Τέσσερις εύκολα προσβάσιμες μοτοσυκλέτες, ιδανικές για αναβάτες μετρίου αναστήματος, που αναζητούν την φιλικότητα, και την ευκολία χειρισμού, στην καθημερινότητα τους.
Triumph Street Twin: 8.990 ευρώ
Αυτό που σε κερδίζει από την πρώτη στιγμή είναι ο φιλικός χαρακτήρας της, ο ήχος και φυσικά η εμφάνιση απλότητα που χαρακτηρίζει την εμφάνισή της. Η συναρμογή των επιμέρους εξαρτημάτων είναι άριστη και ο αναβάτης απολαμβάνει ανεπηρέαστος τον απολαυστικό ήχο του κινητήρα. Η άνετη και φιλόξενη ενιαία σέλα σε υποδέχεται με τον καλύτερο τρόπο. Και τα δυο πόδια πατούν με ασφάλεια στο έδαφος αφού το ύψος της βρίσκεται στα 750 χιλιοστά, ενώ το κομμάτι που αναλογεί στον συνεπιβάτη είναι ευρύχωρο και δεν θα γίνουν παράπονα. Υπεύθυνος για την παροχή ισχύος στην Street Twin είναι ένας δικύλινδρος εν σειρά, υδρόψυκτος κινητήρας 900 κυβικών με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής. Η απόδοσή του είναι 55 ίπποι στις 5.900σ.α.λ. με 8,15 κιλά ροπής στις 3.230σ.α.λ. Η Street Twin έχει χτιστεί γύρω από ένα ατσάλινο διπλό σωληνωτό πλαίσιο με στόχο την αυξημένη ακαμψία και την ουδέτερη συμπεριφορά. Στον τομέα των αναρτήσεων έχουν επιλεγεί συμβατικές και δοκιμασμένες λύσεις με το εμπρός μέρος να φιλοξενεί ένα τηλεσκοπικό πιρούνι της Kayaba με διάμετρο 41 χιλιοστά, με διαδρομή 120 χιλιοστά, ενώ πίσω έχουμε διπλά αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας, που ρυθμίζονται ως προς την προφόρτιση των ελατηρίων, επίσης με διαδρομή 120 χιλιοστά. Την επιβράδυνση, αναλαμβάνει ένας δίσκος 310 χιλιοστών εμπρός και ένας 255 χιλιοστών πίσω, με τις δαγκάνες να είναι διπίστονες, πλευστές και να φέρουν την υπογραφή της Nissin, ενώ το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό.
Harley Davidson Street Rod 750: 9.490 ευρώ
Το Street Rod είναι ένα Urban μοντέλο το οποίο διαθέτει αγριεμένη όψη και σπορ χαρακτηριστικά που μετατρέπουν την καθημερινή μετακίνηση σε απολαυστική διαδικασία. Κοιτάζοντας το, αυτό που αποκομίζεις είναι μια πιο τσαμπουκαλεμένη και σπορ εκδοχή του Street 750. Η συναρμογή και το συνολικό φινίρισμα δεν αφήνουν περιθώρια αμφισβήτησης και η γενική εικόνα, είναι αυτή μιας premium σωστά μελετημένης και σχεδιασμένης κατασκευής. Η άνετη σέλα με το μαλακό υλικό δεν θα κουράσει ακόμα και στην πολύωρη χρήση, ενώ το χαμηλό ύψος στα 765 χιλιοστά προσφέρει ευελιξία στην κίνηση και παρέχει εύκολη πρόσβαση στον αναβάτη, αφού μπορεί να πατήσει με αυτοπεποίθηση και τα δύο πόδια στο έδαφος. Στην περίπτωση του συνεπιβάτη, το μικρό τμήμα που του αναλογεί κατέχει περισσότερο διακοσμητικό ρόλο, περιορίζοντας το εύρος διαδρομών που είναι εφικτό να ακολουθήσει. Ο 750άρης δικύλινδρος Revolution X, με περιεχόμενη γωνία 60 μοιρών V-Twin υγρόψυκτος κινητήρας, μετά από εκτεταμένες αλλαγές, αποδίδει 68,4 ίππους στις 8.750σαλ. και 6,6 κιλά ροπής στις 4.000 σαλ. και κόφτη στις 9.000σαλ. Το πλαίσιο και το υποπλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό, με γνώμονα τη δυναμική οδήγηση και το σπορ χειρισμό. Η πίσω ανάρτηση αποτελείται από δύο piggyback αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου. Στον εμπρός άξονα συναντάμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών, χωρίς τη δυνατότητα ρυθμίσεων. Αριστα εξοπλισμένο στον τομέα της πέδησης, διαθέτει πλευστές δαγκάνες δύο εμβόλων που δαγκώνουν διπλούς δίσκους 300 χιλιοστών, σε συνδυασμό με σωληνάκια αεροπορικού τύπου.
BMW R nineT Racer: 11.925 ευρώ
Σε μια εποχή που το ρετρό και το vintage αποθεώνονται επιφανειακά, μόνο ως προσχήματα... μόστρας, το Racer είναι “the real thing”, η μοτοσικλέτα που επαναφέρει την ατόφια και πραγματική αίσθηση του τότε. Το Racer αντλεί στοιχεία από την R90S, την μοτοσικλέτα που ξεκίνησε της sport touring κυριαρχία των Βαυαρών. Σε ότι αφορά στην ποιότητα κατασκευής, κάθε φορά που αξιολογείται μια μοτοσικλέτα της BMW, η δουλειά μας γίνεται πολύ εύκολη και το Racer δεν αποτελεί εξαίρεση: Aψογο σε όλα του! Χαμηλά clip on, ψηλά και πίσω τοποθετημένα μαρσπιέ και επίπεδη σέλα, δημιουργούν μια vintage racing θέση οδήγησης. Η σέλα με το χαμηλό ύψος, στα 805 χιλιοστά, δημιουργεί τις προϋποθέσεις για εύκολη πρόσβαση των ποδιών του αναβάτη στο έδαφος. Για συνεπιβάτη βέβαια ούτε λόγος, το Racer είναι αυστηρά μονόσελο και δεν υπάρχει kit μετατροπής, ούτε στον κατάλογο των προαιρετικών αξεσουάρ της BMW. Με χωρητικότητα 1.170 κ.εκ. δυο επί κεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις ακτινικά διατεταγμένες βαλβίδες ανά κύλινδρο, αποδίδει 110 ίππους στις 7.550σ.α.λ. και 11,8 kg-m ροπής στις 6.000σ.α.λ. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό, με εμφανή χαρακτηριστικά χωροδικτυώματος στο εμπρόσθιο τμήμα του. Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά με διάμετρο 43 χλστ., paralever πίσω με μονό αμορτισέρ της Sachs ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς. Στα φρένα συναντάμε δύο δίσκους διαμέτρου 320 χλστ. μπροστά με τετραπίστονες δαγκάνες και πίσω μονό δίσκο διαμέτρου 265 χλστ. με διπίστονη δαγκάνα.
Moto Guzzi V9 Bobber: 9.970 ευρώ
Το V9 Bobber είναι μια ρετρό μοτοσυκλέτα που αναδύει το άρωμα του παλιού και διαχρονικού, αναμεμιγμένο με σύγχρονες μοντέρνες πινελιές. Η αισθητική χροιά που θέλησαν να προσδώσουν οι σχεδιαστές από το Mandello del Lario, δηλώνει μοναδικότητα και αυθεντικότητα. Ποιοτικά η κατασκευή βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο μην αφήνοντας περιθώρια για παράπονα. Η σέλα είναι δύο επιπέδων και είναι η χαρά της βόλτας, καθώς το αφρώδες υλικό με την πλούσια ενίσχυση και την μαλακή υφή, προσφέρει ξεκούραστη διαμονή. Η απόσταση της από το έδαφος, 785 χιλιοστά, προσφέρει εύκολη πρόσβαση και ευκολία χειρισμού. Το κομμάτι του συνοδηγού είναι από το ίδιο υλικό, αλλά είναι μικρότερο σε έκταση και δεν συνίσταται για μεγάλες διαδρομές. Γνωστή η διάταξη του V-Twin εγκάρσιου αεροελαιόψυκτου κινητήρα, αλλά με αυξημένο κυβισμό στα 853 κυβικά. Η μέγιστη τιμή της ροπής των 6,3 κιλών έρχεται μόλις στις 3.000σαλ, με τη μέγιστη ισχύ να ανέρχεται στους 55 ίππους στις 6.250σαλ. Η κλασική συνταγή περιλαμβάνει ένα ατσάλινο διπλό σωληνωτό πλαίσιο που προσφέρει σωστή κατανομή του βάρους. Οι αναρτήσεις περιλαμβάνουν ένα τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 130 χιλιοστών και δύο αμορτισέρ Kayaba με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και διαδρομή 97 χιλιοστών. Στο σύστημα πέδησης το V9 μπροστά έχει εξοπλιστεί με μια αντικριστή δαγκάνα 4 εμβόλων της Brembo που δαγκώνει ένα δισκόφρενο 320 χιλιοστών, ενώ της ίδιας εταιρίας είναι και η πίσω πλευστή δαγκάνα που δαγκώνει ένα δισκόφρενο 260 χιλιοστών. Στο βασικό εξοπλισμό ανήκει και το δικάναλο σύστημα ABS.
Πηγή: mototriti
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου