Είναι η ιδανική μοτοσυκλέτα για τους πραγματικούς λάτρεις της sport οδήγησης, αυτούς που κουράστηκαν από τα κλιπ όν ή απλώς δεν θέλουν να δαπανήσουν τα χρήματα που κοστίζουν τα superbikes με τον αντίστοιχο εξοπλισμό. Οι ημιενεργητικές αναρτήσεις της Ohlins ταιριάζουν απόλυτα στον χαρακτήρα του, ολοκληρώνοντας ένα σύνολο που πραγματικά χαίρεσαι να το οδηγείς. Χωρίς αλλαγές η βασική σχεδίαση της νέας Tuono 1100 Factory, ακολουθεί πιστά την πεπατημένη των προηγούμενων ετών αναδεικνύοντας τις ομοιότητες με την RSV4. Το Tuοno είναι η μοναδική V4 μοτοσυκλέτα της κατηγορίας, αλλά αυτό δεν εμπόδισε την Aprilia να αυξήσει τον κυβισμό της από τα 1000 στα 1077 κυβικά, κάνοντας την απόδοση να αγγίζει τους 175 ίππους στις 11.000 σ.α.λ. Το Tuono εδώ και αρκετά χρόνια εφοδιάζεται με ηλεκτρονικό γκάζι ride by wire το οποίο συνδυάζεται με 3 διαφορετικούς χάρτες και την εξελιγμένη πλατφόρμα APRC (Aprilia Performance Ride Control) που περιλαμβάνει κυριολεκτικά τα πάντα, έχοντας παράλληλα την δυνατότητα ρύθμισης και απενεργοποίησης σε κάθε ένα ξεχωριστά.
Πάνω από τις 5.500 σ.α.λ ανοίγει το κλαπέτο της εξάτμισης, ο ήχος γίνεται εθιστικός και εσύ νιώθεις μια κλοτσιά να σε σπρώχνει καθώς επιταχύνεις με καταιγιστικό ρυθμό μέχρι να δεις την τελική που αγγίζει τα 275 χλμ/ώρα στο κοντέρ. H πλατφόρμα APRC πάντα εντυπωσιάζει με την λειτουργία της, επιτρέποντάς σου να κινηθείς γρήγορα και να διασκεδάσεις με ασφάλεια, παρόλα αυτά θα υπάρχουν στιγμές που θα τα απενεργοποιείς όλα για να δαμάσεις μόνος σου το θηρίο, ανεβάζοντας κατακόρυφα τα επίπεδα της αδρεναλίνης στο σώμα σου. Οι αναρτήσεις της Ohlins εντυπωσιάζουν, επιτρέποντάς σου να βρεις εύκολα το κατάλληλο setup, αλλά ακόμα και χωρίς καμία αλλαγή, αρκούν για να γυρνάς στην πίστα όσο γρήγορα θα γυρνούσες με ένα σύγχρονο Superbike. Ούτως ή άλλως το Tuono πάντα θα έχει τα αγωνιστικά γονίδια στο DNA του, ανεξάρτητα από τις καινοτομίες που θα μας προσφέρει η κάθε ανανέωσή του
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου