Το ΜΤ-10 έχει αποβάλλει από πάνω του τα ¨δύστροπα¨ χαρακτηριστικά που κάνουν τα superbikes ακατάλληλα για καθημερινή χρήση, κρατώντας όμως τις αρετές του crossplane κινητήρα και του εξαιρετικού πλαισίου. Η ΜΤ-10 δεν δυσκολεύεται να τραβήξει τα βλέμματα πάνω της, υιοθετώντας την ιαπωνική κουλτούρα σε κάθε της γραμμή ξεχωρίζοντας έτσι από τον ανταγωνισμό. Ο γνωστός από το R1 τετρακύλινδρος σε σειρά 1000αρης κινητήρας με τον crossplane στρόφαλο, έχει δεχθεί τις απαραίτητες επεμβάσεις για να ταιριάξει στον χαρακτήρα του ΜΤ-10. Αρκεί ένα άνοιγμα του (ride by wire) γκαζιού για να καταλάβεις ότι οι 160 ίπποι στις 11.500 σ.α.λ μόνο λίγοι δεν είναι για γυμνή μοτοσυκλέτα... Το ΜΤ-10 διαθέτει μονόδρομο συμπλέκτη, 3 χάρτες απόδοσης και Traction Control 3 επιπέδων, ενώ πλέον το quickshifter διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό. Ο κινητήρας είναι ίσως από τα πιο ισχυρά χαρτιά της μοτοσυκλέτας ,αφού έχει παντού και πάντα δύναμη, ικανή να την εκτοξεύσει μπροστά με οποιαδήποτε σχέση στο κιβώτιο. Οι σούζες είναι καθημερινό φαινόμενο και πραγματοποιούνται πανεύκολα ακόμα και με το Traction Control ενεργοποιημένο, καθώς στη θέση 1 περιορίζει μόνο τα γλιστρήματα του πίσω τροχού.
Στο αστικό περιβάλλον της καθημερινότητας θα απολαύσεις τον ελαστικό κινητήρα που σου επιτρέπει να βολτάρεις ακόμα και σε πολύ χαμηλές ταχύτητες , αλλά εκεί που πραγματικά το MT-10 εντυπωσιάζει είναι στις στροφές, αφού τα αγωνιστικά γονίδια του R1 ξεπροβάλλουν σε κάθε ευκαιρία. Το σωστό ζύγισμα και το κοντό μεταξόνιο το κάνουν να πλαγιάζει με ευκολία, ενώ οι αναρτήσεις σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο σε πληροφορούν σωστά κάθε στιγμή ακόμα και στο όριο. Η θέση οδήγησης επιτρέπει να τοποθετείς το σώμα σου όπως θέλεις ώστε το ξύσιμο των γονάτων να είναι φυσικό επακόλουθο στη γρήγορη οδήγηση. Τόσο στον δρόμο, όσο και στην πίστα όπου μπορεί άνετα να γυρίσει σε χρόνους που θα ζήλευαν πολλές μοτοσυκλέτες με φέρινγκ, κρατώντας ταυτόχρονα τον αναβάτη πολύ πιο ξεκούραστο σε σχέση με τις σύγχρονες superbikes.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου