Την προηγούμενη χρονιά η ChangJiang είχε παρουσιάσει ένα πρωτότυπο με πλαϊνό καλάθι , που χρησιμοποιούσε κινητήρα της CFMoto. Τώρα, βλέπουμε την τελική μορφή της μοτοσυκλέτας και μάλιστα χωρίς το καλάθι.
Η ChangJiang είναι από τα παλαιότερα ονόματα της μοτοσυκλετιστικής βιομηχανίας της Κίνας και κατασκεύαζε για πολλά χρόνια πλαϊνά καλάθια στρατιωτικού στιλ για τις BMW R75 του `40. Όταν όμως η παραγωγή του αερόψυκτου boxer των 750 κυβικών σταμάτησε, η ChangJiang έμεινε χωρίς δουλειά.
Τώρα, επιστρέφει με έναν υδρόψυκτο κινητήρα 650 κυβικών και μια bobber μοτοσυκλέτα που θα μπορεί να συνδυαστεί με πλαϊνό καλάθι. Από τη μοτοσυκλέτα της φωτογραφίας λείπουν τα φτερά, αλλά περιμένουμε να υπάρχουν στην τελική της μορφή για λόγους χρηστικότητας. Η σέλα είναι για ένα άτομο, ενώ διαθέτει συμβατικό ψαλίδι και δυο αμορτισέρ που θυμίζουν BMW R75.
Ο κινητήρας των 650 κυβικών χρησιμοποιείται εδώ και πολλά χρόνια από τη CFMoto και αποδίδει 70 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. και 6,3 κιλά ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Πληροί τις Euro 4 προδιαγραφές ρύπων που σημαίνει ότι μπορεί να πουληθεί στην Ευρώπη και άρα στην Ελλάδα. Αν αυτό συμβεί, θα έρθει αντιμέτωπο με το Bonneville Bobber της Triumph και περιμένουμε η τιμή του να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική.
Τώρα, επιστρέφει με έναν υδρόψυκτο κινητήρα 650 κυβικών και μια bobber μοτοσυκλέτα που θα μπορεί να συνδυαστεί με πλαϊνό καλάθι. Από τη μοτοσυκλέτα της φωτογραφίας λείπουν τα φτερά, αλλά περιμένουμε να υπάρχουν στην τελική της μορφή για λόγους χρηστικότητας. Η σέλα είναι για ένα άτομο, ενώ διαθέτει συμβατικό ψαλίδι και δυο αμορτισέρ που θυμίζουν BMW R75.
Ο κινητήρας των 650 κυβικών χρησιμοποιείται εδώ και πολλά χρόνια από τη CFMoto και αποδίδει 70 ίππους στις 8.750 σ.α.λ. και 6,3 κιλά ροπής στις 7.000 σ.α.λ. Πληροί τις Euro 4 προδιαγραφές ρύπων που σημαίνει ότι μπορεί να πουληθεί στην Ευρώπη και άρα στην Ελλάδα. Αν αυτό συμβεί, θα έρθει αντιμέτωπο με το Bonneville Bobber της Triumph και περιμένουμε η τιμή του να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική.
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου