H BMW προσφέρει τη δυνατότητα να κινηθείς στην πόλη με το στυλ και το κύρος του ονόματός της, με το μικρότερο και πιο ευέλικτο σκούτερ της γκάμας της. Με εμφάνιση που ξενίζει, αλλά λειτουργικότητα που δίνει μια θετική εικόνα!
Σίγουρα η αστική μετακίνηση είναι ένα πολύ μεγάλο μέρος της ζωής των περισσότερων μοτοσυκλετιστών στη χώρα μας, ειδικά αυτών που μένουν στις μεγαλύτερες πόλεις όπως η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα, η Λάρισα, η Λαμία και όλες τις πόλεις που έχουν αρχίσει να αντιμετωπίζουν προβλήματα από την έντονη κυκλοφορία των αυτοκινήτων. Τα σκούτερ προσφέρουν τη λύση, αλλά τι γίνεται όταν δεν θέλεις απλά να φτάνεις από ένα σημείο Α σε ένα σημείο Β, αλλά να απολαμβάνεις μαζί και την οδήγηση. Κατά τεκμήριο τα πολύ μικρά και ιδιαίτερα ευέλικτα σκούτερ των 125-250 κυβικών δεν μπορούν – τις περισσότερες φορές – να σου δώσουν κάτι περισσότερο από απλή μεταφορά. Από την άλλη τα mega σκούτερ δεν είναι καθόλου ευέλικτα! Ψάχνεις λοιπόν κάτι μεσαίο που να συνδυάζει τα δύο άκρα. Η BMW με το C 400 X σου δίνει αυτή την ευκαιρία, αν και με τους 34 ίππους του κινητήρα του και οι εξορμήσεις εκτός πόλης είναι στα πλαίσια του εφικτού, με μειωμένες απαιτήσεις εκεί στο κομμάτι της οδηγικής διασκέδασης.
Με εμφάνιση δυναμική, με στοιχεία από την σειρά GS στο ρύγχος μπροστά και τον προβολέα, με γωνίες και αιχμηρές γραμμές, παρά με καμπύλες και ροή, δηλώνει την καταγωγή του σχεδιασμού του. Κάτω από αυτό το περίβλημα βρίσκεται ένας μονοκύλινδρος κινητήρας 350 κυβικών, με απόδοση όμως ανάλογη των 400αριών του ανταγωνισμού. Η κατανάλωση έχει κρατηθεί σε χαμηλά επίπεδα, ενώ δεν λείπει η δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών, που φτάνουν τις 7,500! Φυσικά, τα επίπεδα εκπομπών συμμορφώνονται με το Euro 4. Η όλη κατασκευή γίνεται από την κινεζική Loncin που είναι σηνεργάτης του γερμανικού εργοστασίου και το φτιάχνει ακριβώς με τα στάνταρ που θέλει BMW. Άλλωστε αυτό φαίνεται από την ποιότητα κατασκευής που είναι στα επίπεδα του σήματος που φέρει.
Στον τομέα της εργονομίας το σύστημα flexcase, κάτω από τη σέλα, παρέχει επιπλέον χώρο αποσκευών για κράνη, τσάντες και οτιδήποτε άλλο, με την έξυπνη λύση του να μεγαλώνει ο χώρος όταν το σκούτερ είναι παρκαρισμένο. Το smartphone χωράει στο χώρο φόρτισης με ενσωματωμένη πρίζα, ενώ μέσω του BMW Motorrad Connectivity μπορείς να το συνδέσεις απευθείας με την οθόνη TFT και να ελέγχεις τα πάντα ασύρματα μέσω του multi-controller. Ποια είναι η πιο γρήγορη διαδρομή για το σημείο που θέλεις να φτάσεις ή το που βρίσκονται τα άτομα που πηγαίνεις να συναντήσεις, είναι λειτουργίες που σου κάνουν ευκολότερη τη ζωή στην πόλη. Αυτό που δεν μας αρέσει είναι το ότι μπορείς να πραγματοποιείς ή να λαμβάνεις κλήσεις ακόμα και όταν βρίσκεσαι εν κινήσει, αφού δεν συμφωνούμε καθόλου στην απόσπαση της προσοχής και στη χρήση του κινητού, ακόμη και με τις μικρές ταχύτητες της πόλης.
Στον τομέα της άνεσης, η προστασία από τον αέρα που προσφέρει ο σχετικά χαμηλός ανεμοθώρακας είναι ικανοποιητική για τις εξορμήσεις που θέλεις να κάνεις εκτός πόλης.
Στον τομέα της ασφάλειας το ABS και ο αυτόματος έλεγχος ευστάθειας (ASC) προσφέρονται ως στάνταρ και είναι ιδιαίτερα χρήσιμα πράγματα για τους ελληνικούς δρόμους.
Κυκλοφορώντας με το C 400 X διαπιστώσαμε ότι όχι μόνο κάνει αυτά που υπόσχεται, αλλά προσφέρει και την ευχαρίστηση της οδήγησης, με καλό κράτημα, με αποτελεσματικά και πολύ καλής αίσθησης φρένα, με τελική ταχύτητα που πέρασε τα 150χλμ/ώρα στο κοντέρ του, με το ASC να επεμβαίνει όπου χρειάζεται και να μην κόβει χωρίς λόγο την επιτάχυνση. Τελικά είναι ένα ευέλικτο σκούτερ, με καλές επιδόσεις και ξεχωριστή παρουσία, έστω και με αμφιλεγόμενη αισθητική για κάποιους. Ο τραχύς χαρακτήρας του μονοκύλινδρου κινητήρα και ο ιδιαίτερος ήχος της εξάτμισης κατά τη γνώμη μας είναι στα θετικά, αφού και σε αυτό κάνουν το C 400 X να διαφοροποιείται από τον ανταγωνισμό. Βέβαια λόγω ονόματος διαφέρει και στην τιμή, με 6,990€, τα οποία βοηθά σημαντικά και το πρόγραμμα ALL IN RIDE της BMW Financial Services με το οποίο μπορεί κανείς να αποκτήσει το σκούτερ αυτό με 133€ το μήνα.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ BMW C400X
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Υδρόψυκτος μονοκύλινδρος, τετράχρονος, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, λίπανση με υγρό κάρτερ
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ X ΔΙΑΔΡΟΜΗ: 80 mm x 69,6 mm
ΚΥΒΙΣΜΟΣ: 350 cc
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ: 25 kW (34 hp) στις 7.500 σ.α.λ.
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ: 35 Nm στις 6.000 σ.α.λ.
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ: 11,5:1
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ/ ΚΙΝΗΤΗΡΑ: Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου BMS-E2
ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΚΠΟΜΠΩΝ: Ρυθμιζόμενος τριοδικός καταλύτης, συμβατός με το πρότυπο εκπομπών ρύπων EU4
ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ: Φυγοκεντρικός, ξηρός
ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ: CVT
ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗ: Γρανάζια & αλυσίδα
ΠΛΑΙΣΙΟ: Χαλύβδινο σωληνωτό
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Τηλεσκοπικό πιρούνι Ø 35 mm
ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣH::∆ιπλό αλουμινένιο ψαλίδι, διπλή ανάρτηση με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου
ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ – ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ: 110 mm / 112 mm
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ: 1.565 mm
ΙΧΝΟΣ: 81 mm
ΓΩΝΙΑ ΤΙΜΟΝΙΟΥ: 63,6°
ΤΡΟΧΟΙ: Χυτοί τροχοί από αλουμίνιο
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΖΑΝΤΑΣ - ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ: 3,50 x 15'' / 4,25 x 14''
ΕΛΑΣΤΙΚA – ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ: 120/70 ZR 15 / 150/70 ZR 14
ΦΡΕΝΟ, ΕΜΠΡΟΣ: Σταθερό διπλό δισκόφρενο, διαμέτρου 265 mm, πλευστή δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων
ΦΡΕΝΟ, ΠΙΣΩ: Μονό δισκόφρενο διαμέτρου 265mm, πλευστή δαγκάνα μονού εμβόλου
ABS: BMW Motorrad ABS
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ: 775 mm
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ/ΡΕΖΕΡΒΑ:12,8 L / 4 L
ΜΗΚΟΣ: 2.210 mm
ΥΨΟΣ (ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗ ΖΕΛΑΤΙΝΑ): 1.305 mm
ΠΛΑΤΟΣ (ΜΕ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ): 835 mm
ΒΑΡΟΣ ΧΩΡΙΣ ΦΟΡΤΙΟ, ΜΕ ΠΛΗΡΕΣ ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ ΕΤΟΙΜΟ ΓΙΑ ΟΔΗΓΗΣΗ: 204 kg
Πηγή: motograndprix.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου