Η Kymco επενδύει πολύ σοβαρά στην ηλεκτροκίνηση. Πέρα από τα ηλεκτρικά scooter καθημερινής μετακίνησης που θα προσθέσει στη γκάμα της, η Kymco σκοπεύει να δημιουργήσει ένα ηλεκτρικό superbike, το Kymco SuperNEX που θα είναι ηλεκτροκίνητο, θα έχει πολύ δυνατές επιδόσεις και κάποια πολύ ενδιαφέροντα έξτρα χαρακτηριστικά.
Οι επιδόσεις που ανακοινώνει το εργοστάσιο είναι πραγματικά αντίστοιχες με ένα σύγχρονο 1000άρι superbike: 0 - 100km/hr σε 2,9’’, 0 - 200km/hr σε 7,5’’ και 0 - 250km/hr σε 10,9’’.
Η Kymco όμως δεν ανακοίνωσε μόνο μια πολύ γρήγορη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, αλλά προσέθεσε και δύο έξτρα χαρακτηριστικά που υπόσχονται να κάνουν την εμπειρία με το Kymco SuperNEX πολύ πιο «μοτοσυκλετιστική». Το ένα από αυτά τα χαρακτηριστικά είναι ότι του έβαλε 6τάχυτο κιβώτιο. Κανονικά ένας ηλεκτροκινητήρας δεν χρειάζεται κιβώτιο ταχυτήτων επειδή μπορεί και αποδίδει τη μέγιστη ροπή του από την αρχή της περιστροφής του. Η Kymco όμως πιστεύει ότι η μοτοσυκλετιστική εμπειρία δεν είναι απόλυτα σωστή χωρίς κιβώτιο ταχυτήτων και γι’ αυτό έχει σχεδιάσει ένα. Το άλλο χαρακτηριστικό είναι ότι του προσέθεσε… ήχο. Οι ηλεκτροκινητήρες ακούγονται πολύ διαφορετικά σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες, για την ακρίβεια δεν ακούγονται, ενώ οι κινητήρες επιδόσεων παράγουν ένα δυνατό βουητό, που προστίθεται στον ήχο της αλυσίδας, των ελαστικών και τους αεροδυναμικούς θορύβους, αλλά δεν συγκρίνεται με ένα τετρακύλινδρο μοτέρ με ελεύθερη εξάτμιση και το ουρλιαχτό του ram air. Γι’ αυτό η Kymco έφτιαξε μια γεννήτρια που παράγει ήχο (Active Acoustic Motor) ο οποίος μπορεί να ρυθμιστεί από τον αναβάτη να είναι στο επίπεδο του αρέσει.
Αλλα ενδιαφέροντα στοιχεία για το Kymco SuperNEX είναι ότι έχει traction control και wheelie control για έλεγχο της επιτάχυνσης, ενώ ταυτόχρονα το στήσιμό του αποτελείται από αλουμινένιο πλαίσιο και από ακριβά ευρωπαϊκά κομμάτια, όμως αναρτήσεις Öhlins, φρένα Brembo και τροχούς OZ με ελαστικά Metzeler Racetec.
Δεν γνωρίζουμε ακόμη άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία, όπως αυτονομία, τελική ταχύτητα (αυτονομία με τελική ταχύτητα και μέγιστη αυτονομία), χρόνο φόρτισης και φυσικά κόστος. Δεν γνωρίζουμε επίσης αν το Kymco SuperNEX θα κατασκευαστεί του χρόνου ή σε μια δεκαετία. Οπωσδήποτε το περιμένουμε με ανυπομονησία.
Copyright© Δημήτρης Μπαζίνας – 2018
Copyright© MrBike – 2018
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου