Η Aprilia περίμενε αυτή τη μέρα από τότε που μπήκε στα MotoGP, ο Aleix Espargarò για τα τελευταία 200 Grand Prix: στην Αργεντινή όλα πήγαν καλά. Σαν να είχε σπάσει η κατάρα και όλα άρχισαν να λάμπουν. Σαν τα μάτια του Ισπανού, εξουθενωμένου και χαρούμενου, ένα ποτάμι που κυλάει γεμάτο λέξεις που βάζει σε τάξη τόσα συναισθήματα. Η πρώτη νίκη δεν είναι ποτέ κάτι φυσιολογικό, είναι ξεχωριστή, μοναδική, πολύ περισσότερο όταν την κυνηγάς για πολύ καιρό, έρχεσαι αντιμέτωπος με αμφιβολίες και φόβους.

"Μετά τη χθεσινή pole position, κοιτάζοντας τον ρυθμό μου, όλοι μου είπαν ότι θα ήταν εύκολο για μένα να κερδίσω. Δεν ήταν", δήλωσε ο Aleix. "Δεν ένιωθα τόσο καλά όσο στις δοκιμές και μετά έπρεπε να αντιμετωπίσω τον Martin, τις Κυριακές, όταν σβήνουν τα φώτα, είναι δολοφόνος. Δεν ήταν εύκολο να τον ακολουθήσω, έκανα μερικά λάθη. Έπαιξα πολύ με τα ηλεκτρονικά, το φρένο κινητήρα και το traction control για να διατηρήσω τα ελαστικά, αλλά ειλικρινά ήταν γενναίος γιατί είχε το πιο δύσκολο κομμάτι που ήταν να οδηγήσει σχεδόν όλο τον αγώνα και να δείξει σε όλους τον ρυθμό. Κατά τη διάρκεια της καριέρας μου προσπαθώ πάντα να σέβομαι τους αντιπάλους μου, προσπαθώ να προσπεράσω καθαρά και δείξαμε σήμερα ότι μπορείς να περάσεις χωρίς να χρειάζεται να αγγίξει ο ένας τον άλλον. Αλλά ακόμα κι αν ακουμπήσεις όπως κάναμε στον τελευταίο αγώνα, είναι ωραίο και αυτό είναι αγώνας".

Τα συναισθήματα έρρεαν όταν ο Aleix πέρασε την γραμμή του τερματισμού. 200 Grand Prix στην μεγάλη κατηγορία, πάρα πολύ δουλειά και η ανταμοιβή ήρθε σήμερα. Tί σκεφτόταν ο Αleix διασχίζοντας την γραμμή του τερματισμού;

"Την οικογένειά μου. Χθες μίλησα με τον γιο μου τον Max και μου υπενθύμισε ότι στο Qatar είχα υποσχεθεί να φέρω ένα τρόπαιο στο σπίτι, αλλά δεν το έκανα, οπότε έπρεπε να το κάνω σήμερα. Τα δίδυμα και η γυναίκα μου, η Laura ήταν η πρώτη μου σκέψη, κάποιοι αναβάτες θέλουν να έχουν έναν φίλο ή μια επαγγελματική ομάδα δίπλα τους, εγώ θέλω την οικογένειά μου. Είναι η δύναμή μου".

Ήταν μια πολύ μακρά πορεία για τον Aleix μέχρι να φτάσει εδώ.

"Έχω υποφέρει πολύ και η Laura με βοήθησε πολύ. Έφτανα σπίτι και δεν σκεφτόμουν τίποτα άλλο παρά την ήττα στην πίστα, μου έδωσε την άνευ όρων υποστήριξή της. Πριν από τρία χρόνια της είπα ότι ίσως ήρθε η ώρα να κάνω κάτι άλλο, δεν ήμουν χαρούμενος".

Όμως αυτές οι σκέψεις έφυγαν από το μυαλό του Aleix.

"Ο Rivola ήρθε, πριν ο Albesano κάνει τα πάντα, ο Massimo άλλαξε την οργάνωση και ο Romano μπόρεσε να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη της μοτοσυκλέτας και μπόρεσε να δείξει ότι ήταν καλός μηχανικός. H RS-GP είναι ένα από τις καλύτερες μοτοσυκλέτες στον κόσμο ".

Φυσικά αυτό δεν ίσχυε πάντα. Όταν ο Aleix έφτασε στην Aprilia τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά.

"Δεν ήμουν στη λίστα με τους πιο γρήγορους αναβάτες, αλλά κανένας αναβάτης δεν ήθελε την Aprilia. Από την πρώτη μέρα είπα ότι θα την ανέβαζα στην κορυφή, παρόλο που δεν περίμενα ότι θα πάρει τόσο πολύ (γέλια). Χθες, ο Redding, ο Iannone, ο Lowes, όλοι οι αναβάτες που έτρεξαν μαζί μου, μου έγραψαν ότι ήταν χαρούμενοι για μένα, ξέρουν πόσο δύσκολο ήταν, πόσο πίσω ξεκινήσαμε. Νομίζω ότι τώρα οι αναβάτες Moto3 και Moto2 βλέπουν την Aprilia ως επιλογή, ως σοβαρό έργο. Είναι καλό και για το πρωτάθλημα".

Φυσικά, η νίκη αυτή δεν ήταν έργο μόνο του Aleix Espargaro. Ο Ισπανός αναβάτης δεν το ξεχνάει αυτό και αφιερώνει την νίκη σε όλους αυτούς που δούλεψαν μαζί του και την κατέστησαν δυνατή.

"Σε όλους όσους εργάζονται στην Aprilia. Για μένα, είμαι προφανώς πολύ χαρούμενος που κέρδισα τον αγώνα, αλλά για μένα προσωπικά τίποτα δεν άλλαξε πραγματικά. Είμαι πολύ τυχερός άνθρωπος και η δουλειά μου είναι το πάθος μου, έχω μια ονειρεμένη οικογένεια και έχω όλα όσα μπορεί να ονειρευτεί ένας άνθρωπος. Στη Noale πίστεψαν σε μένα και εγώ σε αυτούς, αν δουλέψεις σκληρά, τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα".

Η νίκη βεβαίως δημιούργησε πάρα πολύ θετικά συναισθήματα στον Aleix, αλλά παραμένει προσγειωμένος.

"Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί νιώθω ότι αυτό το πρωτάθλημα είναι ένα από τα πιο δύσκολα που έγιναν ποτέ λόγω επιπέδου. Μου πήρε 32 χρόνια αλλά τα κατάφερα. Δεν ήταν μια τυχερή νίκη, το αξίζαμε, αλλά πρέπει να κρατήσουμε τα πόδια μας στο έδαφος. Θα είναι ένα πολύ μεγάλο πρωτάθλημα και, αν δεν κάνουμε λάθη, μπορούμε ακόμα να παλέψουμε για το βάθρο ή τη νίκη. Ήδη σκέφτομαι τους επόμενους αγώνες, σε Austin, Portimao, Jerez".

Μετά την δουλειά αυτών των ετών και τα αποτελέσματα που αυτή έφερε, ο Aleix δεν σκέφτεται να κρεμάσει την φόρμα του ακόμα.

"Δεν θα ήταν σωστό να σταματήσω τώρα. Μετά από όλη τη δουλειά που έχω κάνει και αυτή τη νίκη, καλό θα ήταν να συνεχίσω για άλλα ένα ή δύο χρόνια. Αλλά δεν θέλω να σκέφτομαι το μέλλον τώρα, θέλω να απολαύσω αυτή τη στιγμή. Είναι πολύ δύσκολο για μένα να μείνω μακριά από την οικογένειά μου, αλλά αν καταφέρω να παλέψω για τις κορυφαίες θέσεις όλα θα είναι πιο εύκολα. Είμαι χαρούμενος στην Aprilia, αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι επιφυλάσσει το μέλλον".

Πηγή: mgp.gr