Ναι καλά διαβάσατε: Όχι δικύλινδρο, δικινητήριο! Δείτε μια θεόμουρλη κατασκευή, φόρο τιμής στην αμερικανική drag σκηνή του 1970.
Γνωστός για τις πολύ ποιοτικές custom δουλειές του σε άλλες μοτοσυκλέτες Harley, ο Nakano ξεπέρασε τον εαυτό του με την συγκεκριμένη δημιουργία. Ο Ιάπωνας προμηθεύτηκε 2 κινητήρες από Sportster XLCH, από την δεκαετία του 60, οι οποίοι υπέστησαν προσεκτικό rebuild και απέκτησαν δύο καρμπυρατέρ της S&S για την τροφοδοσία τους. Η μετάδοση της κίνησης στο σασμάν γίνεται με δύο τεράστιες αλυσίδες, ενώ το ίδιο το σασμάν είναι μια 4τάχυτη μονάδα από ένα Big Twin της δεκαετίας του 1980.
Εντελώς νέο και χειροποίητο είναι το πλαίσιο από ατσάλινους σωλήνες, ενώ το πιρούνι χορηγήθηκε από μια Ducati 750 Imola της δεκαετίας του 1970. Οι custom ακτινωτές ζάντες των 18 ιντσών ντύνονται με ελαστικά της M&H, ενώ το κοκπιτ διατηρήθηκε θανατηφόρα απλό με ένα απλό κοντέρ Harley και ένα θεόστενο τιμόνι drag.
Φυσικά όσον αφορά την θέση οδήγησης, μιλάμε για…απόλυτα ξάπλα εργονομία, με ένα μακρύ τεπόζιτο να εμποδίζει όσο το δυνατόν λιγότερο και την custom σέλα να είναι ραμμένη στο χέρι, τοποθετημένη πάνω στο ίδιο το ρεζερβουάρ λαδιού! Πως σας φαίνεται;
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου