόλλα!
Η ανάρτηση ήταν κάτι παραπάνω από εμφανές ότι χρειαζόταν αλλαγή, αφού τα συνολικά κιλά της μοτοσυκλέτας είναι 355 και έτσι επιλέχθηκε μπροστινή ανάρτηση από Honda VT600 εμπρός και από Harley Dyna πίσω.
Μοιάζει μαρμαρωμένη, αλλά είναι έτοιμη να ζωντανέψει.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου