motoGP

  • Latest News

    Rossi: Ένα σημαντικό βάθρο! Από την Παρασκευή ήμουν αισιόδοξος


    Τα εύσημα στην ομάδα του έδωσε ο Valentino Rossi, ο οποίος κατάφερε από τη 10η θέση να κάνει έναν δυνατό αγώνα και ν’ ανέβει στο βάθρο.

    Ο Ιταλός ήταν πολύ χαρούμενος μετά το τέλος του αγώνα, μιας και κατάφερε να πάρει ένα θετικό αποτέλεσμα μετά από πολλές δυσκολίες.

    «Πάντα είναι καταπληκτικός τρόπος να ξεκινάς τη σεζόν με ένα βάθρο. Πρέπει να ευχαριστήσω την ομάδα που με υποστήριξε».

    «Από την Παρασκευή άρχισα να νοιώθω καλύτερα με το μπροστινό, αν και συνέχιζα να ήμουν αργός. Όμως από τότε ήμουν αισιόδοξος για την πεντάδα».

    «Στο ζέσταμα ήταν δύσκολα για εμένα επειδή ήταν πιο ψηλά οι θερμοκρασίες. Στον αγώνα όμως οι χαμηλές θερμοκρασίες με βοήθησαν».

    «Βελτιώσαμε το στήσιμο και είχα καλύτερη αίσθηση στις εισόδους των στροφών, ενώ κάναμε και κάποιες αλλαγές στο μπροστινό μέρος και ήμουν καλύτερος στα φρένα».

    Στο τέλος ο Vale θεωρεί ότι θα μπορούσε να διεκδικήσει τη δεύτερη θέση από τον Dovi, όμως δεν ήθελε να πάρει κάποιο ρίσκο που ενδεχομένως να του κόστιζε.

    «Το διασκέδασα και είδα και τον Maverick για έναν ολόκληρο αγώνα. Στο τέλος ήλπιζα ότι ο Dovi θα είχε μεγαλύτερο πρόβλημα με το μαλακό».

    «Όμως είχα κι εγώ θέμα με το μπροστά ελαστικό. Δεν ήθελα να κάνω να κάνω κάποιο λάθος γιατί θα νευρίαζα πολύ με τον εαυτό μου».

    Φυσικά δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί στην τρομερή εμφάνιση, έστω και για έξι γύρους, του Johann Zarco στον αγώνα.

    «Τον περίμενα να είναι μπροστά, αλλά όχι έτσι! Ήταν ο εφιάλτης μου από τα χειμερινά τεστ, επειδή ήταν μπροστά! Αλλά και ο Jonas ήταν έκπληξη».

    «Ήταν πολύ δυνατός ο Zarco και ήμουν περίεργος να δω την απόδοσή του σε αγώνα της μεγάλης κατηγορίας».

    «Μου έλεγε από πέρυσι ο Morbidelli, που δουλεύαμε πολύ μαζί, ότι κάνει κάνει το εξαιρετικό στους τελευταίους 10 γύρους».

    «Και πάντα μου έλεγε να τον προσέχω και ότι θα είναι πολύ γρήγορος και στο MotoGP. Έκανε λάθος από έλλειψη εμπειρίας σε δύσκολες συνθήκες, όμως η απόδοσή του ήταν καταπληκτική».

    «Η μοτοσυκλέτα που έχουν (σ.σ. η περσινή δική του) είναι εύκολη στην οδήγηση και υψηλού επιπέδου. Είναι φιλική στον αναβάτη και είναι η κατάλληλη μοτοσυκλέτα για 1η χρονιά στη μεγάλη κατηγορία».

    Πηγή: motograndprix.gr
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Rossi: Ένα σημαντικό βάθρο! Από την Παρασκευή ήμουν αισιόδοξος Rating: 5 Reviewed By: moto-Steki
    Scroll to Top