Η MV Agusta αποκάλυψε λεπτομέρειες για τις αλλαγές που θα δεχθούν τα περιορισμένης έκδοσης F3 675 RC και F3 800 RC του 2018.
Η σειρά των F3 δέχθηκε αλλαγές πρόσφατα προκειμένου να συμβαδίζει με τις Euro 4 προδιαγραφές και ήρθε η ώρα για τις κορυφαίες RC να ανανεωθούν σε μεγάλο βαθμό. Και οι δυο κινητήρες απέκτησαν επανασχεδιασμένο αντικραδασμικό άξονα και πρωτεύουσα μετάδοση, ενώ αλλαγές έγιναν στους εκκεντροφόρους και τις βαλβίδες εισαγωγής. Τα καπάκια του κινητήρα παρέχουν μεγαλύτερη προστασία σε περίπτωση πτώσης και μειώνουν τα επίπεδα θορύβου για να καλύπτονται οι Euro 4 προδιαγραφές. Τέλος, οι καινούργιες βάσεις του κινητήρα αυξάνουν τη συνολική ακαμψία του πλαισίου.
Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει επανασχεδιαστεί πλήρως για πιο εύκολες αλλαγές, ενώ νέα είναι η πολλαπλή εξαγωγής που συνεργάζεται με το τελικό της SC Project. Για πιο ομαλές αλλαγές ταχυτήτων, αναθεωρημένο είναι το quickshifter και το ρυθμιζόμενο σε 8 στάδια traction control, έχει γίνει πιο αποτελεσματικό χάρη στον επαναπρογραμματισμό που έχει δεχθεί, ενώ πλέον το ride-by-wire δίνει επιλογή στον αναβάτη να επέμβει στους χάρτες απόδοσης.
Τόσο το F3 675 RC, όσο και το F3 800 RC, θα παραχθούν σε μόλις 350 μονάδες, ενώ θα υπάρχει κιτ που τις μετατρέπει στα απόλυτα όπλα για την πίστα, το οποίο περιλαμβάνει εξάτμιση τιτανίου της SC Project με τελικό από ανθρακονήματα και σε συνδυασμό με τη διαφορετική χαρτογράφηση ανεβάζουν την ισχύ από τα 128 στα 133 άλογα για την 675 RC και από τα 148 στα 153 για την 800 RC. Επίσης, το κιτ περιλαμβάνει έξτρα πίσω γρανάζι για χρήση σε πίστα, μανέτες αλουμινίου κουκούλα και σταντ. Κάθε RC θα έρχεται με αριθμημένη πλακέτα και πιστοποιητικό αυθεντικότητας.
Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει επανασχεδιαστεί πλήρως για πιο εύκολες αλλαγές, ενώ νέα είναι η πολλαπλή εξαγωγής που συνεργάζεται με το τελικό της SC Project. Για πιο ομαλές αλλαγές ταχυτήτων, αναθεωρημένο είναι το quickshifter και το ρυθμιζόμενο σε 8 στάδια traction control, έχει γίνει πιο αποτελεσματικό χάρη στον επαναπρογραμματισμό που έχει δεχθεί, ενώ πλέον το ride-by-wire δίνει επιλογή στον αναβάτη να επέμβει στους χάρτες απόδοσης.
Τόσο το F3 675 RC, όσο και το F3 800 RC, θα παραχθούν σε μόλις 350 μονάδες, ενώ θα υπάρχει κιτ που τις μετατρέπει στα απόλυτα όπλα για την πίστα, το οποίο περιλαμβάνει εξάτμιση τιτανίου της SC Project με τελικό από ανθρακονήματα και σε συνδυασμό με τη διαφορετική χαρτογράφηση ανεβάζουν την ισχύ από τα 128 στα 133 άλογα για την 675 RC και από τα 148 στα 153 για την 800 RC. Επίσης, το κιτ περιλαμβάνει έξτρα πίσω γρανάζι για χρήση σε πίστα, μανέτες αλουμινίου κουκούλα και σταντ. Κάθε RC θα έρχεται με αριθμημένη πλακέτα και πιστοποιητικό αυθεντικότητας.
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου