Το νέου τύπου fairing της Yamaha, με ενσωματωμένα τα πτερύγια αεροδυναμικής. |
Την πιθανότητα να χρησιμοποιηθούν σε μοτοσυκλέτες παραγωγής, αλλά και να επεκταθούν στα WSBΚ τα νέα αεροδυναμικά βοηθήματα των Moto GP, εξέφρασε ο Corrado Cecchinelli.
Μετά την απαγόρευση των winglets από πέρσι και την εισαγωγή των νέων κανονισμών αεροδυναμικής, που επιτρέπουν την χρήση ειδικών fairing στις μοτοσυκλέτες των Moto GP, ο τεχνολογικός διευθυντής Corrado Cecchinelli βλέπει προοπτική εξέλιξης στην τεχνολογία αυτή. Υποστηρίζει ότι όχι μόνο τα fairings με ενσωματωμένα πτερύγια μπορούν να φτάσουν στα Superbikes, αλλά και στις μοτοσυκλέτες παραγωγής.
Δηλώνει μάλιστα επί του θέματος: «Αυτό που κάνουν οι κατασκευαστές τώρα είναι ένα χρήσιμο αποτέλεσμα από τους νέους κανονισμούς. Αυτά τα νέα fairings θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν από κορυφαίες μοτοσυκλέτες δρόμου, όχι όμως και τα παλιά φτερά.»
Η απόφαση της κατάργησης των winglets είχε φέρει πολλές αρνητικές κριτικές, στις οποίες ο Cecchinelli απάντησε ως εξής: «Υπάρχουν πολλοί που κρίνουν αρνητικά τα πάντα και έλεγαν για την απόφαση μας, καταργήσατε τα winglets αλλά τώρα χρησιμοποιούν άλλους τρόπους για να πετυχαίνουν Downforce. Ναι, αλλά δεν καταργήσαμε το downforce! Δεν έχουμε τίποτα ενάντια στην αεροδυναμική, παρα μόνο αν έχουμε κάτι υπερβολικά ακριβό ή κάτι επικίνδυνο.»
Ακόμη, ο Cecchinelli εξηγεί για μια ακόμη φορά την περσινή απόφαση, λέγοντας το εξής: «Βρήκαμε έναν λογικό συνδυασμό, διότι έπρεπε να περιορίσουμε δύο πράγματα: Το υπερβολικό κόστος ανάπτυξης στην αεροδυναμική και τα θέματα ασφαλείας που ανέδειξε η επιτροπή. Έπρεπε να πετύχουμε και τους δύο στόχους και νομίζω ότι, με τους νέους κανονισμούς, έχουμε έναν καλό συμβιβασμό»
Δηλώνει μάλιστα επί του θέματος: «Αυτό που κάνουν οι κατασκευαστές τώρα είναι ένα χρήσιμο αποτέλεσμα από τους νέους κανονισμούς. Αυτά τα νέα fairings θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν από κορυφαίες μοτοσυκλέτες δρόμου, όχι όμως και τα παλιά φτερά.»
Η απόφαση της κατάργησης των winglets είχε φέρει πολλές αρνητικές κριτικές, στις οποίες ο Cecchinelli απάντησε ως εξής: «Υπάρχουν πολλοί που κρίνουν αρνητικά τα πάντα και έλεγαν για την απόφαση μας, καταργήσατε τα winglets αλλά τώρα χρησιμοποιούν άλλους τρόπους για να πετυχαίνουν Downforce. Ναι, αλλά δεν καταργήσαμε το downforce! Δεν έχουμε τίποτα ενάντια στην αεροδυναμική, παρα μόνο αν έχουμε κάτι υπερβολικά ακριβό ή κάτι επικίνδυνο.»
Ακόμη, ο Cecchinelli εξηγεί για μια ακόμη φορά την περσινή απόφαση, λέγοντας το εξής: «Βρήκαμε έναν λογικό συνδυασμό, διότι έπρεπε να περιορίσουμε δύο πράγματα: Το υπερβολικό κόστος ανάπτυξης στην αεροδυναμική και τα θέματα ασφαλείας που ανέδειξε η επιτροπή. Έπρεπε να πετύχουμε και τους δύο στόχους και νομίζω ότι, με τους νέους κανονισμούς, έχουμε έναν καλό συμβιβασμό»
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου