Ο 23χρονος Ιταλός που βρέθηκε πολύ κοντά στην πρώτη του νίκη, ήταν απαρηγόρητος στο τέλος και περιμένει την τηλεμετρία για να καταλάβει το γιατί έπεσε!

Πίσω από τους δύο πρώτους ο Πολ Εσπαργκαρό με την ΚΤΜ έκανε ένα μοναχικό αγώνα μέχρι τον 16ο γύρο, κρατώντας σταθερά πίσω του τον Φάμπιο Κουαρταραρό με την Μ1 της Πετρόνας. Ο Γάλλος άρχισε ν α μειώνει τη διαφορά και από τον 20ο γύρο άρχισε μια μεγάλη μάχη μεταξύ τους με τον Ισπανό να κρατά τη θέση του, χάρις στη δύναμη της ΚΤΜ στην ευθεία και τη δύναμή του στα φρένα. Στη μάχη αυτή προστέθηκε στους 3 τελευταίους γύρους και ο Ζοάν Μιρ με τη Σουζούκι του και μάλιστα πέρασε και τους δύο οδηγούς για να πάρει ένα ακόμη βάθρο, μετά την προηγούμενη εβδομάδα. Ο Κουαρταραρό που φαινόταν ότι θα ανέβαινε στο 3ο σκαλί, πάτησε εκτός πίστας πολλές φορές και τιμωρήθηκε με 3'' ποινή, η οποία τον έριξε στην 4η θέση και “ανέβασε” στο βάθρο τον Εσπαργκαρό.

Πίσω από τον Γάλλο 5ος τερμάτισε ο Πορτογάλος Μιγκέλ Ολιβέιρα (ΚΤΜ), που έκανε ένα ακόμη καλό αποτέλεσμα. Ο Τάκα Νακαγκάμι με την Χόντα του πάλι ήταν ο πρώτος του Ιαπωνικού εργοστασίου στην 6η θέση, μπροστά από τον Άλεξ Μάρκεθ που πήρε το καλύτερό του αποτέλεσμα στη μεγάλη κατηγορία. 

Μόλις 8ος ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο με την Ντουκάτι του, που κρατά την πρώτη θέση της βαθμολογίας με 84 βαθμούς, έναντι 83 των Κουαρταραρό και Βινιάλες που ακολουθούν.

Ο Φράνκι Μορμπιντέλι με την Γιαμάχα Μ1 ήταν άτυχος στον πρώτο γύρο, όταν παρασύρθηκε από τον Αλέις Εσπαργκαρό που έπεσε και έμεινε τελευταίος. Ανέκαμψε μέχρι την 9η θέση!

Τη δεκάδα έκλεισε ο Ντανίλο Πετρούτσι (Ντουκάτι) που πάλι δεν βρήκε τις λύσεις τελικά.

Ο Ρόσσι έπεσε στο ξεκίνημα του αγώνα και αργότερα εγκατέλειψε.

Στην τελευταία φωτογραφία δείτε τη βαθμολογία.

Στο συνοδευτικό αρχείο δείτε τα αποτελέσματα αναλυτικά: