Για το 2018 η Dragster 800 RR ανανεώνεται εμφανισιακά, δέχεται νέες ρυθμίσεις στα ηλεκτρονικά της και πληροί τις Euro 4 προδιαγραφές.
Η βάση πινακίδας είναι καινούργια και τα φλας τεχνολογίας LED, αλλά η μεγαλύτερη αλλαγή έχει γίνει στο κομμάτι της ουράς, όπου δεσπόζει το οβάλ φωτιστικό σώμα με το κενό στο κέντρο του, ενώ η σέλα είναι βαμμένη, ώστε να ταιριάζει με τα χρώματα της μοτοσυκλέτας.
Ο τρικύλινδρος κινητήρας των 793 κυβικών ζυγίζει μόλις 52 κιλά και έχει ιδιαίτερα μαζεμένες διαστάσεις βελτιώνοντας την κατανομή βάρους και ενισχύοντας τη δυναμική συμπεριφορά της Dragster 800 RR. Πρόκειται για έναν από τους πιο προηγμένους τρικύλινδρους κινητήρες του κόσμου, ο οποίος αποδίδει 140 ίππους στις 12.500 σ.α.λ. και 8,8 κιλά ροπής στις 10.100, χάρη στο επανασχεδιασμένο φιλτροκούτι και το αποδοτικότερο σύστημα εξάτμισης και συνεργάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο μέσω συμπλέκτη ολίσθησης. Διαθέτει ride-by-wire γκάζι με τρία προεπιλεγμένα προγράμματα (Sport, Normal και Rain) και ένα ακόμα Custom που επιτρέπει στον αναβάτη να επιλέξει τις δικές του παραμέτρους για την απόκριση του κινητήρα, το όριο περιστροφής, την ευαισθησία του γκαζιού, το φρένο κινητήρα και άλλα. Υπάρχει, φυσικά, traction control ρυθμιζόμενο σε 8 επίπεδα που μπορεί να απενεργοποιηθεί και quickshifter για αστραπιαία ανεβάσματα και κατεβάσματα ταχυτήτων.
Το πλαίσιό του είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα με αλουμινένιες πλάκες στο πίσω μέρος, στο σημείο που στηρίζεται το μονόμπραστο, αλουμινένιο ψαλίδι, μια λύση που συνδυάζει το χαμηλό βάρος με την αυξημένη ακαμψία. Συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών της Marzocchi με όμορφα, κόκκινα, ανοδιωμένα καλάμια και επίστρωση DLC (Diamond Like Carbon), για ομαλή λειτουργία και αυξημένη αντοχή, ενώ έχει δυνατότητα ρύθμισης της απόσβεσης επαναφοράς και προφόρτισης ελατηρίου. Δίνει διαδρομή 125χιλιοστών, όση ακριβώς και το πίσω πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Sachs, ενώ διαθέτει και σταμπιλιζατέρ τιμονιού. Η απαραίτητη ισχύ πέδησης εξασφαλίζεται από τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Brembo, οι οποίες “δαγκώνουν” δυο πλευστούς δίσκους 320 χιλιοστών εμπρός, και έναν δίσκο 220 χιλιοστών με διπίστονη δαγκάνα πίσω. Διαθέτει τη μονάδα ABS 9 Plus της Bosch, η οποία μειώνει το σήκωμα του πίσω τροχού κατά το δυνατό φρενάρισμα. Οι 17άρηδες ακτινωτοί τροχοί φορούν ελαστικά Pirelli Diablo Rosso II διαστάσεων 120/70-17 και 200/50-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Το βάρος του ανακοινώνεται στα 168 κιλά στεγνό και το ρεζερβουάρ του έχει χωρητικότητα 16,5 λίτρα.
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου