Συνεχίζουν οι δοκιμές της Ducati Multistrada V4, η οποία ετοιμάζεται για το μεγάλο ντεμπούτο στο 2021, με τον φακό να την τσακώνει μια φορά ακόμη στο δρόμο. Δείτε περισσότερα.
Η γνώριμη μορφή της Multistrada λοιπόν, διακρίνεται εύκολα και δεν αλλοιώνεται από την ενσωμάτωση του V4 κινητήρα. Ο τελευταίος, είναι σχεδόν πλήρως καλυμμένος από τα πλαστικά της μοτοσυκλέτας, ενώ θωρακίζεται στο κάτω μέρος του από μια ποδιά. Το ιδιαίτερα ογκώδες σύστημα εξάτμισης, απαραίτητο για να περνάει η μοτοσυκλέτα τις Euro5, βρίσκεται στο κάτω μέρος της μοτοσυκλέτας.
Η εμφάνιση της μοτοσυκλέτας διατηρεί φυσικά τα στοιχεία της σειράς Multistrada, με μια ελαφρώς διαφορετική εμπρός όψη. Το φωτιστικό σώμα είναι νέο, ενώ η υποδοχή για το ραντάρ στο μούτρο διακρίνεται εύκολα. Το πίσω μέρος δεν φέρει κάτι «extravagante» κινούμενο σχεδιαστικά σε τυπικές γραμμές, ενώ το τελικό της εξάτμισης φαίνεται να βγαίνει στην δεξιά πλευρά.
Το μοντέλο εμφανίζεται να φέρει νέο πλαίσιο και ψαλίδι, αλλά η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα χρησιμοποιεί τις ήδη υπάρχουσες ζάντες από την Multistrada 950, τις οποίες «δανείζεται». Δεν έχει γίνει σαφές, φυσικά, αν το τελικό μοντέλο θα φέρει τροχούς 19 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω και στην τελική του εκδοχή, ωστόσο με τα περισσότερα μεγάλα on-off να ακολουθούν αυτό το δρόμο, δεν θεωρείται απίθανο.
Με τις «φυσικές» εκθέσεις μοτοσυκλέτας να έχουν ακυρωθεί φέτος λόγω COVID-19, το πιθανότερο είναι ότι δεν θα δούμε την Multistrada V4 σε «κανονική» εμφάνιση. Το πιθανότερο είναι ότι το μοντέλο θα παρουσιαστεί ψηφιακά τον επόμενο καιρό, όταν και θα μάθουμε περισσότερες λεπτομέρειες. Μείνετε συντονισμένοι…
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου