Η Ducati αποχαιρετά και επίσημα τις δικύλινδρες superbike από τη γκάμα και ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της παρουσιάζοντας την ολοκαίνουργια Panigale V4.
Σε μια ξεχωριστή εκδήλωση, η Ducati παρουσίασε την Panigale V4 του 2018, στα πλαίσια της EICMA και πρόκειται για μια ξεχωριστή μοτοσυκλέτα που εντυπωσιάζει σε κάθε επίπεδο. Ο κινητήρας των 1.103 κυβικών εκατοστών αποδίδει 214 ίππους στον στρόφαλο και 12,2 κιλά ροπής, ενώ το βάρος της είναι 197,7 κιλά πλήρης υγρών. Θέλοντας οι πιστοί πελάτες της να μείνουν ευχαριστημένοι, έχει δώσει στον V4 κινητήρα, χαρακτηριστικά λειτουργίας όμοια με αυτά των V2, ρυθμίζοντας με ιδιαίτερο τρόπο τη σειρά ανάφλεξης των κυλίνδρων.
Οι αλλαγές της Panigale δεν περιορίζονται μόνο στον κινητήρα, αφού κάτω από το κοστούμι, έχουμε μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα. Το Cornering ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό και η Ducati την έχει εφοδιάσει με ένα σύστημα της Bosch, το οποίο επιτρέπει στον αναβάτη της να πλαγιολισθαίνει εύκολα και με ασφάλεια. Επίσης, βελτιωμένο είναι και το quickshifter, που λειτουργεί τόσο στα ανεβάσματα, όσο και στα κατεβάσματα ταχυτήτων και μάλιστα προσαρμόζεται ανάλογα με τρόπο που οδηγείται η μοτοσυκλέτα.
Όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, το αλουμινένιο πλαίσιο έχει κτιστεί γύρω από τον κινητήρα και φυσικά συνεργάζεται με μονόμπρατσο ψαλίδι. Η βασική έκδοση της Panigale V4 θα είναι εφοδιασμένη με ένα πιρούνι 43 χιλιοστών της Showa και ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Sachs, ενώ από την ίδια εταιρεία προέρχεται και το σταμπιλιζατέρ του τιμονιού.
Η έκδοση «S» είναι εξοπλισμένη με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Öhlins με το πιρούνι να είναι ένα NIX-30 και το αμορτισέρ ένα TTX36, ενώ και το σταμπιλιζατέρ είναι της Öhlins. Θα διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου, τροχούς αλουμινίου της Marchesini και υποπλαίσιο από μαγνήσιο. Αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα το βάρος της να είναι μόλις 195 κιλά γεμάτη.
Το συνολικό βάρος του V4 κινητήρα είναι λίγο κάτω από τα 65 κιλά και σε συνδυασμό με το μίνιμαλ πλαίσιο, κάνουν την Panigale μια από τις ελαφρύτερες μοτοσυκλέτες παραγωγής που υπάρχουν στην αγορά. Είναι μόλις 5 κιλά βαρύτερη από την απερχόμενη 1299 Panigale, κάτι εντυπωσιακό για τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα.
Η Ducati προσφέρει ως έξτρα εξάτμιση τιτανίου της Akrapovic και σε συνδυασμό με επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου υπόσχεται απόδοση 226 ίππων, ανεβάζοντας σε κορυφαίο επίπεδο την αναλογία κιλών ανά ίππο.
Οι αλλαγές της Panigale δεν περιορίζονται μόνο στον κινητήρα, αφού κάτω από το κοστούμι, έχουμε μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα. Το Cornering ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό και η Ducati την έχει εφοδιάσει με ένα σύστημα της Bosch, το οποίο επιτρέπει στον αναβάτη της να πλαγιολισθαίνει εύκολα και με ασφάλεια. Επίσης, βελτιωμένο είναι και το quickshifter, που λειτουργεί τόσο στα ανεβάσματα, όσο και στα κατεβάσματα ταχυτήτων και μάλιστα προσαρμόζεται ανάλογα με τρόπο που οδηγείται η μοτοσυκλέτα.
Όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, το αλουμινένιο πλαίσιο έχει κτιστεί γύρω από τον κινητήρα και φυσικά συνεργάζεται με μονόμπρατσο ψαλίδι. Η βασική έκδοση της Panigale V4 θα είναι εφοδιασμένη με ένα πιρούνι 43 χιλιοστών της Showa και ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Sachs, ενώ από την ίδια εταιρεία προέρχεται και το σταμπιλιζατέρ του τιμονιού.
Η έκδοση «S» είναι εξοπλισμένη με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Öhlins με το πιρούνι να είναι ένα NIX-30 και το αμορτισέρ ένα TTX36, ενώ και το σταμπιλιζατέρ είναι της Öhlins. Θα διαθέτει μπαταρία ιόντων λιθίου, τροχούς αλουμινίου της Marchesini και υποπλαίσιο από μαγνήσιο. Αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα το βάρος της να είναι μόλις 195 κιλά γεμάτη.
Το συνολικό βάρος του V4 κινητήρα είναι λίγο κάτω από τα 65 κιλά και σε συνδυασμό με το μίνιμαλ πλαίσιο, κάνουν την Panigale μια από τις ελαφρύτερες μοτοσυκλέτες παραγωγής που υπάρχουν στην αγορά. Είναι μόλις 5 κιλά βαρύτερη από την απερχόμενη 1299 Panigale, κάτι εντυπωσιακό για τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα.
Η Ducati προσφέρει ως έξτρα εξάτμιση τιτανίου της Akrapovic και σε συνδυασμό με επαναπρογραμματισμό του εγκεφάλου υπόσχεται απόδοση 226 ίππων, ανεβάζοντας σε κορυφαίο επίπεδο την αναλογία κιλών ανά ίππο.
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου