Είναι γυμνά, απολαυστικά με σπορ συμπεριφορά..και κάπου εδώ τελειώνουν οι ομοιότητες μεταξύ τους. 5 Streetfighter 1000 και άνω κυβικών που διακρίνονται το καθένα με το δικό του ξεχωριστό τρόπο.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Πηγή: mototriti

Η βάση είναι ένα FJR 1300, μια μοτοσυκλέτα που αγαπά ο Valentino, προσαρμοσμένη σε μοτοσυκλέτα tracker. Δύο σχέδια παρουσιάστηκαν στον Rossi και επέλεξε αυτό που είχε στοιχεία από ένα WR450F αναμεμειγμένο με το roadster.
Το αρχικό σασί χρησιμοποιήθηκε, τροποποιώντας το πίσω μέρος, το στροφόμετρο και τη θέση των βάσεων των αμορτισέρ. Μπροστά κάτω από την μάσκα βλέπουμε την είσοδο αέρα τύπου R1 M και ένα ζευγάρι μικρών ελλειψοειδών προβολέων από ένα R1, καθώς και οι διακόπτες, έχουν ενσωματωθεί στις πλευρές.
Ο κινητήρας έχει επιμεληθεί από τον Francesco Penati, πρώην μηχανικό της Gilera , ενώ το σύστημα εξάτμισης κατασκευάστηκε από την Akrapovic, όπου αναπτύχτηκε αποκλειστικά για τη μοτοσικλέτα στη Σλοβενία το χειμώνα του 2016 και έχει χαραγμένο σε κάθε σιγαστήρα ένα «46».
Το εμπρός φρένο είναι ένας δίσκος, με αντλία και δαγκάνα που αναπτύχθηκε από την Brembo και με τις προδιαγραφές του MotoGP.
Το ηλεκτρικό σύστημα και η δεξαμενή βενζίνης, που βρίσκεται κάτω από το κάθισμα (με αντλία κενού βενζίνης) σχεδιάστηκαν από την ομάδα με επικεφαλής τον Francesco Penati. Το ανεστραμμένο πιρούνι Öhlins είναι από Yamaha YZ450, τροποποιημένο από την Andreani.
Και οι δύο τροχοί με ακτίνες είναι 19″ και είναι εφοδιασμένοι με ελαστικά επίπεδης τροχιάς (flat track).
Τα υποπόδια και τα άλλα μέρη σχεδιάστηκαν από τον Rodolfo Frascoli, ενώ τα υπόλοιπα εξαρτήματα ανήκουν στον κατάλογο εξαρτημάτων της Yamaha.









