Ο Larry Houghton κατασκεύασε μια μοναδική εξακύλινδρη streetfighter γύρω από έναν κινητήρα Honda CBX.
Η CBX έκανε την εμφάνισή της το 1978 και έμεινε στην ιστορία χάρη στον εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα ο οποίος απέδιδε 105 ίππους, χωρίς να είναι πολύ πιο φαρδύς από τον αντίστοιχο της CB750. Μπορεί οι customizers να προτιμούν να δουλεύουν πάνω σε CB750, αλλά υπάρχουν και κάποιες μοναδικές κατασκευές με βάση το CBX και το «Wide Boy» της Lamb Engineering είναι μια από αυτές.
Ο μηχανικός Larry Houghton ξεκίνησε το project παίρνοντας τον κινητήρα ενός CBX του 1983 και φτιάχνοντας γύρω από αυτόν ένα μονοκόμματο αλουμινένιο πλαίσιο που συνεχίζεται μέχρι πίσω σχηματίζοντας και το υποπλαίσιο.Το μονόμπρατσο ψαλίδι προέρχεται από Ducati 916 και οι τροχοί των 17 ιντσών είναι της Marchesini. Το σύστημα της εμπρός ανάρτησης είναι όμοιο με το Telelever της BMW και χρησιμοποιεί πιρούνι τύπου Hossack. Ξεχωριστή αναφορά αξίζει να γίνει στο χειροποίητο τιμόνι το σχήμα του οποίου θυμίζει origami, με όλα τα καλώδια να περνούν από το εσωτερικό του για μια «καθαρή» εμφάνιση.
Η 6 σε 6 εξάτμιση κατασκευάστηκε φυσικά στο χέρι από ανοξείδωτους σωλήνες, ενώ η αιχμηρή εμφάνιση συμπληρώνεται από το γωνιώδες ρεζερβουάρ και τη μυτερή καρίνα. Τα δυο εμπρός προβολάκια που είναι τοποθετημένα το ένα πάνω από το άλλο συμβαδίζουν αισθητικά με τα δυο στρογγυλά οργανάκια. Το μαύρο χρώμα κυριαρχεί και συνδυάζεται ιδανικά με τις πορτοκαλί λωρίδες και τις γκρι λεπτομέρειες. Τέλος, τον ρόλο της σέλας έχει αναλάβει ένα λεπτό κομμάτι από μαύρο δέρμα, το οποίο προφανώς δίνει προτεραιότητα στην εμφάνιση και όχι στην άνεση.
Ο μηχανικός Larry Houghton ξεκίνησε το project παίρνοντας τον κινητήρα ενός CBX του 1983 και φτιάχνοντας γύρω από αυτόν ένα μονοκόμματο αλουμινένιο πλαίσιο που συνεχίζεται μέχρι πίσω σχηματίζοντας και το υποπλαίσιο.Το μονόμπρατσο ψαλίδι προέρχεται από Ducati 916 και οι τροχοί των 17 ιντσών είναι της Marchesini. Το σύστημα της εμπρός ανάρτησης είναι όμοιο με το Telelever της BMW και χρησιμοποιεί πιρούνι τύπου Hossack. Ξεχωριστή αναφορά αξίζει να γίνει στο χειροποίητο τιμόνι το σχήμα του οποίου θυμίζει origami, με όλα τα καλώδια να περνούν από το εσωτερικό του για μια «καθαρή» εμφάνιση.
Η 6 σε 6 εξάτμιση κατασκευάστηκε φυσικά στο χέρι από ανοξείδωτους σωλήνες, ενώ η αιχμηρή εμφάνιση συμπληρώνεται από το γωνιώδες ρεζερβουάρ και τη μυτερή καρίνα. Τα δυο εμπρός προβολάκια που είναι τοποθετημένα το ένα πάνω από το άλλο συμβαδίζουν αισθητικά με τα δυο στρογγυλά οργανάκια. Το μαύρο χρώμα κυριαρχεί και συνδυάζεται ιδανικά με τις πορτοκαλί λωρίδες και τις γκρι λεπτομέρειες. Τέλος, τον ρόλο της σέλας έχει αναλάβει ένα λεπτό κομμάτι από μαύρο δέρμα, το οποίο προφανώς δίνει προτεραιότητα στην εμφάνιση και όχι στην άνεση.
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου